Ξενοδοχείο: Μια εργασία που αγαπιέται, όχι απλά εκτελείται

χωρίς τίτλο 3

Η εργασία αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ζωής όλων και είναι απαραίτητη για την οικονομική επιβίωση και την ανάπτυξη των ικανοτήτων. Ωστόσο, συχνά πολλοί βρίσκονται σε μια εργασιακή κατάσταση που δεν τους αρέσει, και αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη ζωήτων ίδιων, των συναδέλφων τους αλλά και του κλάδου στον οποίο εργάζονται

Με αφορμή πολλα post στα social media σε ομάδες ξενοδοχοϋπαλλήλων με εκπληξη παρατηρούμε εναν καταιγισμό σχολίων τα οποία σχολίαζουν με αρνητικό τροπο τους φιλοξενούμενους των ξενοδοχείων που εργάζονται. Ουσιαστικά μίλουν αρνητικα για το πιο σημαντικό στοιχείο σε ένα ξενοδοχείο στο οποίο εργάζονται, τους πελάτες.

., Ξενοδοχείο: Μια εργασία που αγαπιέται, όχι απλά εκτελείται

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν έναν επαγγελματικό προσανατολισμό ευκαιριακά όπως του τουρισμού, πιστεύοντας πως θα τους προσφέρει ικανοποιητικές χρηματικές απολαβές και ασφάλεια, όμως πώς είναι δυνατόν να κάνει κάποιος ένα επάγγελμα κάθε μέρα, εάν δε του αρέσει. Το σίγουρο σε αυτή την περίπτωση δεν θα την κάνει καλά

Η καλή επαφή με τους επισκέπτες μας είναι απαραίτητη, να είσαι κοντά τους, να επικοινωνείς μαζί τους και κυρίως όλο αυτό να το κάνεις με αγάπη για τη δουλειά σου. Να σέβεσαι αυτό που κάνεις, εκεί είναι το μυστικό. 

Ο επισκέπτης στην χώρα μας δεν αφήνει μόνο χρήματα, ενδιαφέρεται να γνωρίσει τον άνθρωπο και τις παραδόσεις του, την κουλτούρα του τόπου, την φιλοξενία αλλά και να νιώσει πως ήρθε σε έναν προορισμό ο οποίος τον σέβεται. Οπότε, όσα ξενοδοχεία και αν φτιαχτούν, θα πρέπει να αναπτύξουνόλοι οι εργαζόμενοι στον χώρο του τουρισμού επαγγελματική συμπεριφορά με focus στην εξυπηρέτηση του κάθε επισκέπτη είτε αφήνει 1 ευρώ είτε αφήνει 100.

Δεν κοστίζει τίποτα η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση πελατών, η καλημέρα, ένα ευχαριστώ, ένα χαμόγελο

., Ξενοδοχείο: Μια εργασία που αγαπιέται, όχι απλά εκτελείται

Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining εκπαιδευση
Uncategorized
sarras

Το 80% των θέσεων εργασίας σε ξενοδοχεία δεν δημοσιέυονται ποτέ. Τι είναι το Hidden Job Market η αλλιώς κρυφή αγορά εργασίας;

Υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας στις οποίες δυστυχώς δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να υποβάλουν αίτηση. Το 80% των θέσεων εργασίας δεν δημοσιεύονται ποτέ στο διαδίκτυο. Αυτή η στατιστική πραγματικότητα αποτελεί ένα αναπόφευκτο κομμάτι της σύγχρονης αναζήτησης εργασίας. Σκεφτείτε για λίγο

Διάβασε το άρθρο
multitasking, efficiency, time management-2840792.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Ο Κλειδί-Ρόλος των Middle Managers στην Επιτυχία των Ξενοδοχείων: Αναδεικνύοντας την Κρίσιμη Συνεισφορά των Middle Managers στην Επιτυχία

Τα ξενοδοχεία αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας, παρέχοντας καταλύματα και υπηρεσίες σε εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε χρόνο. Η επιτυχία ενός ξενοδοχείου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και ένας από τους σημαντικότερους είναι η αποτελεσματική διαχείριση. Στο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top