Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Hotel Guest

Ένα ξενοδοχείο μπορεί να έχει την καλύτερη τοποθεσία, τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και το πιο προσεγμένο σχεδιασμό, αλλά χωρίς μια επαρκή και αξιόπιστη αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, η επιχείρηση δεν μπορεί να βελτιωθεί στα σημεία που υστερεί. Για αυτό το λόγο, η επιλογή ενός μυστικού επισκέπτη μπορεί να αποτελέσει μια πολύτιμη επένδυση για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει το ξενοδοχείο.

Τι είναι ο μυστικός επισκέπτης;

Ο μυστικός επισκέπτης είναι ένας από τους τρόπους για να ελέγξει ένα ξενοδοχείο και να διασφαλίσει ότι προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες του. Ο Μυστικός Επισκέπτης είναι ένας ανεξάρτητος αγνωστος του ελεγχόμενου χώρου, αξιολογητής επαγγελματίας που επισκέπτεται ένα ξενοδοχείο ως κανονικός πελάτης υστερα απο πρόσκληση της διεύθυνσης και αξιολογεί την εμπειρία του σε διάφορους τομείς, όπως η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση πελατών, το food and beverage, το εσωτερικό marketing, η καθαριότητα, η ασφάλεια,η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλα και όπου του ανατεθεί απο την διεύθυνση του ξενοδοχειου. Αυτή η διαδικασία μπορεί να βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών του.

Το κόστος της υπηρεσίας του μυστικού επισκέπτη είναι εξαιρετικά χαμηλό σε σχέση με αυτά που προσφέρει σε ένα ξενοδοχείο καθώς μια κράτηση είναι αρκετή να καλύψει το κόστος αυτής της υπηρεσίας

., Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Στην Hoteltraining.gr παρέχουν υπηρεσίες mystery guest σε ξενοδοχεία και καταλύματα. Η ομάδα αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες με εξειδικευμένες γνώσεις στη βιομηχανία της ξενοδοχειακής λειτουργίας , του food and beverage και διαχείρισης εσόδων, και είναι πάντα διαθέσιμοι για να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και να αυξήσουν την απόδοση τους.

Γιατί ξεχωρίζει η Hoteltraining

  • Για όλες τις ειδικότητες ενός ξενοδοχείου υπάρχουν συγκεκριμένοι mystery clients στην Hoteltraining, για παραδειγμα το άτομο που θα αξιολογησει το τμήμα της οροφοκομίας ειναι executive housekeeper και το άτομο που θα αξιολογησει τα επισιτιστικα τμηματα ειναι food and beverage Manager
  • Καλές δεξιότητες γραπτής επικοινωνίας
  • Καλή μνήμη καθώς οι λεπτομέρειες είναι σημαντικές σε μια αναφορά.
  • Διακριτικότητα, ώστε να μην αποκαλυφθούν κατά την διαδικασία της έρευνας αλλά και μετά από αυτήν.
  • Τέλος, οι καλές διαπροσωπικές δεξιότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν στην επικοινωνία με υπαλλήλους και πελάτες.

Οι μυστικοί επισκέπτες παρέχουν μια αξιολόγηση του ξενοδοχείου από την άποψη του πελάτη. Οι αξιολογήσεις αυτές δίνουν τη δυνατότητα να αναγνωρίσετε τα σημεία δυναμικότητας και να προτείνουμε δράσεις βελτίωσης στο ξενοδοχείο σας.

., Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Caesar salad
Uncategorized
papadakispaul

Η σαλάτα του Καίσαρα γίνεται 100 ετών, ένας αιώνας γαστρονομικής απόλαυσης

Η σαλάτα του Καίσαρα, ένα κλασικό πιάτο σε μενού σε όλο τον κόσμο, γιορτάζει την 100η επέτειό της το 2024. Αυτή η σαλάτα, γνωστή για την απλή αλλά γευστική σύνθεσή του, εφευρέθηκε το 1924 από τον Ιταλοαμερικανό εστιάτορα Καίσαρα Καρντίνι

Διάβασε το άρθρο
DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top