Προλαμβάνοντας Ατυχήματα σε Ξενοδοχεία

ambulance, medical, medicine-1674877.jpg

Η πλειονότητα των εργατικών ατυχημάτων στα ξενοδοχεία οφείλονται στις άκρως επικίνδυνες συνθήκες εργασίας, και ανεκπαίδευτου προσωπικού το οποίο δεν έχει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις και εμπειρία για την συγκεκριμένη δουλειά που καλείται να κάνει.

Για να προληφθούν τα εργατικά ατυχήματα σε ένα ξενοδοχείο, είναι απαραίτητο να ληφθούν μέτρα πρόληψης.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό κάθε ξενοδοχείο να διεκπεραιώνει μια μελέτη εκτίμησης επικινδυνότητας για την υποστήριξη των μέτρων που λαμβάνονται για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, προσλαμβάνοντας έναν Τεχνικό Ασφαλείας

Θα πρέπει να εκπαιδευτούν οι εργαζόμενοι για τους κινδύνους που υπάρχουν στον χώρο εργασίας και για τους τρόπους αποφυγής τους διοργανώνοντας σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, αυτό μπορεί να βελτιωσεί την επίγνωση των εργαζομένων σχετικά με την ασφάλεια της εργασίας.

Επιβάλλεται να διατηρείται ο μηχανολογικός εξοπλισμός σε άρτια κατάσταση και να γίνεται τακτικά έλεγχος. Αυτό μπορεί να γίνει με τη βοήθεια του τμήματος συντήρησης η και εξωτερικών συνεργατών

., Προλαμβάνοντας Ατυχήματα σε Ξενοδοχεία

Θα πρέπει να διατηρείται ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον εργασίας, αφαιρώντας όλα τα εμπόδια που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα, όπως τα αντικείμενα που πέφτουν, τα καλώδια που αιωρούνται

Το ξενοδοχείο είναι υποχρεωμένο να παρέχει κατάλληλο και πιστοποιημένο εξοπλισμό ατομικής προστασίας στους εργαζομένους του, όπως μπουφάν για το τμήμα αποθήκης οταν εισέρχονται στους καταψύκτες, σωστά εργαλεια στο τμήμα συντήρησης κλπ. Αυτό θα προστατεύσει τους εργαζόμενους από τους κινδύνους που μπορεί να εκτίθενται κατά τη διάρκεια της εργασίας τους.

Η ενθάρρυνση των εργαζόμενων είναι σημαντική στο να αναφέρουν άμεσα τυχόν καταστάσεις μικρές η μεγάλες που ενδέχεται να αποτελέσουν κίνδυνο για την ασφάλεια τους και των άλλων εργαζομένων. Αυτό θα επιτρέψει στο ξενοδοχείο να λάβει τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης για να αποτρέψει τυχόν ατυχήματα.

Τέλος, είναι σημαντικό να υπάρχει μια συνεχή παρακολούθηση των μέτρων πρόληψης που έχουν ληφθεί. Αυτό μπορεί να γίνει με την επανεξέταση των προγραμμάτων health and safety στην εργασία, καθώς και με τη διενέργεια τακτικών ελέγχων

Με τη λήψη αυτών των μέτρων πρόληψης, μπορεί να μειωθεί σημαντικά ο κίνδυνος ατυχημάτων στον χώρο εργασίας . Ωστόσο, αν συμβεί κάποιο ατύχημα, είναι σημαντικό να υπάρχει άμεση αντίδραση, να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για την αντιμετώπιση του.

Πρώτα απ’ όλα, πρώτη βοήθεια στον τραυματία για τα οποία πρέπει να έχει εκπαιδευτεί το προσωπικό μέχρι να έρθει το ασθενούς.

Δεύτερον, πρέπει να διενεργηθεί μια έρευνα ατυχήματος για να κατανοηθεί τι συνέβη και πώς μπορεί να αποφευχθεί στο μέλλον. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του προγράμματος ασφαλείας και υγείας στην εργασία σας.

Τέλος, πρέπει να ενημερωθούν οι εργαζόμενοι σχετικά με το ατύχημα και τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπισή του. Αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση της επαγγελματικής σχέσης με τους εργαζομένους

., Προλαμβάνοντας Ατυχήματα σε Ξενοδοχεία

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top