Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

camera, phone, girl-1869430.jpg
  • Το κοινωνικό πείραμα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Bite Back 2030. Aποκάλυψε πόσο γρήγορα επηρεαζόμαστε απο την διαφήμιση στον χώρο του επισιτισμού (και όχι μόνο)χωρίς καν να το καταλάβουμε.
  • Το πείραμα το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε και στο παρακάτω βίντεο δείχνει 8 έφηβους να παραγγέλνουν ένα πιάτο εκτός μενού. Xωρίς να γνωρίζουν ότι η επιλογή τους είχε ήδη προβλεφθεί επειδή είχαν βομβαρδιστεί από διαφημίσεις ΜΟΝΟ εκείνο το πρωινό

Zητήθηκε από 8 έφηβους στο Ηνωμένο Βασίλειο να επισκεφτούν και να φάνε σε ένα εστιατόριο χωρίς να γνωρίζουν ότι το πείραμα είχε ήδη ξεκινήσει πολύ πριν καθίσουν, από νωρίς το πρωί.

Στο εστιατόριο ήταν όλοι οι εργαζόμενοι συνεννοημένοι με τους διοργανωτές να κάνουν ότι κάνουν καθημερινά

Στους 8 εφήβους που συμετείχαν στο κοινωνικό πείραμα τους ζητήθηκε να παραγγείλουν ένα πιάτο από το μενού. Ενα πιάτο εκτός μενού είχε ήδη διαφημιστεί επιθετικά. Κατα την διαδρομή τους με το ταξί για το εστιατόριο με αφίσες, banners, ράδιο, και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαφημίσεων αλλά και posts.

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

Kάθε έφηβος που συμμετείχε στο πείραμα παρήγγειλε ένα πιάτο που ονομαζόταν «triple dipped chicken», παρόλο που υπήρχαν πάνω από 50 αλλα πιάτα για να διαλέξουν στο μενού που τους έδωσε ο σερβιτόρος.

Μόλις παρήγγειλαν και έφτασε το πιάτο, ένας από τους διοργανωτές του πειράματος τους είπε να ανοίξουν έναν φάκελο που είχαν βάλει στην θέση τους στο τραπέζι. Κάθε κάρτα μέσα στον φάκελο έγραφε «triple dipped chicken».

“Σοβαρολογείς?” είπε ένας από τους έφηβους μόλις συνειδητοποίησε ότι παρήγγειλε ότι είχαν προβλέψει. “Ω Θεέ μου.”

«Είναι τόσο περίεργο, πώς το έκανες αυτό;» ρώτησε ένας άλλος.

Η Pamela Rutledge(Μedia Psychologist) ανέφερε ότι αν κάποιος διψά και βλέπει διαφημίσεις για κόλα, ακόμα κι αν δεν θυμάται ότι έχει δει τις διαφημίσεις κόλα, είναι πιο πιθανό να παραγγείλει μια κόλα»

Δείτε το Βίντεο

Η διαφήμιση ενός εστιατορίου, για να καταστεί επιτυχημένη στη σύγχρονη εποχή, απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων. Ο ανταγωνισμός στον χώρο του επισιτιστικού κλάδου και ειδικά μεταξύ εστιατορίων είναι τεράστιος. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι τρόποι για να προωθήσετε και να διαφημίσετε ένα εστιατόριο. Ωστόσο οι μέθοδοι που θα επιλέξετε θα πρέπει να βασιστούν στις δικές σας ανάγκες και τους στόχους που έχετε θέσει.

Παρακολουθήστε το εξ αποστάσεως ασύγχρονο σεμινάριο Marketing στην εστίαση με τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top