Δωρεάν Σεμινάριο : Σχεδιασμός και Κατασκευή Εστιατορίου

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Μια κατασκευή ή μια ολική ανακαίνηση εστιατορίου είναι ένα πολύπλοκο θέμα και μια δαπανηρή διαδικασία. 

Αν δεν γίνει με τον προβλεπόμενο τρόπο σίγουρα θα προκαλέσει δυσλειτουργίες, προβλήματα και απρόβλεπτες αρνητικές συνέπειες μελλοντικά.

Ένα δωρεάν σεμινάριο ενόψει κα της έναρξης της νέας τουριστικής σεζόν θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε στις 8 Μαΐου 2023 στις 10:30π.μ., με θέμα « Σχεδιασμός και Κατασκευή Εστιατορίου», με εισηγητή τον κ. Ηλίας Κ. Στεφανίδης

Απευθύνεται σε όλους όσοι δραστηριοποιούνται στον χώρο της μαζικής εστίασης (καταλύματα, εστιατόρια, καφέ, μπαρ, πιτσαρίες, κ.ά.) και τους εργαζομένους τους και θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Google Meet

  Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα αναλυθούν οι παράγοντες και δράσεις που πρέπει να γίνουν ώστε να αποφευχθούν περιττά έξοδα, δαπάνες και καθυστερήσεις κατα τον σχεδιασμό και κατασκευή ενός εστιατορίου 

Ο Ηλίας Κ. Στεφανίδης δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τουριστικό τομέα και ειδικότερα στον κλάδο της εστίασης από τις αρχές του 1998. Είναι απόφοιτος του Εθνικού Εκπαιδευτηρίου Αιγαίου, της ΣΤΕ Ρόδου, του Εκπαιδευτικού ιδρύματος Αθηνών και κάτοχος πιστοποίησης του ευρωπαϊκού οργανισμού ανάπτυξης επισιτιστικών επιχειρήσεων.

Ειδικεύεται στον σχεδιασμό και την οργάνωση πρότυπων εστιατορίων, παρέχει επαγγελματικές συμβουλές που βοηθούν την εδραίωση και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Παράλληλα διδάσκει μέσω σεμιναρίων ορθολογική λειτουργία σύγχρονων εστιατορίων.

Αρθρογραφεί για θέματα που αφορούν τον κύκλο εργασιών μιας πρότυπης επισιτιστικής μονάδας και είναι συγγραφέας των εγχειριδίων «Οδηγός Εστιατορίου 1&2», «Διαχείριση προσωπικού Εστίασης» και «Γαστρολεξικό».

Δήλωσε συμμετοχή σήμερα στον παρακάτω σύνδεσμο

., Δωρεάν Σεμινάριο : Σχεδιασμός και Κατασκευή Εστιατορίου

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top