Δωρεάν Σεμινάριο : Σχεδιασμός και Κατασκευή Εστιατορίου

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Μια κατασκευή ή μια ολική ανακαίνηση εστιατορίου είναι ένα πολύπλοκο θέμα και μια δαπανηρή διαδικασία. 

Αν δεν γίνει με τον προβλεπόμενο τρόπο σίγουρα θα προκαλέσει δυσλειτουργίες, προβλήματα και απρόβλεπτες αρνητικές συνέπειες μελλοντικά.

Ένα δωρεάν σεμινάριο ενόψει κα της έναρξης της νέας τουριστικής σεζόν θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε στις 8 Μαΐου 2023 στις 10:30π.μ., με θέμα « Σχεδιασμός και Κατασκευή Εστιατορίου», με εισηγητή τον κ. Ηλίας Κ. Στεφανίδης

Απευθύνεται σε όλους όσοι δραστηριοποιούνται στον χώρο της μαζικής εστίασης (καταλύματα, εστιατόρια, καφέ, μπαρ, πιτσαρίες, κ.ά.) και τους εργαζομένους τους και θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Google Meet

  Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα αναλυθούν οι παράγοντες και δράσεις που πρέπει να γίνουν ώστε να αποφευχθούν περιττά έξοδα, δαπάνες και καθυστερήσεις κατα τον σχεδιασμό και κατασκευή ενός εστιατορίου 

Ο Ηλίας Κ. Στεφανίδης δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τουριστικό τομέα και ειδικότερα στον κλάδο της εστίασης από τις αρχές του 1998. Είναι απόφοιτος του Εθνικού Εκπαιδευτηρίου Αιγαίου, της ΣΤΕ Ρόδου, του Εκπαιδευτικού ιδρύματος Αθηνών και κάτοχος πιστοποίησης του ευρωπαϊκού οργανισμού ανάπτυξης επισιτιστικών επιχειρήσεων.

Ειδικεύεται στον σχεδιασμό και την οργάνωση πρότυπων εστιατορίων, παρέχει επαγγελματικές συμβουλές που βοηθούν την εδραίωση και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Παράλληλα διδάσκει μέσω σεμιναρίων ορθολογική λειτουργία σύγχρονων εστιατορίων.

Αρθρογραφεί για θέματα που αφορούν τον κύκλο εργασιών μιας πρότυπης επισιτιστικής μονάδας και είναι συγγραφέας των εγχειριδίων «Οδηγός Εστιατορίου 1&2», «Διαχείριση προσωπικού Εστίασης» και «Γαστρολεξικό».

Δήλωσε συμμετοχή σήμερα στον παρακάτω σύνδεσμο

., Δωρεάν Σεμινάριο : Σχεδιασμός και Κατασκευή Εστιατορίου

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top