Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

mobbing ξενοδοχεία

Τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι ένας χώρος όπου άτομα εργάζονται με ουσιαστικό σεβασμό στο ίδιο το επάγγελμα, tην ιδιότητά τους και κατά επέκταση στους συνάδελφους και επισκέπτες

Για πολλούς όμως δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική, καθώς ο ξενοδοχειακός κλάδος αμαυρώνεται από εργαζόμενους, στελέχη και ξενοδόχους που επιδεικνύουν άσχημη, ταπεινωτική , υποτιμητική και ρατσιστική συμπεριφορά προς νέους εργαζόμενους, άτομα διαφορετικής εθνικότητας, διαφορετικού φύλου η απλά άτομα που δεν “πηγαίνουν με τα νερά τους”

Σε ομάδες ξενοδοχουπαλληλων στα social media καθημερινά βλέπουμε μαρτυρίες που ακόμα και οι μισές να ευσταθούν τότε το πρόβλημα χρήζει άμεσης αντιμετώπισης με δραστικές ενέργειες

Με τον όρο mobbing εννοείται η ηθική παρενόχληση εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους. Είναι δηλαδή κάθε καταχρηστική συμπεριφορά που εκδηλώνεται με λόγια, πράξεις, γραπτά μηνύματα και μπορεί να ζημιώσει την προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια ή τη σωματική ή ψυχική ακεραιότητα ενός εργαζομένου, να θέσει σε κίνδυνο την εργασία του ή να διαταράξει το εργασιακό κλίμα. 

Ουσαστικα το mobbing είναι μια μορφή βίας. Εξαιτίας αυτής της μορφής βίας, οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία συχνά χάνουν τα κίνητρα τους και είναι λιγότερο ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι στη εργασία τους. Ακόμη, εγκαταλείπουν τη δουλειά τους εξαιτίας όλων των άσχημων πραγμάτων που συμβαίνουν

Εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν τέτοιες συμπεριφορές συχνά υπομένουν σιωπηλά βάσανα, φοβούνται τιμωρία ή περαιτέρω απομόνωση αν μιλήσουν. Αυτό το τοξικό περιβάλλον μπορεί να οδηγήσει σε στρες, άγχος, κατάθλιψη και να επηρεάσει αρνητικά τόσο την ψυχική όσο και τη σωματική ευεξία.

, Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

Ο εκφοβισμός στο χώρο εργασίας εμποδίζει την επαγγελματική ανάπτυξη, με τα θύματα να παλεύουν να αποδώσουν τα μέγιστα κάτω από συνεχή πίεση. 

Για την αντιμετώπιση τέτοιων συμβάντων στα ξενοδοχεία πρέπει να καλλιεργηθεί μια κουλτούρα διαφάνειας και μηδενικής ανοχής σε τέτοιες πρακτικές

Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ενθαρρύνονται να αναφέρουν περιστατικά χωρίς φόβο για την εξάλειψη τέτοιων τοξικών συμπεριφορών και να είναι πεπεισμένοι ότι η διοίκηση θα πάρει μετά μετά από τις αναφορές.

Η αυστηρότερη επιβολή της νομοθεσίας κατά των διακρίσεων, σε συνδυασμό με την ταχεία και αποφασιστική δράση κατά των παραβατών, στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι τέτοιες συμπεριφορές δεν γίνονται ανεκτές

Μηδενική ανοχή στον εργασιακό εκφοβισμό και στα ανάλογα αρνητικά φαινόμενα στον χώρο  εργασίας.

, Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top