Ξενοδοχείο: Μια εργασία που αγαπιέται, όχι απλά εκτελείται

χωρίς τίτλο 3

Η εργασία αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ζωής όλων και είναι απαραίτητη για την οικονομική επιβίωση και την ανάπτυξη των ικανοτήτων. Ωστόσο, συχνά πολλοί βρίσκονται σε μια εργασιακή κατάσταση που δεν τους αρέσει, και αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη ζωήτων ίδιων, των συναδέλφων τους αλλά και του κλάδου στον οποίο εργάζονται

Με αφορμή πολλα post στα social media σε ομάδες ξενοδοχοϋπαλλήλων με εκπληξη παρατηρούμε εναν καταιγισμό σχολίων τα οποία σχολίαζουν με αρνητικό τροπο τους φιλοξενούμενους των ξενοδοχείων που εργάζονται. Ουσιαστικά μίλουν αρνητικα για το πιο σημαντικό στοιχείο σε ένα ξενοδοχείο στο οποίο εργάζονται, τους πελάτες.

., Ξενοδοχείο: Μια εργασία που αγαπιέται, όχι απλά εκτελείται

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν έναν επαγγελματικό προσανατολισμό ευκαιριακά όπως του τουρισμού, πιστεύοντας πως θα τους προσφέρει ικανοποιητικές χρηματικές απολαβές και ασφάλεια, όμως πώς είναι δυνατόν να κάνει κάποιος ένα επάγγελμα κάθε μέρα, εάν δε του αρέσει. Το σίγουρο σε αυτή την περίπτωση δεν θα την κάνει καλά

Η καλή επαφή με τους επισκέπτες μας είναι απαραίτητη, να είσαι κοντά τους, να επικοινωνείς μαζί τους και κυρίως όλο αυτό να το κάνεις με αγάπη για τη δουλειά σου. Να σέβεσαι αυτό που κάνεις, εκεί είναι το μυστικό. 

Ο επισκέπτης στην χώρα μας δεν αφήνει μόνο χρήματα, ενδιαφέρεται να γνωρίσει τον άνθρωπο και τις παραδόσεις του, την κουλτούρα του τόπου, την φιλοξενία αλλά και να νιώσει πως ήρθε σε έναν προορισμό ο οποίος τον σέβεται. Οπότε, όσα ξενοδοχεία και αν φτιαχτούν, θα πρέπει να αναπτύξουνόλοι οι εργαζόμενοι στον χώρο του τουρισμού επαγγελματική συμπεριφορά με focus στην εξυπηρέτηση του κάθε επισκέπτη είτε αφήνει 1 ευρώ είτε αφήνει 100.

Δεν κοστίζει τίποτα η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση πελατών, η καλημέρα, ένα ευχαριστώ, ένα χαμόγελο

., Ξενοδοχείο: Μια εργασία που αγαπιέται, όχι απλά εκτελείται

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top