Η μερίδα ξενοδοχοϋπάλληλων, ξενοδόχων και στελεχών που νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα. Το φαινόμενο Dunning-Kruger

χωρίς τίτλο 2023 02 14T121426.028

Στη δεκαετία του 1990, ο David Dunning και ο Justin Kruger ξεκίνησαν μια έρευνα με την ιδέα ν’ αποδείξουν ότι άνθρωποι περιορισμένων δυνατοτήτων υπερεκτιμούν τις ικανότητες, τις γνώσεις και τον εαυτό τους, αδυνατούν να αναγνωρίσουν τη δική τους έλλειψη δεξιοτήτων, αποτυγχάνουν να αναγνωρίσουν την έκταση της ανεπάρκειας τους, αποτυγχάνουν να υπολογίσουν με ακρίβεια τις δεξιότητες των άλλων και αναγνωρίζουν τη δική τους έλλειψη ικανότητας μόνο αφού εκτεθούν σε κατάρτιση για αυτή τη δεξιότητα.. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε πώς το φαινόμενο Dunning-Kruger υπάρχει στους ξενοδοχοϋπάληλους και στα ξενοδόχεια, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτό το φαινόμενο.

Το φαινόμενο Dunning-Kruger περιγράφει την τάση ορισμένων ατόμων να υπερεκτιμούν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους σε ένα συγκεκριμένο πεδίο. Μπορεί στον ξενοδοχειακό κλάδο αυτά τα άτομα να αποτελούν μειονότητα αλλά σίγουρα αποτελούν μεγάλο πρόβλημα

Για παράδειγμα ένας ξενοδόχος χωρις να εχει τις γνωσεις(και να μην θελει να ακούσει απο αυτους που έχουν) να επεμβαίνει και να επιβαλει λειτουργιες “αντιξενοδοχειακές” στο Οperation ενος ξενοδοχειου ενω εχει προσωπικό το οποιο εχει το know how. Το αποτελεσμα ειναι φυσικα να καταστρεφεται η εμπείρια του πελατη, η φήμη του ξενοδοχειου αλλα και οι συνθηκες εργασιας του προσωπικου

To ίδιο ισχύει και για μερίδα εργαζόμενων στα ξενοδοχεία οι οποίοι προσπαθούν να επιβληθούν στους συναδέλφους χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις. Για παράδειγμα ένας receptionist ο οποίος δεν γνωρίζει ένα ξενοδοχειακό πρόγραμμα αλλα επιμενει οτι γνωριζει με αποτέλεσμα πολλά λάθη και σε ορισμένες περιπτώσεις overbooking

Στην πραγματικότητα, τα άτομα που πάσχουν από αυτό το φαινόμενο είναι συχνά λιγότερο επιδέξια και πληροφορημένα από ό,τι νομίζουν. Στην περίπτωση των ξενοδοχοϋπαλλήλων και των ξενοδόχων, αυτό μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών, στην φήμη και στη γενική λειτουργία του καταλύματος.

Πώς εκδηλώνεται το φαινόμενο Dunning-Kruger στον κόσμο της φιλοξενίας; Συχνά, ξενοδοχοϋπάλληλοι και ξενοδόχοι μπορεί να πιστεύουν ότι είναι ειδικοί σε όλα τα θέματα που σχετίζονται με την φιλοξενία. Μπορεί να αγνοούν την ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη, καθώς θεωρούν ότι έχουν ήδη επίγνωση όλων των απαραίτητων γνώσεων. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα όπως απροσαρμοστική συμπεριφορά, προβλήματα στην επίλυση προβλημάτων και απογοητευτικές εμπειρίες των πελατών.

Πώς μπορούν οι ξενοδοχοϋπάλληλοι και οι ξενοδόχοι να αντιμετωπίσουν αυτό το φαινόμενο; Η επίγνωση του φαινομένου Dunning-Kruger είναι ο πρώτος βήμα προς τη βελτίωση. Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουν ότι υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης και ότι κανείς δεν μπορεί ποτέ να γνωρίζει τα πάντα. Επίσης, η συνεχής εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη είναι απαραίτητες. Οι ξενοδοχοϋπάλληλοι και οι ξενοδόχοι πρέπει να προωθούν τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού τους και να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή σε σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.

Συνοψίζοντας, το φαινόμενο Dunning-Kruger μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην επίδοση των ξενοδοχείων Η επίγνωση του φαινομένου και η προώθηση της συνεχούς εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπισή του. Η ανοιχτή επικοινωνία με τους πελάτες είναι επίσης κρίσιμη για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και την αποφυγή των παγίδων του φαινομένου Dunning-Kruger.

., Η μερίδα ξενοδοχοϋπάλληλων, ξενοδόχων και στελεχών που νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα. Το φαινόμενο Dunning-Kruger

Τα Online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους,, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top