Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

camera, phone, girl-1869430.jpg
  • Το κοινωνικό πείραμα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Bite Back 2030. Aποκάλυψε πόσο γρήγορα επηρεαζόμαστε απο την διαφήμιση στον χώρο του επισιτισμού (και όχι μόνο)χωρίς καν να το καταλάβουμε.
  • Το πείραμα το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε και στο παρακάτω βίντεο δείχνει 8 έφηβους να παραγγέλνουν ένα πιάτο εκτός μενού. Xωρίς να γνωρίζουν ότι η επιλογή τους είχε ήδη προβλεφθεί επειδή είχαν βομβαρδιστεί από διαφημίσεις ΜΟΝΟ εκείνο το πρωινό

Zητήθηκε από 8 έφηβους στο Ηνωμένο Βασίλειο να επισκεφτούν και να φάνε σε ένα εστιατόριο χωρίς να γνωρίζουν ότι το πείραμα είχε ήδη ξεκινήσει πολύ πριν καθίσουν, από νωρίς το πρωί.

Στο εστιατόριο ήταν όλοι οι εργαζόμενοι συνεννοημένοι με τους διοργανωτές να κάνουν ότι κάνουν καθημερινά

Στους 8 εφήβους που συμετείχαν στο κοινωνικό πείραμα τους ζητήθηκε να παραγγείλουν ένα πιάτο από το μενού. Ενα πιάτο εκτός μενού είχε ήδη διαφημιστεί επιθετικά. Κατα την διαδρομή τους με το ταξί για το εστιατόριο με αφίσες, banners, ράδιο, και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαφημίσεων αλλά και posts.

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

Kάθε έφηβος που συμμετείχε στο πείραμα παρήγγειλε ένα πιάτο που ονομαζόταν «triple dipped chicken», παρόλο που υπήρχαν πάνω από 50 αλλα πιάτα για να διαλέξουν στο μενού που τους έδωσε ο σερβιτόρος.

Μόλις παρήγγειλαν και έφτασε το πιάτο, ένας από τους διοργανωτές του πειράματος τους είπε να ανοίξουν έναν φάκελο που είχαν βάλει στην θέση τους στο τραπέζι. Κάθε κάρτα μέσα στον φάκελο έγραφε «triple dipped chicken».

“Σοβαρολογείς?” είπε ένας από τους έφηβους μόλις συνειδητοποίησε ότι παρήγγειλε ότι είχαν προβλέψει. “Ω Θεέ μου.”

«Είναι τόσο περίεργο, πώς το έκανες αυτό;» ρώτησε ένας άλλος.

Η Pamela Rutledge(Μedia Psychologist) ανέφερε ότι αν κάποιος διψά και βλέπει διαφημίσεις για κόλα, ακόμα κι αν δεν θυμάται ότι έχει δει τις διαφημίσεις κόλα, είναι πιο πιθανό να παραγγείλει μια κόλα»

Δείτε το Βίντεο

Η διαφήμιση ενός εστιατορίου, για να καταστεί επιτυχημένη στη σύγχρονη εποχή, απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων. Ο ανταγωνισμός στον χώρο του επισιτιστικού κλάδου και ειδικά μεταξύ εστιατορίων είναι τεράστιος. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι τρόποι για να προωθήσετε και να διαφημίσετε ένα εστιατόριο. Ωστόσο οι μέθοδοι που θα επιλέξετε θα πρέπει να βασιστούν στις δικές σας ανάγκες και τους στόχους που έχετε θέσει.

Παρακολουθήστε το εξ αποστάσεως ασύγχρονο σεμινάριο Marketing στην εστίαση με τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

χωρίς τίτλο 2023 01 15T144036.313
Uncategorized
John Protopapadakis

Ημέρες Καριέρας Injobbs. To Μεγαλύτερο Συνέδριο Ανθρώπινου Δυναμικού στη Ξενοδοχειακή Βιομηχανία

Η Injobbs, η πλατφόρμα που προσφέρει διαρκώς νέες λύσεις στελέχωσης στη Φιλοξενία και sτην Εστίαση, διοργανώνει το 4o Forum Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία το Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2023 στο WYNDHAM GRAND ATHENS Στην ημέρα καριέρας θα πραγματοποιηθούν B2Β συναντήσεις ανάμεσα

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top