Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

χωρίς τίτλο 2022 09 03T224627.356

Ενα σημαντικό μέλος του front office ειναι ο αχθοφόρος(γκρούμ) η αλλιώς στα αγγλικά Bellboy.

Ειναι το πρώτο μέλος του προσωπικού ενός ξενοδοχείου που συναντά ο πελάτης κατα την είσοδο του αλλα και το τελευταίο που βλεπει κατα την αναχώρηση του, οπότε είναι η βιτρίνα του ξενοδοχείου.

Βασικό καθήκον του ειναι να συνεργάζεται στενά με την υποδοχή του ξενοδοχείου, να ειναι πάντα παρών και σε εγρήγορση ώστε να βοηθήσει κυρίως με την μεταφορά αποσκευών

., Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

Παρακάτω θα δούμε τα βασικότερα καθήκοντα και ευθύνες

Κατά την άφιξη

  • Καλωσορίζει τον επισκέπτη
  • Προσεκτικά βγάζει τις αποσκευές απο το μεταφορικο μέσο που ήρθε ο επισκέπτης χωρίς να τις αφήσει απότομα
  • Δεν αφήνει χωρίς επιβλεψη τις αποσκευές
  • Επιβεβαιιώνει με τον επισκέπτη τον αριθμό των αποσκευών που είναι για μεταφορά,βαζει luggage tags με αριθμό δωματίου και όνομα
  • Εάν παρατηρεί καποια φθορά στις αποσκευές ενημερώνει τον επισκέπτη αλλα και το Log book
  • Παραδίδει το απόκομα των Luggage Tags στον επισκέπτη
  • Μεταφέρει ιδανικά τις αποσκευές με τρόλευ η buggy αφου τις έχει τοποθετήσει προσεκτικα στον αποθηκευτικό χώρο του κάθε μέσου
  • Βάζει πρώτα τις βαρίες αποσκευές και απο πάνω τις πιο ελαφριές αποσκευές
  • Δίνει την δέσουσα προσοχή για εύθραυστα αντικείμενα

Παράδοση αποσκευών στο δωμάτιο

  • Επαληθέυει το όνομα στην λίστα αφίξεων και αριθμό δωματίου με αυτα που είναι στα Luggage Tags
  • Θα πρέπει οι αποσκευές να βρίσκονται στο δωμάτιο το πολύ 12 λεπτά μετά την άφιξη του πελάτη
  • Σταματάει το τρόλευ έξω απο το δωμάτιο
  • Χτυπάει ελαφρά την πόρτα
  • Αφού απαντήσει ο επισκέπτης ζητάει την άδεια να εισέλθει στο δωμάτιο χρησιμοποιώντας το όνομα του επισκέπτη
  • Επιβεβαιώνει τον αριθμό των αποσκευών και τις τοποθετέι μία μία στο δωμάτιο χωρίς να χάνει eye contact
  • Πρίν αποχωρήσει ρώταει τον επισκέπτη αν θα ήθελε κάτι άλλο
  • Εύχεται καλή διαμονή
  • Κάνει δύο βήματα πίσω και κλείνει αποχωρόντας την πόρτα ελαφρά
  • Συμπληρώνει το απαραίτητο έντυπο για την παράδοση

Οι αχθοφόροι είναι εκεί για να καλωσορίσουν με ευγένεια τους πελάτες σας στο ξενοδοχείο. Όταν οι επισκέπτες φτάνουν στο ξενοδοχείο, η εμπειρία τους ξεκίνα προτού ακόμα εισέλθουν σε αυτό. Και το να υπάρχει προσωπικό εκπαιδευμένο για την δουλειά αυτή, έτοιμο να τους βοηθήσει και καλωσορίσει είναι σίγουρα μια ευχάριστη έκπληξη.

., Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

χωρίς τίτλο 2023 01 15T144036.313
Uncategorized
John Protopapadakis

Ημέρες Καριέρας Injobbs. To Μεγαλύτερο Συνέδριο Ανθρώπινου Δυναμικού στη Ξενοδοχειακή Βιομηχανία

Η Injobbs, η πλατφόρμα που προσφέρει διαρκώς νέες λύσεις στελέχωσης στη Φιλοξενία και sτην Εστίαση, διοργανώνει το 4o Forum Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία το Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2023 στο WYNDHAM GRAND ATHENS Στην ημέρα καριέρας θα πραγματοποιηθούν B2Β συναντήσεις ανάμεσα

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top