Η σπουδαιότητα του time management στους υπαλλήλους ξενοδοχείου. Συμβουλές για time – management στον χώρο του Hospitality . Eλαχιστοποιήστε την σπατάλη χρόνου

time management ξενοδοχείο

Το time management είναι εξαιρετικά σημαντικό για έναν υπάλληλο ξενοδοχείου. Οι υπάλληλοι σε ένα ξενοδοχείο συνήθως αντιμετωπίζουν πολλές απαιτήσεις και προκλήσεις κατά τη διάρκεια της εργασίας τους.

Με τη σωστή διαχείριση του χρόνου, οι υπάλληλοι μπορούν να είναι αποτελεσματικοί, παραγωγικοί και να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες.

Οι υπάλληλοι στα ξενοδοχεία έχουν συχνά πολλές αρμοδιότητες και εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν εντός συγκεκριμένων χρονικών περιθωρίων. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν την επεξεργασία κρατήσεων, την υποδοχή των πελατών, τη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων, την παροχή πληροφοριών και συμβουλών στους πελάτες, τη διαχείριση των πληρωμών, την καθαριότητα των δωματίων και άλλα.

Με το καλό time management, οι υπάλληλοι μπορούν να οργανώνουν και να προγραμματίζουν τις εργασίες τους έτσι ώστε να ολοκληρώνονται εγκαίρως και με αποτελεσματικό τρόπο.

Επιπλέον, το time management βοηθά τους υπαλλήλους να αντιμετωπίζουν τον προβληματισμό και τα απρόοπτα στον τρόπο εργασίας τους.

Όταν οι υπάλληλοι είναι οργανωμένοι και διαχειρίζονται σωστά τον χρόνο τους, είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν σωστά απρόοπτες καταστάσεις με αποτελεσματικότητα και ευέλικτο τρόπο, χωρίς να επηρεάζεται η ποιότητα της εξυπηρέτησης προς τους πελάτες.

Επιπλέον, το καλό time management μπορεί να συμβάλει στη μείωση του στρες και της κούρασης των υπαλλήλων, προσφέροντας τους επαρκή χρόνο για ανάπαυση και ανανέωση.

Αυτό μπορεί να έχει θετική επίδραση στην υγεία και την ευεξία των υπαλλήλων και να βοηθήσει στη διατήρηση μιας θετικής και παραγωγικής εργασιακής ατμόσφαιρας.

Συνολικά, το time management είναι κρίσιμο για τους υπαλλήλους ξενοδοχείου για να είναι αποτελεσματικοί, παραγωγικοί και να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες.

Κάποιες συμβουλές για καλο time management:
 

1. Κρατάμε σημειώσεις
Οι σημειώσεις, η καταγραφή των εκκρεμοτήτων και του προγράμματος της μέρας θα βοηθήσουν στις εργασίες. Εκτός από το πρόγραμμα και την καθημερινή ρουτίνα της δουλειάς, καλό είναι να σημειώνουμε και οτιδήποτε συμβαίνει πέρα των συνηθισμένων διαδικασιών

2. Όχι όλα μαζί
Το ορθό είναι να τελειώνει μια εργασία και να ξεκινάμε την επόμενη. Ναι στο multitasking αλλα με προυποθέσεις

3. Ώρα για παύση Ο εγκέφαλός μας χρειάζεται να ξεκουράζεται ώστε να μπορεί να αποδίδει. ΚΑυτό μπορεί να είναι μια βόλτα, μια σύντομη κουβέντα με έναν συνάδελφο ή ένα γρηγορο καφέ-σνακ. 
 
Η διαχείριση του χρόνου είναι η αξιοποίηση του χρόνου μας αποτελεσματικά ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας. Οι ενέργειες που κάνουμε για να βελτιώσουμε την απόδοσή μας και να κερδίσουμε χρόνο για να τον αφιερώσουμε όπου επιθυμούμε είναι η σωστή διαχείριση του χρόνου μας. 

Με τη διαχείριση του χρόνου, οι υπάλληλοι μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους και να συμβάλουν στην ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου.

., Η σπουδαιότητα του time management στους υπαλλήλους ξενοδοχείου. Συμβουλές για time – management στον χώρο του Hospitality . Eλαχιστοποιήστε την σπατάλη χρόνου

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top