Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Hoteltraining παράπονα

Ένας επιβάτης της αεροπορικής εταιρείας Air Canada υπέβαλε γραπτή καταγγελία καθώς μια αεροσυνοδός δεν μπόρεσε να τον εξυπηρετήσει στην Γαλλική γλώσσα.

Ο Jean-Pierre Beaudoin είπε στο καναδικό γαλλόφωνο κανάλι TVA Nouvelles ότι πετούσε σε business class τον Μάρτιο από το Quebec στο Fort Lauderdale της Φλόριντα και τον εξυπηρέτηαε μια αεροσυνοδός που μιλούσε μόνο αγγλικά.

., Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Ο επιβάτης απαίτησε να τον εξυπηρετήσει δίγλωσση αεροσυνοδός για να επικοινωνήσει στην Γαλλική γλώσσα.

Ο Beaudoin είπε στο κανάλι ότι η αεροσυνοδός μετά το αίτημα του να εξυπηρετηθεί στην γαλλική γλώσσα μίλησε σε έναν συνάδελφο και στη συνέχεια κατευθύνθηκε σε αυτόν και και του είπε “στα αγγλικά, “Κύριε, αυτό είναι το τμήμα μου. Έχετε το δικαίωμα να φύγετε από το αεροπλάνο ή αλλιώς θα πρέπει να σας εξυπηρετήσω εγω”.

Ο Beaudoin είπε: “Έκανε το αίμα μου να βράσει. Σκεφτόμουν, “Είμαστε στο Κεμπέκ. Η πτήση προέρχεται από το Κεμπέκ”. Δεν ήταν επιλογή για μένα να φύγω από το αεροπλάνο».

Η επίσημη γλώσσα αυτής του Καναδά είναι η γαλλική, η οποία θεωρείται η μητρική γλώσσα του 80% του πληθυσμού της περιοχής.

Ο Beaudoin, ο οποίος μιλά και γαλλικά και αγγλικά, είπε στο TVA ότι αποφάσισε να μείνει στο αεροπλάνο και να απαντήσει μόνο στα γαλλικά όταν το πλήρωμα του μίλησε στα αγγλικά. Περιέγραψε την πράξη της εξέγερσης ως «θέμα αρχής».

Ανέφερε επίσης στο κανάλι ότι έχει υποβάλει γραπτή καταγγελία παραπόνων στην αρμόδια αρχή του Κεμπέκ επίσης είπε ότι δεν παραπονέθηκε στην Air Canada επειδή δεν εμπιστευόταν τη διαδικασία τους, αντ’ αυτού κλιμάκωσε το θέμα σε αρμόδιες αρχές.

Eκπρόσωπος της Air Canada δήλωσε ότι δύο από τα τρία μέλη του πληρώματος καμπίνας στην πτήση μπορούσαν να μιλούν γαλλικά.

., Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
sunbedwar
Uncategorized
sarras

Η μάχη της ξαπλώστρας σε ξενοδοχείο όπως δεν την έχετε ξαναδεί(Video)

Κάθε πρωί, ενώ ο ήλιος μόλις αρχίζει να ανατέλλει, ένα μοναδικό φαινόμενο εκτυλίσσεται σε πολλά ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Οι επισκέπτες, οπλισμένοι με πετσέτες, καπέλα και σαγιονάρες, ξεκινούν έναν ανελέητο αγώνα για να εξασφαλίσουν τις καλύτερες ξαπλώστρες στην πισίνα. Η

Διάβασε το άρθρο
staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top