Διευθυντής Ξενοδοχείου: Σημαντικά Καθήκοντα για επιτυχημένη λειτουργία

χωρίς τίτλο 2023 02 13T091826.861

Η κύρια ευθύνη του διευθυντή ξενοδοχείου είναι να διαχειρίζεται τη λειτουργία του ξενοδοχείου ώστε να εξασφαλίζεται η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και η επιτυχή λειτουργία του ξενοδοχείου. Παρακάτω είναι ορισμένα από τα σημαντικά καθήκοντα του διευθυντή ξενοδοχείου:

  1. Διαχείριση του Προσωπικού: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένων των στελεχών και των εργαζομένων του ξενοδοχείου.
  2. Διαχείριση του Προϊόντος: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, των υπηρεσιών και των παροχών του ξενοδοχείου
  3. Διαχείριση του Καθαριότητας: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της καθαριότητας στο ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, των κοινόχρηστων περιοχών και πισίνας.
  4. Διαχείριση : Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των ταξιδιωτι΄κών θεμάτων των πελατών, συμπεριλαμβανομένων της κράτησης των δωματίων, της επίλυσης προβλημάτων και της εξυπηρέτησης επιπλέον αιτημάτων.
  5. Διαχείριση των εσόδων: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των εσόδων του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων της συλλογής των πληρωμών, αλλα και των υπολοίπων
  6. Διαχείριση του Προσωπικού: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προσωπικού του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων της ανάθεσης των καθηκόντων, της εκπαίδευσης του προσωπικού και της διαχείρισης των σχέσεων με τους εργαζόμενους.

Σημαντικό να γνωρίζει το PMS (Property Management System) Protel

Ενας επιτυχημένος διευθυντής ξενοδοχείου, είναι σημαντικό να χειρίζεσται το PMS (Property Management System) Protel. Αυτό το σύστημα είναι ένα από τα πιο διάσημα και προσιτά συστήματα διαχείρισης ιδιοκτησίας στην αγορά, και μπορεί να βοηθήσει τον διευθυντή ξενοδοχείου να ελέγχει και να διαχειρίζεται τα σημαντικά στοιχεία του ξενοδοχείου

., Διευθυντής Ξενοδοχείου: Σημαντικά Καθήκοντα για επιτυχημένη λειτουργία

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top