Διευθυντής Ξενοδοχείου: Σημαντικά Καθήκοντα για επιτυχημένη λειτουργία

χωρίς τίτλο 2023 02 13T091826.861

Η κύρια ευθύνη του διευθυντή ξενοδοχείου είναι να διαχειρίζεται τη λειτουργία του ξενοδοχείου ώστε να εξασφαλίζεται η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και η επιτυχή λειτουργία του ξενοδοχείου. Παρακάτω είναι ορισμένα από τα σημαντικά καθήκοντα του διευθυντή ξενοδοχείου:

  1. Διαχείριση του Προσωπικού: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένων των στελεχών και των εργαζομένων του ξενοδοχείου.
  2. Διαχείριση του Προϊόντος: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, των υπηρεσιών και των παροχών του ξενοδοχείου
  3. Διαχείριση του Καθαριότητας: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της καθαριότητας στο ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, των κοινόχρηστων περιοχών και πισίνας.
  4. Διαχείριση : Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των ταξιδιωτι΄κών θεμάτων των πελατών, συμπεριλαμβανομένων της κράτησης των δωματίων, της επίλυσης προβλημάτων και της εξυπηρέτησης επιπλέον αιτημάτων.
  5. Διαχείριση των εσόδων: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των εσόδων του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων της συλλογής των πληρωμών, αλλα και των υπολοίπων
  6. Διαχείριση του Προσωπικού: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προσωπικού του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων της ανάθεσης των καθηκόντων, της εκπαίδευσης του προσωπικού και της διαχείρισης των σχέσεων με τους εργαζόμενους.

Σημαντικό να γνωρίζει το PMS (Property Management System) Protel

Ενας επιτυχημένος διευθυντής ξενοδοχείου, είναι σημαντικό να χειρίζεσται το PMS (Property Management System) Protel. Αυτό το σύστημα είναι ένα από τα πιο διάσημα και προσιτά συστήματα διαχείρισης ιδιοκτησίας στην αγορά, και μπορεί να βοηθήσει τον διευθυντή ξενοδοχείου να ελέγχει και να διαχειρίζεται τα σημαντικά στοιχεία του ξενοδοχείου

., Διευθυντής Ξενοδοχείου: Σημαντικά Καθήκοντα για επιτυχημένη λειτουργία

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top