Το μείζων θέμα των Ξενοδοχείων -Γιατί δεν βρίσκουν προσωπικό με κατάλληλα Skills και Abilities

skills development ξενοδοχεια

Ο ξενοδοχειακός κλάδος παγκοσμίως αντιμετωπίζει μια σημαντική πρόκληση τα τελευταία χρόνια

Η πρόκληση δεν είναι άλλη από δυσκολία στην εύρεση προσωπικού με τις κατάλληλες δεξιότητες και ικανότητες. Παρά την αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες φιλοξενίας, πολλά ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν προβλήματα στη σύνθεση ενός ικανού και καταρτισμένου προσωπικού

Οι λόγοι πολλοί και ορισμένοι διαχρονικοί, λύσεις υπάρχουν όμως χρειάζεται αποφασιστικότητα, υπομονή και επιμονή

  1. Η Αύξηση της Ζήτησης

Με την αύξηση του τουρισμού παγκοσμίως, τα ξενοδοχεία βρίσκονται σε συνεχή ανάγκη προσωπικού για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση. Ωστόσο, η αγορά εργασίας δεν παρέχει πάντα επαρκή αριθμό καταρτισμένων εργαζομένων.

  1. Η Έλλειψη Κατάλληλων Δεξιοτήτων

Η φιλοξενία απαιτεί εργαζόμενους με ποικίλες δεξιότητες, όπως επικοινωνία, εξυπηρέτηση πελατών, και διαχείρισης παραπόνων . Ορισμένοι υποψήφιοι ενδέχεται να μην κατέχουν όλες αυτές τις δεξιότητες, καθιστώντας δύσκολη την εύρεση κατάλληλου προσωπικού.

εκπαίδευση, Το μείζων θέμα των Ξενοδοχείων -Γιατί δεν βρίσκουν προσωπικό με κατάλληλα Skills και Abilities

  1. Η Ανάγκη Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Η εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού απαιτεί χρόνο και πόρους.

Ορισμένα ξενοδοχεία δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να επενδύσουν σε αυτήν τη διαδικασία.

Αλλα ξενοδοχεία αγνοούν την βαρύτητα του προβλήματος

  1. Η Σημασία της Εργασιακής Ευτυχίας

Το προσωπικό στη φιλοξενία επηρεάζεται από τις συνθήκες εργασίας και την εργασιακή ευτυχία. Εάν ένα ξενοδοχείο δεν προσφέρει ικανοποιητικές συνθήκες εργασίας, τότε οι υποψήφιοι εργαζόμενοι ενδέχεται να προτιμήσουν άλλες επιλογές απασχόλησης.

Πιθανές Λύσεις

  1. Ενίσχυση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης: Επένδυση σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης για το προσωπικό τους ώστε να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους.
  2. Συνεργασίες με Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Συνεργασίες με πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα μπορούν να δημιουργήσουν δρόμους για την εύρεση εκπαιδευμένου προσωπικού. Ο Όμιλος Sani/Ikos συνεργάζεται με τον εκπαιδευτικό όμιλο ΑΚΜΗ . Η Hoteltraining συνεργάζεται με ξενοδοχεία απο την αρχη του 2023.
  3. Προσφορά Ελκυστικών Συνθηκών Εργασίας: Η δημιουργία ελκυστικών συνθηκών εργασίας και πακετών επιβράβευσης μπορεί να προσελκύσει υψηλότερο επίπεδο ταλέντου.
  4. Ενίσχυση Εργασιακής Ευτυχίας: Η προσοχή στην ευημερία των υπαλλήλων και μιας θετικής εργασιακής κουλτούρας

Η αντιμετώπιση της πρόκλησης της εύρεσης προσωπικού με κατάλληλες δεξιότητες και ικανότητες απαιτεί συντονισμένες προσπάθειες από τα ξενοδοχεία και το κράτος.

Με σωστή προσέγγιση και βήματα , μπορούν να δημιουργηθούν συνθήκες που θα προσελκύσουν και θα διατηρήσουν υψηλότατο επίπεδο εργατικού δυναμικού

εκπαίδευση, Το μείζων θέμα των Ξενοδοχείων -Γιατί δεν βρίσκουν προσωπικό με κατάλληλα Skills και Abilities

Τα online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

Η Hoteltraining συνεργάζεται με συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχείρησεις στην Ελλάδα και μετά από αξιολόγηση για τις συνθήκες εργασίας αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης στα συγκεκριμένα, προωθεί τα βιογραφικά των συμετεχόντων στα σεμινάρια εάν το επιθυμούν

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top