Στατιστικά και στρατηγική για αποτελεσματικότερο τμήμα οροφοκομίας housekeeping στα Ξενοδοχεία

χωρίς τίτλο 10

Η καθαριότητα είναι ένα από τα βασικά παραδείγματα ποιότητας στην εμπειρία του επισκέπτη σε ένα ξενοδοχείο. Η καλή διαχείριση της καθαριότητας στα ξενοδοχεία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του επισκέπτη, να αυξήσει την αξιοπιστία του ξενοδοχείου και να οδηγήσει σε μεγαλύτερα έσοδα.

Στατιστικά στοιχεία για τη Διαχείριση της Καθαριότητας

Τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη διαχείριση της καθαριότητας στα ξενοδοχεία δείχνουν ότι:

  • Το 68% των επισκεπτών αξιολογούν σημαντικά την καθαριότητα στην επιλογή ξενοδοχείου.
  • Το 75% των επισκεπτών θα συστήσουν ένα ξενοδοχείο με καλή καθαριότητα
  • Το 80% των επισκεπτών θα επανέλθουν στο ξενοδοχείο με καλή διαχείριση της καθαριότητας.
  • Το 83% των επισκεπτών θα αξιολογούν θετικά ένα ξενοδοχείο με καλή διαχείριση της καθαριότητας.

Για να επιτύχετε αποτελεσματικότερο τμήμα οροφοκομίας (housekeeping) στα ξενοδοχεία, υπάρχουν ορισμένες στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν:

  1. Στατιστική ανάλυση εργασιών: Με την συλλογή δεδομένων σχετικά με τον αριθμό των δωματίων, το χρόνο που απαιτείται για την καθαριότητα και το αριθμό των εργαζομένων, μπορείτε να εκτιμήσετε την απαιτούμενη απόδοση και να σχεδιάσετε στατιστικά τον απαραίτητο αριθμό προσωπικού.
  2. Διαχείριση αποθεμάτων: Είναι σημαντικό να διατηρήσετε σωστά τα απόθεματα, όπως τα πετσέτες, τα σανίδια και τα προϊόντα καθαριότητας, για να αποφευχθούν επαναλαμβανόμενες δαπανήσεις και να διασφαλίζεται η απαραίτητη ποιότητα της καθαριότητας.
  3. Προγραμματισμός εργασιών: Προγραμματισμός των εργασιών καθαριότητας με βάση τον αριθμό των δωματίων και τη διάρκεια που απαιτείται για την καθαριότητα του κάθε δωματίου, μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή της υπερφόρτωσης των εργαζομένων και να διασφαλίζει ότι όλα τα δωμάτια θα είναι καθαρά κατά την άφιξη των επισκεπτών.
  4. Εκπαίδευση του προσωπικού: Εκπαίδευση του προσωπικού για την αποτελεσματική εκτέλεση των εργασιών καθαριότητας και τη χρήση αποτελεσματικών πρακτικών και τεχνικών, μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του τμήματος καθαριότητας.
  5. Συντονισμός μεταξύ τμημάτων: Επικοινωνία και συντονισμός μεταξύ του τμήματος οροφοκομίας και άλλων σχετικών τμημάτων

., Στατιστικά και στρατηγική για αποτελεσματικότερο τμήμα οροφοκομίας housekeeping στα Ξενοδοχεία

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top