Μυστικά επιτυχίας από την Airbnb: Πώς να δημιουργήσουν ξενοδοχειακή ποιότητα οι Hosts στα δικά τους καταλύματα

Ανώνυμο σχέδιο 12

H Airbnb συστήνει στους hosts τι πρέπει να κάνουν για να πετύχουν την καλύτερη ποιότητα διαμονής, καθώς οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε χώρους που έχουν πολύ καλές κριτικές.

Οι παρακάτω πρακτικές ειναι αυτές που χρησιμοποιούν χρόνια τα ξενοδοχεία και σίγουρα όσοι ασχολούνται με τα ξενοδοχειακά αναγνωρίζουν τις πρακτικές

Διαμόρφωση προσδοκιών

Βεβαιωθείτε ότι η περιγραφή της καταχώρησής σας δίνει μια ολοκληρωμένη και ακριβή εικόνα του χώρου σας.

  • Μην υπερβάλλετε. Αναφέρετε τα δυνατά σημεία και ιδιορρυθμίες του χώρου σας, από το υδρομασάζ και το τζάκι μέχρι τις σανίδες του δαπέδου που τρίζουν ή τη φασαρία του δρόμου.
  • Ανεβάστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και αναφέρετε τυχόν πιθανά θέματα από την περιγραφή της καταχώρησής σας στην Airbnb σε λεζάντες φωτογραφιών. Προσπαθήστε να έχετε δύο με τρεις φωτογραφίες ανά δωμάτιο ή χώρο, συμπεριλαμβάνοντας τυχόν σημαντικές παροχές.
  • Μην τραβάτε φωτογραφίες με υπερβολικά ευρυγώνια λήψη και μην επεξεργάζεστε υπερβολικά τις φωτογραφίες σας, καθώς μπορεί τα δωμάτια να φαίνονται μεγαλύτερα ή φωτεινότερα από ό,τι είναι.

Επιτυχής επικοινωνία

Να θυμάστε ότι είστε το μόνο σημείο επαφής για τους επισκέπτες που μένουν στον χώρο σας.

  • Να είστε προνοητικός/ή και να διασφαλίζετε ότι οι επισκέπτες έχουν όλα όσα χρειάζονται πριν από την άφιξη, όπως κανόνες και οδηγίες για να εισέλθουν στον χώρο.
  • Απαντήστε το συντομότερο δυνατό σε μηνύματα από επισκέπτες.
  • Να εκφράζεστε με συμπεριληπτικό λόγο στα μηνύματά σας. Είναι πολύ σημαντικό για να καλωσορίζετε κάθε επισκέπτη.
  • Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή και εργαλεία της Airbnb, όπως τις γρήγορες απαντήσεις για να διευκολύνετε την επικοινωνία
  • Στείλτε τις οδηγίες άφιξης τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα, ώστε οι επισκέπτες να έχουν χρόνο να τις διαβάσουν και να κάνουν ερωτήσεις. Αυτό το βήμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για επισκέπτες με ανάγκες προσβασιμότητας.

Υποδοχή επισκεπτών

Μερικές φορές, η διαφορά μεταξύ μιας κριτικής τεσσάρων και πέντε αστεριών έγκειται σε κάτι απλό, όπως στην προσοχή στις λεπτομέρειες.

  • Η καθαριότητα έχει τεράστια σημασία. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιφάνειες, τα δάπεδα και τα υφάσματα είναι καθαρά και ξεσκονισμένα. Ψάξτε για τρίχες μετά το καθάρισμα, ή σημάδια βρομιάς ή σκόνης. Ακόμα κι αν ο χώρος σας είναι εξαιρετικός, πρέπει να είναι πεντακάθαρος για να λάβετε κριτικές με πέντε αστέρια.
  • Προσθέστε μια προσωπική πινελιά αφήνοντας ένα σημείωμα υποδοχής ή στέλνοντας ένα μήνυμα καλωσορίσματος στην εφαρμογή.
  • Κάντε τον χώρο σας ζεστό, σαν σπίτι. Για παράδειγμα, αν διαθέτει κουζίνα, μπορείτε να προσθέσετε κατσαρόλες και τηγάνια, κουτάλια και βασικά μαγειρικά σκεύη.
  • Οι μικρές χειρονομίες κάνουν τη διαφορά, όπως μια κουβέρτα στον καναπέ ή σύνεργα για καφέ ή τσάι.

Δέσμευση στις κρατήσεις

Στο πλαίσιο των κύριων κανόνων για οικοδεσπότες, δεν θα πρέπει να ακυρώνετε επιβεβαιωμένες κρατήσεις. Εάν μια ακύρωση είναι αναπόφευκτη, θα πρέπει να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ακυρώσετε όσο το δυνατόν νωρίτερα. Επικοινωνήστε με την Airbnb αν χρειάζεστε βοήθεια.

.ξενοδοχειακά, Μυστικά επιτυχίας από την Airbnb: Πώς να δημιουργήσουν ξενοδοχειακή ποιότητα οι Hosts στα δικά τους καταλύματα

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top