Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

mistakes at jobs 2

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας που έκανε τον ίδιο να ξεχωρίζει σαν ανθρώπινη φυσιογνωμία.

Το συμβάν συνέβη τη δεκαετία του 1950, όταν ένας πωλητής, εργαζόμενος της IBM έκανε ένα λάθος που στοίχισε στην εταιρεία τον αστρονομικό ποσό των 600.000 δολαρίων. Η αντίδραση πολλών επιχειρηματιών σε μια τέτοια κατάσταση θα ήταν πιθανόν και η απόλυση του υπαλλήλου. Ωστόσο, ο Tom Watson είχε μια διαφορετική προσέγγιση.

Αντί να αντιδράσει με οργή, ο Watson αποφάσισε να συναντήσει τον πωλητή από κοντά. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο πωλητής ανέλαβε πλήρως την ευθύνη για το λάθος του και περίμενε τις συνέπειες. Αντί για αυτό εξέφρασε τη στήριξή του και την κατανόησή του για το λάθος που είχε κάνει ο υπάλληλός του.

Μάλιστα όταν ερωτήθηκε γιατί δεν απέλυσε τον συγκεκριμένο υπάλληλο ο ίδιος απάντησε

“Ξόδεψα 600.000 δολάρια για να τον εκπαιδεύσω . Γιατί να χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος την εμπειρία του αυτή”

Ένας σημαντικός παράγοντας στην αντιμετώπιση αυτή του Tom Watsonειναι ότι ο υπάλληλος αναγνώρισε το λάθος και επισης δεν το είχε επαναλάβει στο παρελθόν.

Ανθρώπινη Πτυχή: Οι υπάλληλοι είναι άνθρωποι και κάθε άνθρωπος κάνει λάθη. Το να συγχωρούνται λάθη αποτελεί ένδειξη κατανόησης και υποστήριξης

, Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Ανάπτυξη: Αντιμετωπίζοντας με αυτόν τον τρόπο λάθη μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για μάθηση και βελτίωση. Όταν κάποιος κάνει ένα λάθος και συγχωρείται, μπορεί να μάθει από το λάθος του και να αναπτύξει νέες δεξιότητες ή πρακτικές.

Δημιουργία Κουλτούρας Εμπιστοσύνης: Όταν κάποιος συγχωρεί λάθη δημιουργεί μια κουλτούρα εμπιστοσύνης στην επιχείρηση, όπου οι υπάλληλοι αισθάνονται ότι μπορούν να κάνουν λάθη και να μάθουν από αυτά χωρίς φόβο κατακρίσεων ή αντικρίσεων.

Συναισθηματική Ευεξία: Μπορεί να συμβάλει στη συναισθηματική ευεξία των υπαλλήλων. Αν οι υπάλληλοι γνωρίζουν ότι δεν θα τιμωρηθούν αυστηρά για κάθε λάθος που κάνουν, μπορεί να αισθανθούν λιγότερο στρεσαρισμένοι και πιο άνετα στο περιβάλλον εργασίας τους.

Αυτή η ιστορία αποτελεί ένα σημαντικό μάθημα για κάθε επιχειρηματία και ηγέτη. Μας υπενθυμίζει ότι η επιείκεια και η ανθρωπιά μπορούν να έχουν εξαιρετική αξία στον επιχειρηματικό κόσμο, καθώς ενισχύουν την εμπιστοσύνη, την αφοσίωση και την αφοσίωση των υπαλλήλων.

, Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top