Εξυπηρέτηση πελατών σε εστιατόρια(Οικογένειες με παιδιά κάτω των τριών χρόνων edition…)

baby photo
  1. Όταν σας κάνουν κράτηση και σας ζητάνε παιδικό καθισματάκι, σημαίνει ότι λογικά θα
    έχουν μαζί παιδάκι από 1 εώς 3 χρονών, που σημαίνει ότι πιθανό να έχουν μαζί τους και
    καρότσι, που σημαίνει ότι το τραπέζι που θα δεσμεύσετε θα πρέπει να έχει τον κατάλληλο
    χώρο και πρόσβαση για αυτήν την περίπτωση, που σημαίνει όχι γωνίες, όχι σκαλιά, όχι δίπλα
    σε ηχεία. Επίσης, πολύ βασικό, το τραπέζι που θα δεσμεύσετε θα πρέπει να είναι στο ύψος
    του παιδικού καθίσματος. Δεν μπορείτε να δώσετε θέση bar ή ψηλό τραπέζι με high chairs
    όταν υπάρχει ζήτηση για παιδικό κάθισμα. Κάντε το λίγο εικόνα: το παιδάκι που θα βλέπει; Στα
    πόδια των γονιών;
  2. Όταν βλέπετε ή ξέρετε ότι θα έχετε παιδάκι σε καρότσι (ειδικά σε events: γάμους, βαφτίσεις
    κτλ), το καρότσι από άποψη χώρου το υπολογίζετε ως «άνθρωπο» που δεσμεύει μια θέση –
    απλά αυτήν την θέση την αφαιρείτε για να χωρέσει το καρότσι. Γενικά πάντως το παιδί το
    υπολογίζετε ως άνθρωπο – θέση, αν δεν θέλετε να καταλήξετε ένα 12αρι να κάθεται σε 6αρι…
  3. Όταν βλέπετε παιδάκι κάτω των 3 ετών, καλό είναι να έχετε προβλέψει να υπάρχουν προς
    χρήση σερβίτσια και μαχαιροπήρουνα που να μην σπάνε ή κόβουνε: κοινώς παιδικά. Αλλιώς,
    απευθύνεστε στην μαμά για το τι θέλει να κάνετε, που κατά πάσα πιθανότητα θα σας πει να τα
    απομακρύνετε από μπροστά του. Επίσης, έξτρα tip, φροντίστε πάντα το τραπέζι να έχει
    αρκετές χαρτοπετσέτες.
  4. Όλα μα όλα τα φαγητά που είναι για την μέση σε ένα τραπέζι που έχει παιδάκι κάτω των 3
    χρονών, δεν τα αφήνουμε ΠΟΤΕ, μπροστά στο παιδί. Βλέπετε χώρο το ξέρω – και σας είναι
    εύκολο το ξέρω – αλλά για να βλέπετε χώρο κάτι σημαίνει. Ότι οι γονείς ας πουμε τα έχουν
    απομακρύνει όλα από το παιδί για να μην συμβεί κάποιο ατύχημα, να μην πασαλειφθεί και να
    μην καταλήξει να παίζει σαλατοπόλεμο και πατατοπόλεμο με τα διπλανά τραπέζια.
  5. Φροντίστε το τραπέζι που έχει παιδάκι κάτω των 3 χρόνων να λάβει τουλάχιστον νερό και
    ψωμί εγκαίρως ώσπου να έρθουν τα φαγητά. Ειδικά εάν γνωρίζετε ότι μπορεί να υπάρχει καθυστέρηση των πιάτων. Το παιδί σε αυτήν την ηλικία, δεν μπορεί να ελέγξει τα συναισθήματά του ούτε έχει αίσθηση του χρόνου αναμονής. Επομένως, εάν θέλετε να βοηθήσετε τους γονείς και τα διπλανά τραπέζια βεβαίως, βεβαίως, καλό είναι να το έχετε υπόψη σας αυτό.

., Εξυπηρέτηση πελατών σε εστιατόρια(Οικογένειες με παιδιά κάτω των τριών χρόνων edition…)

  1. Ποτέ μα ποτέ δεν αγκαλιάζουμε, φιλάμε, τραβάμε μάγουλα, χαιδεύουμε ένα παιδάκι.
    Μπορεί να σας φαίνεται γλυκούλα κίνηση αλλά όχι ΔΕΝ είναι! Δεν θα μιλήσω μόνο για θέματα
    υγείας αλλά κυρίως για όρια και σεβασμό. Το παιδί δεν είναι αντικείμενο. Όπως δεν πάτε να
    το κάνετε αυτό σε ενήλικα πελάτη, έτσι δεν δικαιολογείτε και σε παιδί.
  2. Φροντίζετε να είναι καθαρό το παιδικό καθισματάκι που θα δώσετε όπως και η αλαξιέρα
    στις τουαλέτες. Δεν λέω περισσότερα εδώ. Θα πω μόνο ότι αν έχετε μια τέτοια παροχή στο
    μαγαζί σας, έχετέ την όπως πρέπει και όχι όπως να ναι.
  3. Για οποιοδήποτε παιδικό κέρασμα, ρωτάμε πάντα την μαμά πρωτού το σερβίρουμε
    μπροστά στο παιδί. Δεν δίνουμε μόνοι μας χυμούς, γλυφιτζούρια, σοκολάτες και γλυκά. Πέρα
    από το θέμα των αλλεργιών και δυσανεξιών που μπορεί να έχει ένα παιδί (όπως και ένας
    ενήλικας) και να μην το ξέρετε, οι γονείς μπορεί να εφαρμόζουν στα παιδιά του διατροφή που
    δεν περιέχει ζάχαρη, αλάτι ή οτιδήποτε άλλο. Δεν θέλετε να γίνεται μάρτυρας ξεσπάσματος
    θυμού (tantrum) σε 3χρονο. Πιστέψτε με! Το ίδιο ισχύει και για παιχνιδάκια ή αντικείμενα που
    εσείς θεωρείτε παιχνίδια. Και όχι το ανοιχτήρι της μπύρας δεν είναι παιχνίδι. Και πιθανόν να
    στο κρατήσει κιόλας το παιδί και να μην στο δίνει και …. Να το πάλι το tantrum! Την
    χειροτερεύετε την κατάσταση.
  4. Εάν ένα παιδάκι κλαίει και βλέπετε ότι η μαμά προσπαθεί να το ηρεμήσει, δώστε της χρόνο
    και μην παρεμβαίνετε δίνοντας παιχνιδάκια ή προσπαθώντας να αποσπάσετε την προσοχή του
    παιδιού. Γενικώς, μην παρεμβαίνετε! Δεν βοηθάτε! Εάν δεν μπορεί να το ηρεμήσει η μαμά,
    πιστέψτε με ΔΕΝ μπορείτε ούτε εσείς.
  5. Γενικά συνεργαστείτε με τους γονείς, παρατηρείστε, ρωτήστε για τα πάντα και μην
    παίρνετε πρωτοβουλίες!

Ευχαριστούμε θερμά την Άνθη Μανέτα, Founder & CEO της Myikigai.gr

Η My Ikigai είναι Ελληνική εταιρεία η οποία εξειδικεύεται στην Στρατηγική Ανθρώπινου Δυναμικού και Εσωτερικής Λειτουργίας Ξενοδοχείων. Είτε διαθέτει η επιχείρησή σας τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού είτε όχι, απευθυνθείτε στην My Ikigai για υποστήριξη και λύσεις σε καθημερινές σας ανάγκες όπως interviewing, μισθοδοσία και Εργάνη ή σε Στρατηγικές σας προτεραιότητες όπως ενίσχυση του Employer Brand σας, διατήρηση, ενδυνάμωση και αξιολόγηση των εργαζομένων σας καθώς και δημιουργία ή βελτιστοποίηση διαδικασιών (SOPs) για όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου σας.

Το πρόσωπο πίσω από την Myikigai Ανθή Μανέτα υπηρετεί τον κλάδο της Φιλοξενίας εδώ και περισσότερα από 15 χρόνια, με εμπειρία τόσο σε εκτελεστικές όσο και σε επιτελικές θέσεις σε ξενοδοχεία 5 αστέρων. Επιπλέον, έχει εκτεταμένη εμπειρία σε ανοίγματα ξενοδοχείων και στην ενδυνάμωση ομάδων, μέσα από τους ρόλους της ως Διευθύντρια Ξενοδοχείων και Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού σε γνωστούς ξενοδοχειακούς ομίλους. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Υπηρεσιών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι πιστοποιημένη στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Πανεπιστήμιο Cornell και στη Μεθοδολογία Lean Six Sigma από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Πιστεύει στη δια βίου μάθηση και την προσωπική ανάπτυξη που μπορεί να επιτευχθεί όχι μόνο μέσα από σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, αλλά και μέσα από το προσωπικό διάβασμα, τα ταξίδια, την παρατήρηση, την επαφή με τη φύση και τα ζώα, καθώς και μέσα από βαθιές, ουσιαστικές συζητήσεις και αλληλεπίδραση με ανθρώπους με διαφορετικές καταβολές και από διαφορετικούς πολιτισμούς. Όπως λέει η ίδια, όλα συνδέονται μεταξύ τους και όλα έχουν κάτι να σας διδάξουν.

., Εξυπηρέτηση πελατών σε εστιατόρια(Οικογένειες με παιδιά κάτω των τριών χρόνων edition…)

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top