Ξεκαθάρισε τις απορίες σου: Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων απαντά σε ερωτήσεις που απασχολούν τους εργαζόμενους στον κλάδο της φιλοξενίας

χωρίς τίτλο 2

Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων, Μανώλης Μπαμιάκης τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο του, απάντησε σε ερωτήσεις που έχουν στείλει αναγνώστες μας και που σίγουρα ενδιαφέρουν το σύνολο των εργαζόμενων στα ξενοδοχεία.

1)Hoteltraining-Ένα συνηθισμένο ερώτημα των εργαζομένων στα ξενοδοχεία είναι αν δικαιούται ο εργοδότης να κρατάει μέρος του μισθού για διαμονη-διατροφη.Τι ισχύει τελικά σύμφωνα με την νομοθεσια;

Μανώλης Μπαμιάκης-Bάση συλλογικών συμβάσεων που ισχύουν σε όλη την Ελλάδα( τοπικών και πανελλήνιας) εξαρτάται την περιοχή  μπορεί ο εργοδότης να κάνει παρακράτηση απο το μισθό του εργαζομένου ( τροφή και διαμονή) από 9% εως 15%

2)Hoteltraining-Πώς μπορεί να κατοχυρωθεί  νομικά ένας εργαζόμενος ότι θα προσληφθεί την επόμενη σεζόν όταν εργάζεται σε εποχιακό ξενοδοχείο;

Μανώλης Μπαμιάκης-Eργαζόμενος που έχει συμπληρώσει ένα χρόνο προϋπηρεσίας στην ίδια επιχείρηση (360 ημέρες εργασίας) μπορεί να διεκδίκηση την επαναπρόσληψη του μέσω αίτησης που μπορεί να κάνει από το σωματείο της περιοχής του έως τις 30 Ιανουαρίου.             

, Ξεκαθάρισε τις απορίες σου: Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων απαντά σε ερωτήσεις που απασχολούν τους εργαζόμενους στον κλάδο της φιλοξενίας                   

3)Hoteltraining-Βλέπουμε στα social ότι πολλοί εργαζόμενοι αναφέρουν ότι κάνουν καταγγελίες στο σωματείο και στην επιθεώρηση εργασίας όμως δεν γίνονται έλεγχοι στον καταγγελομενο. Ισχυει κάτι τέτοιο;

Μανώλης Μπαμιάκης-Αυτό είναι ένα παραμύθι που το λένε αυτοί που δεν τολμάνε να καταγγείλουν. όταν γίνει μια καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας αυτοί πρέπει να πάνε να κάνουν έλεγχο γιατί πρέπει να δώσουν αναφορά για τα πεπραγμένα τους. Εδώ όμως υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα που πολλές φορές δεν μπορεί να γίνει άμεσα έλεγχος γιατί δεν υπάρχει αρκετό προσωπικό στις επιθεωρήσεις εργασίας. Εμείς σαν σωματεία δεν μπορούμε να κάνουμε μονοι μας έλεγχο. πηγαίνουμε σε ελέγχους συνοδεύοντας τους επιθεωρητές εργασίας.     

  4)Hoteltraining-Υπάρχει κάποιος χρόνος μέσα στον οποίο υποχρεωτικά ένας εργοδότης σε εποχιακό ξενοδοχειο πρέπει να καταβάλει το επίδομα αδείας και αποζημίωση αδείας;

Μανώλης Μπαμιάκης-Τα επιδόματα πρέπει να καταβάλλονται με τη λήξη της συνεργασίας εργοδότη και εργαζομένου.       

5)Hoteltraining-Ο χρόνος διαλείμματος σύμφωνα με την νομοθεσια παρατείνει το 8ωρο;Δηλαδή η μισή ώρα προστίθεται στο 8ωρο;           

Μανώλης Μπαμιάκης-Το διάλειμμα μισής ώρας  είναι υποχρεωτικό και προστίθεται στο 8ωρο. δηλαδή εάν δουλεύεις 8 ώρες γίνονται 8 και 30 λεπτά.     

6)Hoteltraining-Έχει δικαίωμα ο εργοδότης να έχει κάμερες στον χώρο εργασίας του για παράδειγμα στην κουζίνα;

Μανώλης Μπαμιάκης-Απαγορεύονται οι κάμερες στην κουζίνα και εάν γίνει καταγγελία στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων το πρόστιμο είναι 10.000 χιλιάδες ευρώ.                 

7)Hoteltraining-Η στολή εργασιας με την οποία εργάζεται ο εργαζόμενος είναι υποχρεωτικό να την παρέχει το ξενοδοχείο;Αν δεν την παρέχει την στολη τι δικαιάται ο εργαζόμενος;με τα υποδήματα τι ισχύει;  

Μανώλης Μπαμιάκης-Ο εργοδότης ειναι υποχρεωμένος να παρέχει στολή εργασίας στα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων και στις κατηγορίες α και β μισθωτών σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να τους καταβάλει 10% επι του βασικού μισθού τους.           

Hoteltraining-Υπάρχει κάτι άλλο που θα θέλατε να προσθέσετε και που θα είναι σημαντικό για τον ξενοδοχουπάλληλο?

Μανώλης Μπαμιάκης-Όταν ξεκινάει η συνεργασία μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου πρέπει να υπογράφεται σύμβαση εργασίας που θα αναφέρει το χρονικό διάστημα της συνεργασίας τους ,τους ορούς αμοιβής ,την ειδικότητα και την ημερομηνία καταβολής του μισθού.

Τέλος ο εργοδότης πρέπει να δίνει αναλυτικά σημειώματα μισθοδοσίας στο τέλος κάθε μηνός είτε στο χέρι είτε με email.                   

., Ξεκαθάρισε τις απορίες σου: Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων απαντά σε ερωτήσεις που απασχολούν τους εργαζόμενους στον κλάδο της φιλοξενίας                                                                                                                                                                                                                                                     

                   

                                                                                  

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top