Πως θα ήταν ο ιδανικός σερβιτόρος;

Hoteltraining.gr 7 service

Ο ιδανικός σερβιτόρος δεν είναι μια ουτοπική έννοια ούτε ένα άπιαστο όνειρο. Είναι ένας συνδυασμός από χαρακτηριστικά, άλλα έμφυτα που συνθέτουν τον χαρακτήρα του κι άλλα επίκτητα που αποτελούν το σύνολο των δεξιοτήτων του.

Αλήθεια, πως θα έπρεπε να είναι ο ιδανικός σερβιτόρος σε έναν ιδανικό κόσμο, διαθέτοντας όλα τα φυσικά χαρακτηριστικά και όλες τις δεξιότητες που θα τον έκαναν να ξεχωρίζει;

Φυσικά χαρακτηριστικά

💡Φιλικότητα και δυνατότητα προσέγγισης:
Μια ζεστή και φιλική συμπεριφορά βοηθά στη δημιουργία μιας θετικής ατμόσφαιρας για τους πελάτες. Ένας χαμογελαστός και προσιτός σερβιτόρος μπορεί να κάνει τους πελάτες να νιώσουν ευπρόσδεκτοι.

, Πως θα ήταν ο ιδανικός σερβιτόρος;

💡Επαγγελματισμός:
Η διατήρηση μιας επαγγελματικής στάσης και εμφάνισης είναι ζωτικής σημασίας στον κλάδο των υπηρεσιών. Αυτό περιλαμβάνει το να είσαι ακριβής, περιποιημένος, να τηρείς τον ενδυματολογικό κώδικα του εστιατορίου να προσέρχεσαι στην ώρα σου και να φεύγεις έχοντας ολοκληρώσει τις εργασίες σου.

💡Παρατηρητικότητα:
Η ικανότητα να δίνεις μεγάλη προσοχή στις ανάγκες των πελατών είναι απαραίτητη. Ένας καλός σερβιτόρος είναι προσεκτικός, ακούει τους πελάτες και ανταποκρίνεται αμέσως στα αιτήματα.

💡Ικανότητα προσαρμογής:
Τα εστιατόρια είναι περίεργα περιβάλλοντα με συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Ένας σερβιτόρος πρέπει να μπορεί να χειριστεί με ευκολία απροσδόκητες καταστάσεις, όπως απότομη δουλειά ή ασθένειες συναδέλφων, αλλαγές ωραρίου, ακύρωση κάποιου ρεπό.

💡 Ομαδικότητα:
Η συνεργασία με το προσωπικό της κουζίνας και το υπόλοιπο προσωπικό του σέρβις, είναι ζωτικής σημασίας. Το να είσαι ομαδικός συμβάλλει σε ένα αρμονικό περιβάλλον εργασίας και στην εργασιακή ειρήνη.

💡Τιμιότητα:
Η ειλικρίνεια και η τιμιότητα είναι σημαντικά χαρακτηριστικά. Αν δεν μπορεί να αποπνέεται το ένα ή το άλλο ή και τα δύο, τότε δεν μπορεί να δημιουργηθεί κλίμα εμπιστοσύνης.

💡Ηρεμία:
Η ενασχόληση με πλήθος πελατών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που μπορεί να είναι προκλητικοί, απαιτεί ηρεμία και αυτοσυγκράτηση. Οι σερβιτόροι πρέπει να είναι σε θέση να χειρίζονται τις δύσκολες καταστάσεις με ηρεμία και να μην παίρνουν τα θέματα προσωπικά.

Τα συγκεκριμένα φυσικά χαρακτηριστικά μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς ανάλογα με τον τύπο του εστιατορίου και την πελατεία του. Ωστόσο, ένας συνδυασμός επαγγελματισμούφιλικότηταςενσυναίσθησης και αποτελεσματικής επικοινωνίας είναι γενικά μια ισχυρή βάση για την επιτυχία στο ρόλο.

Επαγγελματικές δεξιότητες

Για να είσαι επιτυχημένος σερβιτόρος, εκτός από κάποια στοιχεία του χαρακτήρα, χρειάζεσαι και έναν συνδυασμό τεχνικών δεξιοτήτων και νοοτροπίας εστιασμένης στον πελάτη.

💡Εξαιρετική επικοινωνία:
Η επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας για την ακριβή λήψη παραγγελιών και τη μεταφορά πληροφοριών μεταξύ της κουζίνας και των πελατών. Ένας καλός σερβιτόρος θα πρέπει να εκπαιδευτεί να ακούει τα αιτήματα.

💡Άψογη εξυπηρέτηση πελατών:
Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών είναι μια θεμελιώδης δεξιότητα για έναν σερβιτόρο. Αυτό προϋποθέτει να ανταποκρίνεστε με αυθεντικότητα στις ανάγκες των πελατών. Το “φτιαχτό” ενδιαφέρον φαίνεται από μακριά και κάνει κακή εντύπωση. Η πρόβλεψη των αναγκών των πελατών και η έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων μπορεί να εκτοξεύσει τη συνολική εμπειρία.

💡Γνώση των προϊόντων:
Ένας σερβιτόρος θα πρέπει να έχει πλήρη κατανόηση του μενού, συμπεριλαμβανομένων των συστατικών, των μεθόδων παρασκευής και τυχόν ειδικών διατροφικών πληροφοριών. (αλλεργιογόνα και διατροφικές ιδιαιτερότητες)
Το να μπορείς να κάνεις συστάσεις με βάση τις προτιμήσεις των πελατών ή τους διατροφικούς περιορισμούς είναι πολύτιμη δεξιότητα.

💡Διαχείριση άγχους:
Η εργασία σε περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό μπορεί να γίνει πολύ αγχωτική. Η ικανότητα να παραμένεις ήρεμος υπό πίεση και να χειρίζεσαι απαιτητικές καταστάσεις είναι κρίσιμη.

💡Προσοχή στη λεπτομέρεια:
Η προσοχή στις λεπτομέρειες είναι ζωτικής σημασίας για τη σωστή λήψη των παραγγελιών, το σερβίρισμα φαγητού και ποτών με ακρίβεια και τη διατήρηση ενός καθαρού και οργανωμένου χώρου εργασίας. Η παρατηρητικότητα είναι έμφυτη αλλά η προσοχή στη λεπτομέρεια μπορεί να αναπτυχθεί αν το επιθυμεί κανείς.

, Πως θα ήταν ο ιδανικός σερβιτόρος;

💡Επίλυση προβλημάτων:
Οι σερβιτόροι μπορεί να αντιμετωπίσουν διάφορες προκλήσεις, όπως το χειρισμό παραπόνων πελατών ή την αντιμετώπιση προβλημάτων με τις παραγγελίες. Οι δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων είναι απαραίτητες.

💡Αποδοτικότητα:
Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση συμβάλλει σε μια θετική γευστική εμπειρία. Οι σερβιτόροι πρέπει να εργάζονται γρήγορα χωρίς να θυσιάζουν την ακρίβεια ή την ποιότητα. Αποδοτικότητα είναι να παράγεις το καλύτερο αποτέλεσμα σε όλο και καλύτερο χρόνο.

💡Πωλήσεις:
Γνωρίζοντας πώς να προτείνετε πρόσθετα πιάτα από το μενού ή προσφορές μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις. Ωστόσο, αυτό θα πρέπει να γίνεται με τρόπο που να βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη αντί να καταλήγει πιεστικός.

Κατέχοντας και βελτιώνοντας συνεχώς αυτές τις δεξιότητες, ένας σερβιτόρος μπορεί να διαπρέψει στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και να συμβάλει στη συνολική επιτυχία του εστιατορίου.

By Vassilios Canellos στο fnb-pro.gr

, Πως θα ήταν ο ιδανικός σερβιτόρος;

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top