Μυστικά επιτυχίας από την Airbnb: Πώς να δημιουργήσουν ξενοδοχειακή ποιότητα οι Hosts στα δικά τους καταλύματα

Ανώνυμο σχέδιο 12

H Airbnb συστήνει στους hosts τι πρέπει να κάνουν για να πετύχουν την καλύτερη ποιότητα διαμονής, καθώς οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε χώρους που έχουν πολύ καλές κριτικές.

Οι παρακάτω πρακτικές ειναι αυτές που χρησιμοποιούν χρόνια τα ξενοδοχεία και σίγουρα όσοι ασχολούνται με τα ξενοδοχειακά αναγνωρίζουν τις πρακτικές

Διαμόρφωση προσδοκιών

Βεβαιωθείτε ότι η περιγραφή της καταχώρησής σας δίνει μια ολοκληρωμένη και ακριβή εικόνα του χώρου σας.

  • Μην υπερβάλλετε. Αναφέρετε τα δυνατά σημεία και ιδιορρυθμίες του χώρου σας, από το υδρομασάζ και το τζάκι μέχρι τις σανίδες του δαπέδου που τρίζουν ή τη φασαρία του δρόμου.
  • Ανεβάστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και αναφέρετε τυχόν πιθανά θέματα από την περιγραφή της καταχώρησής σας στην Airbnb σε λεζάντες φωτογραφιών. Προσπαθήστε να έχετε δύο με τρεις φωτογραφίες ανά δωμάτιο ή χώρο, συμπεριλαμβάνοντας τυχόν σημαντικές παροχές.
  • Μην τραβάτε φωτογραφίες με υπερβολικά ευρυγώνια λήψη και μην επεξεργάζεστε υπερβολικά τις φωτογραφίες σας, καθώς μπορεί τα δωμάτια να φαίνονται μεγαλύτερα ή φωτεινότερα από ό,τι είναι.

Επιτυχής επικοινωνία

Να θυμάστε ότι είστε το μόνο σημείο επαφής για τους επισκέπτες που μένουν στον χώρο σας.

  • Να είστε προνοητικός/ή και να διασφαλίζετε ότι οι επισκέπτες έχουν όλα όσα χρειάζονται πριν από την άφιξη, όπως κανόνες και οδηγίες για να εισέλθουν στον χώρο.
  • Απαντήστε το συντομότερο δυνατό σε μηνύματα από επισκέπτες.
  • Να εκφράζεστε με συμπεριληπτικό λόγο στα μηνύματά σας. Είναι πολύ σημαντικό για να καλωσορίζετε κάθε επισκέπτη.
  • Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή και εργαλεία της Airbnb, όπως τις γρήγορες απαντήσεις για να διευκολύνετε την επικοινωνία
  • Στείλτε τις οδηγίες άφιξης τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα, ώστε οι επισκέπτες να έχουν χρόνο να τις διαβάσουν και να κάνουν ερωτήσεις. Αυτό το βήμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για επισκέπτες με ανάγκες προσβασιμότητας.

Υποδοχή επισκεπτών

Μερικές φορές, η διαφορά μεταξύ μιας κριτικής τεσσάρων και πέντε αστεριών έγκειται σε κάτι απλό, όπως στην προσοχή στις λεπτομέρειες.

  • Η καθαριότητα έχει τεράστια σημασία. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιφάνειες, τα δάπεδα και τα υφάσματα είναι καθαρά και ξεσκονισμένα. Ψάξτε για τρίχες μετά το καθάρισμα, ή σημάδια βρομιάς ή σκόνης. Ακόμα κι αν ο χώρος σας είναι εξαιρετικός, πρέπει να είναι πεντακάθαρος για να λάβετε κριτικές με πέντε αστέρια.
  • Προσθέστε μια προσωπική πινελιά αφήνοντας ένα σημείωμα υποδοχής ή στέλνοντας ένα μήνυμα καλωσορίσματος στην εφαρμογή.
  • Κάντε τον χώρο σας ζεστό, σαν σπίτι. Για παράδειγμα, αν διαθέτει κουζίνα, μπορείτε να προσθέσετε κατσαρόλες και τηγάνια, κουτάλια και βασικά μαγειρικά σκεύη.
  • Οι μικρές χειρονομίες κάνουν τη διαφορά, όπως μια κουβέρτα στον καναπέ ή σύνεργα για καφέ ή τσάι.

Δέσμευση στις κρατήσεις

Στο πλαίσιο των κύριων κανόνων για οικοδεσπότες, δεν θα πρέπει να ακυρώνετε επιβεβαιωμένες κρατήσεις. Εάν μια ακύρωση είναι αναπόφευκτη, θα πρέπει να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ακυρώσετε όσο το δυνατόν νωρίτερα. Επικοινωνήστε με την Airbnb αν χρειάζεστε βοήθεια.

.ξενοδοχειακά, Μυστικά επιτυχίας από την Airbnb: Πώς να δημιουργήσουν ξενοδοχειακή ποιότητα οι Hosts στα δικά τους καταλύματα

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top