Τι είναι Hospitality Ethic. To Κλειδί για Αναβαθμισμένη Φιλοξενία

motivation, telephone, message-1634875.jpg

Το “hospitality ethic” αναφέρεται στο σύνολο των αξιών, των προτύπων και των αρχών που καθοδηγούν την εργασιακή συμπεριφορά και την προσέγγιση στον ξενοδοχειακό κλάδο. Πρόκειται για ένα σύνολο αρχών που εστιάζει στην παροχή άψογων υπηρεσιών, ευγένειας και φροντίδας προς τους πελάτες ή τους επισκέπτες.

.σεμινάρια, Τι είναι Hospitality Ethic. To Κλειδί για Αναβαθμισμένη Φιλοξενία

Το hospitality ethic περιλαμβάνει την προσήλωση στην ποιότητα των υπηρεσιών, την προσοχή στη λεπτομέρεια, την ευγένεια και την εξυπηρέτηση των πελατών με ευγένεια και σεβασμό.

Οι εργαζόμενοι στον τομέα της φιλοξενίας που υιοθετούν το hospitality ethic είναι προθυμοποιημένοι να δημιουργήσουν μια θετική εμπειρία για τους πελάτες, να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους και να τους προσφέρουν υπηρεσίες με υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού και φροντίδας.

Οι εργαζόμενοι με work ethic εχουν πολλα πλεονεκτήματα οπως

  • Αφοσίωση στην εργασία:
  • Υπευθυνότητα
  • Αξιοπιστία
  • Προσαρμοστικότητα

Το hospitality ethic προωθεί την έννοια της φιλοξενίας και της θετικής συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων και των πελατών, με στόχο τη δημιουργία μιας ευχάριστης και αξέχαστης εμπειρίας φιλοξενίας.

Το υψηλό word ethic μπορεί να είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για έναν εργαζόμενο και για το ξενοδοχείο στο οποίο αυτός εργάζεται

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top