Το μείζων θέμα των Ξενοδοχείων -Γιατί δεν βρίσκουν προσωπικό με κατάλληλα Skills και Abilities

skills development ξενοδοχεια

Ο ξενοδοχειακός κλάδος παγκοσμίως αντιμετωπίζει μια σημαντική πρόκληση τα τελευταία χρόνια

Η πρόκληση δεν είναι άλλη από δυσκολία στην εύρεση προσωπικού με τις κατάλληλες δεξιότητες και ικανότητες. Παρά την αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες φιλοξενίας, πολλά ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν προβλήματα στη σύνθεση ενός ικανού και καταρτισμένου προσωπικού

Οι λόγοι πολλοί και ορισμένοι διαχρονικοί, λύσεις υπάρχουν όμως χρειάζεται αποφασιστικότητα, υπομονή και επιμονή

  1. Η Αύξηση της Ζήτησης

Με την αύξηση του τουρισμού παγκοσμίως, τα ξενοδοχεία βρίσκονται σε συνεχή ανάγκη προσωπικού για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση. Ωστόσο, η αγορά εργασίας δεν παρέχει πάντα επαρκή αριθμό καταρτισμένων εργαζομένων.

  1. Η Έλλειψη Κατάλληλων Δεξιοτήτων

Η φιλοξενία απαιτεί εργαζόμενους με ποικίλες δεξιότητες, όπως επικοινωνία, εξυπηρέτηση πελατών, και διαχείρισης παραπόνων . Ορισμένοι υποψήφιοι ενδέχεται να μην κατέχουν όλες αυτές τις δεξιότητες, καθιστώντας δύσκολη την εύρεση κατάλληλου προσωπικού.

εκπαίδευση, Το μείζων θέμα των Ξενοδοχείων -Γιατί δεν βρίσκουν προσωπικό με κατάλληλα Skills και Abilities

  1. Η Ανάγκη Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Η εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού απαιτεί χρόνο και πόρους.

Ορισμένα ξενοδοχεία δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να επενδύσουν σε αυτήν τη διαδικασία.

Αλλα ξενοδοχεία αγνοούν την βαρύτητα του προβλήματος

  1. Η Σημασία της Εργασιακής Ευτυχίας

Το προσωπικό στη φιλοξενία επηρεάζεται από τις συνθήκες εργασίας και την εργασιακή ευτυχία. Εάν ένα ξενοδοχείο δεν προσφέρει ικανοποιητικές συνθήκες εργασίας, τότε οι υποψήφιοι εργαζόμενοι ενδέχεται να προτιμήσουν άλλες επιλογές απασχόλησης.

Πιθανές Λύσεις

  1. Ενίσχυση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης: Επένδυση σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης για το προσωπικό τους ώστε να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους.
  2. Συνεργασίες με Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Συνεργασίες με πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα μπορούν να δημιουργήσουν δρόμους για την εύρεση εκπαιδευμένου προσωπικού. Ο Όμιλος Sani/Ikos συνεργάζεται με τον εκπαιδευτικό όμιλο ΑΚΜΗ . Η Hoteltraining συνεργάζεται με ξενοδοχεία απο την αρχη του 2023.
  3. Προσφορά Ελκυστικών Συνθηκών Εργασίας: Η δημιουργία ελκυστικών συνθηκών εργασίας και πακετών επιβράβευσης μπορεί να προσελκύσει υψηλότερο επίπεδο ταλέντου.
  4. Ενίσχυση Εργασιακής Ευτυχίας: Η προσοχή στην ευημερία των υπαλλήλων και μιας θετικής εργασιακής κουλτούρας

Η αντιμετώπιση της πρόκλησης της εύρεσης προσωπικού με κατάλληλες δεξιότητες και ικανότητες απαιτεί συντονισμένες προσπάθειες από τα ξενοδοχεία και το κράτος.

Με σωστή προσέγγιση και βήματα , μπορούν να δημιουργηθούν συνθήκες που θα προσελκύσουν και θα διατηρήσουν υψηλότατο επίπεδο εργατικού δυναμικού

εκπαίδευση, Το μείζων θέμα των Ξενοδοχείων -Γιατί δεν βρίσκουν προσωπικό με κατάλληλα Skills και Abilities

Τα online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

Η Hoteltraining συνεργάζεται με συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχείρησεις στην Ελλάδα και μετά από αξιολόγηση για τις συνθήκες εργασίας αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης στα συγκεκριμένα, προωθεί τα βιογραφικά των συμετεχόντων στα σεμινάρια εάν το επιθυμούν

AA rosette vs michelin
Uncategorized
papadakispaul

AA Rosettes vs Michelin Stars. H Σημασία τους στην Επιτυχία Εστιατορίων

Τα AA Rosette Awards αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία γαστρονομίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Απονέμονται από την οργάνωση The AA (Automobile Association) και στοχεύουν στην αναγνώριση των εξαιρετικών εστιατορίων και της υψηλής ποιότητας κουζίνας που προσφέρουν. Το σύστημα των

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top