Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

camera, phone, girl-1869430.jpg
  • Το κοινωνικό πείραμα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Bite Back 2030. Aποκάλυψε πόσο γρήγορα επηρεαζόμαστε απο την διαφήμιση στον χώρο του επισιτισμού (και όχι μόνο)χωρίς καν να το καταλάβουμε.
  • Το πείραμα το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε και στο παρακάτω βίντεο δείχνει 8 έφηβους να παραγγέλνουν ένα πιάτο εκτός μενού. Xωρίς να γνωρίζουν ότι η επιλογή τους είχε ήδη προβλεφθεί επειδή είχαν βομβαρδιστεί από διαφημίσεις ΜΟΝΟ εκείνο το πρωινό

Zητήθηκε από 8 έφηβους στο Ηνωμένο Βασίλειο να επισκεφτούν και να φάνε σε ένα εστιατόριο χωρίς να γνωρίζουν ότι το πείραμα είχε ήδη ξεκινήσει πολύ πριν καθίσουν, από νωρίς το πρωί.

Στο εστιατόριο ήταν όλοι οι εργαζόμενοι συνεννοημένοι με τους διοργανωτές να κάνουν ότι κάνουν καθημερινά

Στους 8 εφήβους που συμετείχαν στο κοινωνικό πείραμα τους ζητήθηκε να παραγγείλουν ένα πιάτο από το μενού. Ενα πιάτο εκτός μενού είχε ήδη διαφημιστεί επιθετικά. Κατα την διαδρομή τους με το ταξί για το εστιατόριο με αφίσες, banners, ράδιο, και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαφημίσεων αλλά και posts.

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

Kάθε έφηβος που συμμετείχε στο πείραμα παρήγγειλε ένα πιάτο που ονομαζόταν «triple dipped chicken», παρόλο που υπήρχαν πάνω από 50 αλλα πιάτα για να διαλέξουν στο μενού που τους έδωσε ο σερβιτόρος.

Μόλις παρήγγειλαν και έφτασε το πιάτο, ένας από τους διοργανωτές του πειράματος τους είπε να ανοίξουν έναν φάκελο που είχαν βάλει στην θέση τους στο τραπέζι. Κάθε κάρτα μέσα στον φάκελο έγραφε «triple dipped chicken».

“Σοβαρολογείς?” είπε ένας από τους έφηβους μόλις συνειδητοποίησε ότι παρήγγειλε ότι είχαν προβλέψει. “Ω Θεέ μου.”

«Είναι τόσο περίεργο, πώς το έκανες αυτό;» ρώτησε ένας άλλος.

Η Pamela Rutledge(Μedia Psychologist) ανέφερε ότι αν κάποιος διψά και βλέπει διαφημίσεις για κόλα, ακόμα κι αν δεν θυμάται ότι έχει δει τις διαφημίσεις κόλα, είναι πιο πιθανό να παραγγείλει μια κόλα»

Δείτε το Βίντεο

Η διαφήμιση ενός εστιατορίου, για να καταστεί επιτυχημένη στη σύγχρονη εποχή, απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων. Ο ανταγωνισμός στον χώρο του επισιτιστικού κλάδου και ειδικά μεταξύ εστιατορίων είναι τεράστιος. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι τρόποι για να προωθήσετε και να διαφημίσετε ένα εστιατόριο. Ωστόσο οι μέθοδοι που θα επιλέξετε θα πρέπει να βασιστούν στις δικές σας ανάγκες και τους στόχους που έχετε θέσει.

Παρακολουθήστε το εξ αποστάσεως ασύγχρονο σεμινάριο Marketing στην εστίαση με τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
sunbedwar
Uncategorized
sarras

Η μάχη της ξαπλώστρας σε ξενοδοχείο όπως δεν την έχετε ξαναδεί(Video)

Κάθε πρωί, ενώ ο ήλιος μόλις αρχίζει να ανατέλλει, ένα μοναδικό φαινόμενο εκτυλίσσεται σε πολλά ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Οι επισκέπτες, οπλισμένοι με πετσέτες, καπέλα και σαγιονάρες, ξεκινούν έναν ανελέητο αγώνα για να εξασφαλίσουν τις καλύτερες ξαπλώστρες στην πισίνα. Η

Διάβασε το άρθρο
staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top