Όταν τα παράπονα μιας Karen σε εστιατόριο οδήγησαν στην σύλληψη της (Video)

karen εστιατόριο παράπονο

Στον κόσμο της εστίασης, οι περισσότεροι πελάτες επιδιώκουν μια ευχάριστη εμπειρία.

Υπάρχουν όμως και οι πελάτες που παραπονιούνται σε υπερβολικό βαθμό και κατά εξακολούθηση, χωρίς να φαντάζονται ποτέ ότι τα παράπονα τους θα οδηγούσαν σε κάτι πέραν της συνηθισμένης αντιμετώπισης από την την διεύθυνση του εστιατορίου. Το βίντεο που ακολουθεί αποτελεί ένα εξαίρετο παράδειγμα του πώς η δυσαρέσκεια μιας γυναίκας σε ένα εστιατόριο κατέληξε στην σύλληψη της.

Τα παράπονα σε ένα εστιατόριο, όπως και σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση, θα πρέπει να εκφράζονται με σεβασμό και ευγένεια. Υπάρχουν ορισμένοι λόγοι για τους οποίους είναι σημαντικό να τηρούνται κάποια όρια:

  1. Εργαζόμενοι: Οι υπάλληλοι στα εστιατόρια είναι άνθρωποι που εργάζονται για να παρέχουν μια υπηρεσία. Τα παράπονα πρέπει να διατυπώνονται με τρόπο που να μην προκαλεί ή να θίγει τους εργαζόμενους.
  2. Επίλυση προβλημάτων: Τα παράπονα θα πρέπει να εκφράζονται με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος, όχι για το να εκφραστεί απλά δυσαρέσκεια. Είναι σημαντικό να παρέχετε σαφείς πληροφορίες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
  3. Σεβασμός προς τους άλλους πελάτες: Τα έντονα παράπονα μπορεί να δημιουργήσουν ένα αρνητικό περιβάλλον για τους άλλους πελάτες στο εστιατόριο. Είναι σημαντικό να διατυπώνονται με τρόπο που να μην προκαλεί αναστάτωση ή δυσαρέσκεια στους άλλους.
  4. Προσανατολισμός στη βελτίωση: Τα παράπονα θα πρέπει να εκφράζονται με σκοπό τη βελτίωση της κατάστασης. Αντί να αποδίδονται ευθύνες, είναι χρήσιμο να προτείνετε τρόπους βελτίωσης.

Συνολικά, ο σεβασμός, η ευγένεια και η επικοινωνία με θετικό τρόπο μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και στη διατήρηση μιας θετικής εμπειρίας για όλους τους ενεχόμενους.

., Όταν τα παράπονα μιας Karen σε εστιατόριο οδήγησαν στην σύλληψη της (Video)

, Όταν τα παράπονα μιας Karen σε εστιατόριο οδήγησαν στην σύλληψη της (Video)

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top