Πώς να προσελκύσετε το καλύτερο προσωπικό στο ξενοδοχείο σας: Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για επιτυχία!

Hotel 8

Υπάρχουν μερικά βήματα που μπορεί να ακολουθήσει για να προσελκύσει καινούργιο προσωπικό στο ξενοδοχείο του:

  1. Δημοσιεύστε τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας σε διάφορες πλατφόρμες αναζήτησης εργασίας, όπως οι ιστοσελίδες αναζήτησης εργασίας, τα κοινωνικά μέσα και η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Σε αυτές τις αγγελίες, προσδιορίστε σαφώς τις απαιτήσεις της θέσης και τα οφέλη που παρέχει η εργασία στο ξενοδοχείο.
  2. Προσελκύστε ταλαντούχους υποψηφίους προσφέροντας ανταγωνιστικό μισθό και παροχές. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει προγράμματα κατάρτισης, ευέλικτο ωράριο εργασίας, πακέτα υγειονομικής περίθαλψης, διαμονή για εργαζόμενους από μακρινές περιοχές και άλλα.
  3. Αναπτύξτε μια εταιρική κουλτούρα που επικεντρώνεται στους εργαζομένους και την ανάπτυξη τους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την παροχή ευκαιριών για εκπαίδευση και κατάρτιση, ανάπτυξη σταδιοδρομίας
  4. Προαγωγές σε εσωτερικές θέσεις, επικοινωνία και ανοικτή διάλογο με τους εργαζομένους, αναγνώριση και επιβράβευση της επίδοσης και άλλες παρόμοιες πρωτοβουλίες.
  5. Προωθήστε την εικόνα και το brand του ξενοδοχείου σας, το οποίο μπορεί να επηρεάσει το ενδιαφέρον των υποψηφίων. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω των κοινωνικών μέσων, της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, των διαφημίσεων στον τοπικό Τύπο και άλλων καναλιών προώθησης.
  6. Δημιουργήστε μια θετική εμπειρία από την πρώτη επαφή με τους υποψηφίους, με την παροχή αναλυτικών πληροφοριών σχετικά με τη θέση, τις απαιτήσεις και την καταλληλότητα τους, καθώς και μια ευχάριστη και επαγγελματική συνέντευξη.
  7. Αυτά είναι μερικά από τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να προσελκύσετε καινούργιο προσωπικό στο ξενοδοχείο σας. Επιπλέον, μην ξεχνάτε να είστε ευέλικτοι και να προσαρμόζεστε στις ανάγκες των υποψηφίων, καθώς αυτό θα βοηθήσει στο ξενοδοχείο σας να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές σας και να προσελκύσει υψηλής ποιότητας και καταρτισμένο προσωπικό.
  8. Επίσης, είναι σημαντικό να διατηρείτε μια θετική και υγιή σχέση με τους υπάρχοντες εργαζομένους σας. Μια καλή σχέση με τους υπάρχοντες εργαζομένους σας μπορεί να βοηθήσει να προσελκύσετε και να διατηρήσετε το καλύτερο προσωπικό. Οι ικανοποιημένοι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να συστήσουν το ξενοδοχείο σας σε άλλους και να παραμείνουν στο ξενοδοχείο σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
  9. Think outside the box…. Δωστε παροχές που δεν θα βρούν αλλου…. για παράδειγμα κάντε εσωτερικά εναν παιδικό σταθμό για τα παιδιά των πελάτών εαν έχετε χώρους και να μπορούν και οι εργαζ΄΄ομενοι να μπορύν να αφήνουν τα παιδιά τους εκεί κατα την διάρκεια της εργασίας τους
  10. Προσφέρετε στους εργαζομένους σας πέρα απο την δημόσια ασφάλιση και ιδιωτική.
  11. Να είστε συνεπείς σε ότι έχετε υποσχεθεί στους εργαζομένους σας

., Πώς να προσελκύσετε το καλύτερο προσωπικό στο ξενοδοχείο σας: Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για επιτυχία!

Τέλος, είναι σημαντικό να αναγνωρίζετε τη σημασία του προσωπικού σας στην επιτυχία του ξενοδοχείου σας και να τους παρέχετε την υποστήριξη και τα εργαλεία που χρειάζονται για να εκτελέσουν το έργο τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με τη δέουσα φροντίδα και τη στήριξη του προσωπικού σας, θα έχετε ένα ισχυρότερο και αποτελεσματικότερο ξενοδοχείο.

., Πώς να προσελκύσετε το καλύτερο προσωπικό στο ξενοδοχείο σας: Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για επιτυχία!

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top