Η εταιρεία σας δεν είναι οικογένεια! Σταματήστε να λέτε ότι η εταιρεία σας είναι σαν οικογένεια

χωρίς τίτλο 1

Σίγουρα θα έχετε δει κάποια αγγελία εργασίας τα τελευταία χρόνια όπου πιθανότατα θα έχετε παρατηρήσει τη λέξη «οικογένεια» να περιγράφετε στην κουλτούρα μιας εταιρείας.

“Είμαστε μια οικογένεια” 
“Καλώς ήρθατε στην οικογένεια τάδε.” 

Το να οδηγείς έναν οργανισμό σαν να ήταν η οικογένειά σου είναι μια ακατάλληλη και απαρχαιωμένη ηγετική πρακτική. 
✔ Το μοντέλο διοίκησης και διαχείρισης έχει αλλάξει και οι εταιρίες πρέπει να αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους ως ΟΜΑΔΑ. Θα πρέπει να εργάζονται για κοινούς στόχους – κυρίως τη ανάπτυξη της επωνυμίας και του ετήσιου κύκλου εργασιών, αλλά να μην λειτουργούν σαν οικογένεια, καθώς η τελευταία περιγραφή υποδηλώνει έλλειψη προσωπικών ορίων και απώλεια λογοδοσίας.

., Η εταιρεία σας δεν είναι οικογένεια! Σταματήστε να λέτε ότι η εταιρεία σας είναι σαν οικογένεια

Πρέπει να καταλάβουμε ότι η «οικογένεια» σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Δεν θέλουν όλοι να συνδεθούν με τους συναδέλφους τους σε βαθύτερο επίπεδο, πόσο μάλλον να δημιουργήσουν μια εξάρτηση με την εταιρία σας

Όταν ο οργανισμός σας χρησιμοποιεί την αλληγορία της οικογένειας, δημιουργεί μια θετική, παρακινητική και ηθική κουλτούρα, όπου οι συνάδελφοι δεν θεωρούνται πλέον ως συνάδελφοι, αλλά ως αδέρφια ή αδερφές. Αυτό οδηγεί τους υπαλλήλους να συνδέονται συναισθηματικά με τον οργανισμό. Αυτό μπορεί να μειώσει τις συγκρούσεις και τις διαφωνίες εντός του οργανισμού, ο φόβος πρόκλησης εντάσεων στη σχέση με τους ανωτέρους τους (που πλέον θεωρούνται πατέρες ή μητέρες) θα μπορούσε να κάνει τους εργαζόμενους να αισθάνονται ότι πρέπει να μοιραστούν οποιαδήποτε πληροφορία τους ζητηθεί και οι υπερβολικά πιστοί άνθρωποι είναι πιθανό να συμμετάσχουν σε ανήθικες πράξεις για να διατηρήσουν τη δουλειά τους. Είναι επίσης πιο πιθανό να γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης από τον εργοδότη ή προιστάμενό τους. Πχ να τους ζητηθεί να εργαστούν παράλογες ώρες ή να αναλάβουν καθήκοντα που δεν σχετίζονται με τον ρόλο τους ή να κρατάνε πράγματα κρυφά επειδή είναι προς το συμφέρον της εταιρείας. 

., Η εταιρεία σας δεν είναι οικογένεια! Σταματήστε να λέτε ότι η εταιρεία σας είναι σαν οικογένεια

Τι πρέπει να κάνουν οι εταιρείες

1)Καλλιεργείστε υγιή, υποστηρικτική κουλτούρα, αποφύγετε την προώθηση μιας «οικογενειακής» νοοτροπίας και επικεντρωθείτε στην εφαρμογή δράσεων και δομών που προσφέρουν αξία και υποστηρίζουν τους υπαλλήλους σας.

2)Κουλτούρα ενσυναίσθησης

3)Συλλογικότητα

4)Κοινές αξίες και στόχους

5)Κουλτούρα  βασίζεται στην απόδοση 

6)Θέστε ξεκάθαρα όρια. Όσο πιο γκρίζα είναι η πολιτική, τόσο περισσότερες ευκαιρίες για παρεξήγηση. 

Να είστε ειλικρινείς σχετικά με τις εργασιακές προσδοκίες ήδη από την πρόσληψη. 
Εάν ένας υπάλληλος έχει αποφασίσει να φύγει, μην τον προσβάλλετε που δεν θέλει να εργαστεί πλέον στην εταιρεία σας. 
Αναγνωρίστε τη συμβολή του και βοηθήστε τον να αποχωρήσει με σεβασμό. 
Οι οικογενειακοί δεσμοί μπορεί να είναι δεσμευτικοί και οτιδήποτε είναι δεσμευτικό δε προάγει την ανάπτυξη. 

Του Κωνσταντίνος Στρούτζος

Γενικός Διευθυντής του Avra Imperial Hotel

., Η εταιρεία σας δεν είναι οικογένεια! Σταματήστε να λέτε ότι η εταιρεία σας είναι σαν οικογένεια

.

Caesar salad
Uncategorized
papadakispaul

Η σαλάτα του Καίσαρα γίνεται 100 ετών, ένας αιώνας γαστρονομικής απόλαυσης

Η σαλάτα του Καίσαρα, ένα κλασικό πιάτο σε μενού σε όλο τον κόσμο, γιορτάζει την 100η επέτειό της το 2024. Αυτή η σαλάτα, γνωστή για την απλή αλλά γευστική σύνθεσή του, εφευρέθηκε το 1924 από τον Ιταλοαμερικανό εστιάτορα Καίσαρα Καρντίνι

Διάβασε το άρθρο
DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top