Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Hoteltraining παράπονα

Ένας επιβάτης της αεροπορικής εταιρείας Air Canada υπέβαλε γραπτή καταγγελία καθώς μια αεροσυνοδός δεν μπόρεσε να τον εξυπηρετήσει στην Γαλλική γλώσσα.

Ο Jean-Pierre Beaudoin είπε στο καναδικό γαλλόφωνο κανάλι TVA Nouvelles ότι πετούσε σε business class τον Μάρτιο από το Quebec στο Fort Lauderdale της Φλόριντα και τον εξυπηρέτηαε μια αεροσυνοδός που μιλούσε μόνο αγγλικά.

., Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Ο επιβάτης απαίτησε να τον εξυπηρετήσει δίγλωσση αεροσυνοδός για να επικοινωνήσει στην Γαλλική γλώσσα.

Ο Beaudoin είπε στο κανάλι ότι η αεροσυνοδός μετά το αίτημα του να εξυπηρετηθεί στην γαλλική γλώσσα μίλησε σε έναν συνάδελφο και στη συνέχεια κατευθύνθηκε σε αυτόν και και του είπε “στα αγγλικά, “Κύριε, αυτό είναι το τμήμα μου. Έχετε το δικαίωμα να φύγετε από το αεροπλάνο ή αλλιώς θα πρέπει να σας εξυπηρετήσω εγω”.

Ο Beaudoin είπε: “Έκανε το αίμα μου να βράσει. Σκεφτόμουν, “Είμαστε στο Κεμπέκ. Η πτήση προέρχεται από το Κεμπέκ”. Δεν ήταν επιλογή για μένα να φύγω από το αεροπλάνο».

Η επίσημη γλώσσα αυτής του Καναδά είναι η γαλλική, η οποία θεωρείται η μητρική γλώσσα του 80% του πληθυσμού της περιοχής.

Ο Beaudoin, ο οποίος μιλά και γαλλικά και αγγλικά, είπε στο TVA ότι αποφάσισε να μείνει στο αεροπλάνο και να απαντήσει μόνο στα γαλλικά όταν το πλήρωμα του μίλησε στα αγγλικά. Περιέγραψε την πράξη της εξέγερσης ως «θέμα αρχής».

Ανέφερε επίσης στο κανάλι ότι έχει υποβάλει γραπτή καταγγελία παραπόνων στην αρμόδια αρχή του Κεμπέκ επίσης είπε ότι δεν παραπονέθηκε στην Air Canada επειδή δεν εμπιστευόταν τη διαδικασία τους, αντ’ αυτού κλιμάκωσε το θέμα σε αρμόδιες αρχές.

Eκπρόσωπος της Air Canada δήλωσε ότι δύο από τα τρία μέλη του πληρώματος καμπίνας στην πτήση μπορούσαν να μιλούν γαλλικά.

., Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top