Προλαμβάνοντας Ατυχήματα σε Ξενοδοχεία

ambulance, medical, medicine-1674877.jpg

Η πλειονότητα των εργατικών ατυχημάτων στα ξενοδοχεία οφείλονται στις άκρως επικίνδυνες συνθήκες εργασίας, και ανεκπαίδευτου προσωπικού το οποίο δεν έχει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις και εμπειρία για την συγκεκριμένη δουλειά που καλείται να κάνει.

Για να προληφθούν τα εργατικά ατυχήματα σε ένα ξενοδοχείο, είναι απαραίτητο να ληφθούν μέτρα πρόληψης.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό κάθε ξενοδοχείο να διεκπεραιώνει μια μελέτη εκτίμησης επικινδυνότητας για την υποστήριξη των μέτρων που λαμβάνονται για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, προσλαμβάνοντας έναν Τεχνικό Ασφαλείας

Θα πρέπει να εκπαιδευτούν οι εργαζόμενοι για τους κινδύνους που υπάρχουν στον χώρο εργασίας και για τους τρόπους αποφυγής τους διοργανώνοντας σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, αυτό μπορεί να βελτιωσεί την επίγνωση των εργαζομένων σχετικά με την ασφάλεια της εργασίας.

Επιβάλλεται να διατηρείται ο μηχανολογικός εξοπλισμός σε άρτια κατάσταση και να γίνεται τακτικά έλεγχος. Αυτό μπορεί να γίνει με τη βοήθεια του τμήματος συντήρησης η και εξωτερικών συνεργατών

., Προλαμβάνοντας Ατυχήματα σε Ξενοδοχεία

Θα πρέπει να διατηρείται ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον εργασίας, αφαιρώντας όλα τα εμπόδια που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα, όπως τα αντικείμενα που πέφτουν, τα καλώδια που αιωρούνται

Το ξενοδοχείο είναι υποχρεωμένο να παρέχει κατάλληλο και πιστοποιημένο εξοπλισμό ατομικής προστασίας στους εργαζομένους του, όπως μπουφάν για το τμήμα αποθήκης οταν εισέρχονται στους καταψύκτες, σωστά εργαλεια στο τμήμα συντήρησης κλπ. Αυτό θα προστατεύσει τους εργαζόμενους από τους κινδύνους που μπορεί να εκτίθενται κατά τη διάρκεια της εργασίας τους.

Η ενθάρρυνση των εργαζόμενων είναι σημαντική στο να αναφέρουν άμεσα τυχόν καταστάσεις μικρές η μεγάλες που ενδέχεται να αποτελέσουν κίνδυνο για την ασφάλεια τους και των άλλων εργαζομένων. Αυτό θα επιτρέψει στο ξενοδοχείο να λάβει τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης για να αποτρέψει τυχόν ατυχήματα.

Τέλος, είναι σημαντικό να υπάρχει μια συνεχή παρακολούθηση των μέτρων πρόληψης που έχουν ληφθεί. Αυτό μπορεί να γίνει με την επανεξέταση των προγραμμάτων health and safety στην εργασία, καθώς και με τη διενέργεια τακτικών ελέγχων

Με τη λήψη αυτών των μέτρων πρόληψης, μπορεί να μειωθεί σημαντικά ο κίνδυνος ατυχημάτων στον χώρο εργασίας . Ωστόσο, αν συμβεί κάποιο ατύχημα, είναι σημαντικό να υπάρχει άμεση αντίδραση, να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για την αντιμετώπιση του.

Πρώτα απ’ όλα, πρώτη βοήθεια στον τραυματία για τα οποία πρέπει να έχει εκπαιδευτεί το προσωπικό μέχρι να έρθει το ασθενούς.

Δεύτερον, πρέπει να διενεργηθεί μια έρευνα ατυχήματος για να κατανοηθεί τι συνέβη και πώς μπορεί να αποφευχθεί στο μέλλον. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του προγράμματος ασφαλείας και υγείας στην εργασία σας.

Τέλος, πρέπει να ενημερωθούν οι εργαζόμενοι σχετικά με το ατύχημα και τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπισή του. Αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση της επαγγελματικής σχέσης με τους εργαζομένους

., Προλαμβάνοντας Ατυχήματα σε Ξενοδοχεία

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top