Η εργασία αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ζωής όλων και είναι απαραίτητη για την οικονομική επιβίωση και την ανάπτυξη των ικανοτήτων. Ωστόσο, συχνά πολλοί βρίσκονται σε μια εργασιακή κατάσταση που δεν τους αρέσει, και αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη ζωήτων ίδιων, των συναδέλφων τους αλλά και του κλάδου στον οποίο εργάζονται
Με αφορμή πολλα post στα social media σε ομάδες ξενοδοχοϋπαλλήλων με εκπληξη παρατηρούμε εναν καταιγισμό σχολίων τα οποία σχολίαζουν με αρνητικό τροπο τους φιλοξενούμενους των ξενοδοχείων που εργάζονται. Ουσιαστικά μίλουν αρνητικα για το πιο σημαντικό στοιχείο σε ένα ξενοδοχείο στο οποίο εργάζονται, τους πελάτες.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν έναν επαγγελματικό προσανατολισμό ευκαιριακά όπως του τουρισμού, πιστεύοντας πως θα τους προσφέρει ικανοποιητικές χρηματικές απολαβές και ασφάλεια, όμως πώς είναι δυνατόν να κάνει κάποιος ένα επάγγελμα κάθε μέρα, εάν δε του αρέσει. Το σίγουρο σε αυτή την περίπτωση δεν θα την κάνει καλά
Η καλή επαφή με τους επισκέπτες μας είναι απαραίτητη, να είσαι κοντά τους, να επικοινωνείς μαζί τους και κυρίως όλο αυτό να το κάνεις με αγάπη για τη δουλειά σου. Να σέβεσαι αυτό που κάνεις, εκεί είναι το μυστικό.
Ο επισκέπτης στην χώρα μας δεν αφήνει μόνο χρήματα, ενδιαφέρεται να γνωρίσει τον άνθρωπο και τις παραδόσεις του, την κουλτούρα του τόπου, την φιλοξενία αλλά και να νιώσει πως ήρθε σε έναν προορισμό ο οποίος τον σέβεται. Οπότε, όσα ξενοδοχεία και αν φτιαχτούν, θα πρέπει να αναπτύξουνόλοι οι εργαζόμενοι στον χώρο του τουρισμού επαγγελματική συμπεριφορά με focus στην εξυπηρέτηση του κάθε επισκέπτη είτε αφήνει 1 ευρώ είτε αφήνει 100.
Δεν κοστίζει τίποτα η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση πελατών, η καλημέρα, ένα ευχαριστώ, ένα χαμόγελο