Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

χωρίς τίτλο 2022 09 03T224627.356

Ενα σημαντικό μέλος του front office ειναι ο αχθοφόρος(γκρούμ) η αλλιώς στα αγγλικά Bellboy.

Ειναι το πρώτο μέλος του προσωπικού ενός ξενοδοχείου που συναντά ο πελάτης κατα την είσοδο του αλλα και το τελευταίο που βλεπει κατα την αναχώρηση του, οπότε είναι η βιτρίνα του ξενοδοχείου.

Βασικό καθήκον του ειναι να συνεργάζεται στενά με την υποδοχή του ξενοδοχείου, να ειναι πάντα παρών και σε εγρήγορση ώστε να βοηθήσει κυρίως με την μεταφορά αποσκευών

., Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

Παρακάτω θα δούμε τα βασικότερα καθήκοντα και ευθύνες

Κατά την άφιξη

  • Καλωσορίζει τον επισκέπτη
  • Προσεκτικά βγάζει τις αποσκευές απο το μεταφορικο μέσο που ήρθε ο επισκέπτης χωρίς να τις αφήσει απότομα
  • Δεν αφήνει χωρίς επιβλεψη τις αποσκευές
  • Επιβεβαιιώνει με τον επισκέπτη τον αριθμό των αποσκευών που είναι για μεταφορά,βαζει luggage tags με αριθμό δωματίου και όνομα
  • Εάν παρατηρεί καποια φθορά στις αποσκευές ενημερώνει τον επισκέπτη αλλα και το Log book
  • Παραδίδει το απόκομα των Luggage Tags στον επισκέπτη
  • Μεταφέρει ιδανικά τις αποσκευές με τρόλευ η buggy αφου τις έχει τοποθετήσει προσεκτικα στον αποθηκευτικό χώρο του κάθε μέσου
  • Βάζει πρώτα τις βαρίες αποσκευές και απο πάνω τις πιο ελαφριές αποσκευές
  • Δίνει την δέσουσα προσοχή για εύθραυστα αντικείμενα

Παράδοση αποσκευών στο δωμάτιο

  • Επαληθέυει το όνομα στην λίστα αφίξεων και αριθμό δωματίου με αυτα που είναι στα Luggage Tags
  • Θα πρέπει οι αποσκευές να βρίσκονται στο δωμάτιο το πολύ 12 λεπτά μετά την άφιξη του πελάτη
  • Σταματάει το τρόλευ έξω απο το δωμάτιο
  • Χτυπάει ελαφρά την πόρτα
  • Αφού απαντήσει ο επισκέπτης ζητάει την άδεια να εισέλθει στο δωμάτιο χρησιμοποιώντας το όνομα του επισκέπτη
  • Επιβεβαιώνει τον αριθμό των αποσκευών και τις τοποθετέι μία μία στο δωμάτιο χωρίς να χάνει eye contact
  • Πρίν αποχωρήσει ρώταει τον επισκέπτη αν θα ήθελε κάτι άλλο
  • Εύχεται καλή διαμονή
  • Κάνει δύο βήματα πίσω και κλείνει αποχωρόντας την πόρτα ελαφρά
  • Συμπληρώνει το απαραίτητο έντυπο για την παράδοση

Οι αχθοφόροι είναι εκεί για να καλωσορίσουν με ευγένεια τους πελάτες σας στο ξενοδοχείο. Όταν οι επισκέπτες φτάνουν στο ξενοδοχείο, η εμπειρία τους ξεκίνα προτού ακόμα εισέλθουν σε αυτό. Και το να υπάρχει προσωπικό εκπαιδευμένο για την δουλειά αυτή, έτοιμο να τους βοηθήσει και καλωσορίσει είναι σίγουρα μια ευχάριστη έκπληξη.

., Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

dubai, burj al arab, sails a ship-939844.jpg
Uncategorized
sarras

To Dubai με 13.000 εστιατόρια και καφέ, έχει καθιερωθεί πλέον ως ένας εμπνευσμένος γαστρονομικός προορισμός

Το Τμήμα Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι βάζει τον επισιτιστικό κλάδο στο επίκεντρο της τουριστικής ανάπτυξης της πόλης του Dubai στην εναρκτήρια έκθεση Dubai Gastronomy Industry Report Το Gastronomy Report το οποίο θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση επιβεβαιώνει τις καταναλωτικές

Διάβασε το άρθρο
chef, dishes, restaurant-5993951.jpg
Uncategorized
Vassilios Canellos

Ανάλυση κόστους εστιατορίου και οι 4 κύριες πηγές δαπανών

Η κατανόηση και ο έλεγχος των 4 πιο βασικών πηγών κόστους ενός εστιατορίου θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προστατεύσουν το αποτέλεσμα τους. Μία από τις κύριες προκλήσεις της λειτουργίας ενός εστιατορίου είναι η κατανόηση και η διαχείριση των διαφόρων δαπανών

Διάβασε το άρθρο
restaurant, furniture, interiors-1837150.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Πώς ένα ξενοδοχείο έπληξε ανεπανόρθωτα τη φήμη του…

Ακόμα και σήμερα υπάρχουν επιχειρήσεις που δεν αντιλαμβάνονται ότι το περιβάλλον έχει αλλάξει. Οι εταιρείες αυτές “κλείνουν τα μάτια’’ στην παντοδυναμία των social media και φυσικά των sites που φιλοξενούν κριτικές. Εξακολουθούν να λειτουργούν με όρους που ίσχυαν πριν 20

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top