Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

2

Η Οροφοκομία Housekeeping αποτελεί ένα από τμήματα που επηρεάζει σημαντικά την εμπειρία του επισκέπτη και κατ’ επέκταση τα reviews.

Το οργανόγραμμα του τμήματος οροφοκομίας δείχνει την ιεραρχική δομή των βαθμών και εξασφαλίζει ότι οι εργαζόμενοι θα λάβουν οδηγίες μόνο από τα κατάλληλα άτομα.

Το οργανόγραμμα του τμήματος οροφοκομίας παρέχει όχι μόνο τη συστηματική ιεράρχηση των βαθμών, αλλά προστατεύει επίσης τους εργαζομένους από τη λήψη οδηγιών από μη εντεταλμένα άτομα. Δείχνει ότι κάθε εργαζόμενος πρέπει να λαμβάνει εντολές μόνο από τον άμεσο προϊστάμενό του.

Επίσης, αντίγραφο του οργανογράμματος θα πρέπει να αναρτάται σε κάποιον χώρο, ώστε όλο το προσωπικό της υπηρεσίας οροφοκομίας να μπορεί να δει ποια είναι η θέση του στη συνολική οργάνωση της υπηρεσίας. Στην ιδανική περίπτωση όλα τα ξενοδοχεία τοποθετούν το οργανόγραμμα είτε στο γραφείο ελέγχου καθαριότητας ή στο σημείο όπου γίνεται συνήθως η πρωινή συνάντηση των οροφοκόμων

.οροφοκομία, Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΟΦΟΚΟΜΟΥ

Φροντίζει για την καθημερινή καθαριότητα και το σέρβις των δωματίων και των λουτρών υπό την εποπτεία του διευθυντή οροφοκομίας. Οι οροφοκόμοι προωθούν τη θετική εικόνα του ξενοδοχείου στους επισκέπτες και πρέπει να είναι ευχάριστοι, ειλικρινείς, φιλικοί και πρέπει επίσης να είναι σε θέση να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες και τα αιτήματα των πελατών.

.οροφοκομία, Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ:

  • Μπαίνει και ετοιμάζει το δωμάτιο για να καθαριστεί.
  • Ετοιμάζει τα κρεβάτια.
  • Ξεσκονίζει το δωμάτιο και τα έπιπλα.
  • Αναπληρώνει τις ελλείψεις στο δωμάτιο και το μπάνιο.
  • Καθαρίζει το μπάνιο.
  • Καθαρίζει τη ντουλάπα.
  • Σκουπίζει και στοιβάζει τις μοκέτες.
  • Ελέγχει και ασφαλίζει τα δωμάτια.
  • Αναπληρώνει τα αναλώσιμα του δωματίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ξενοδοχείου.
  • Παραδίδει και παραλαμβάνει τα δανειζόμενα είδη για τους επισκέπτες, π.χ. σίδερα και σιδερώστρες.
  • Φροντίζει για την ασφάλεια των δωματίων και την ιδιωτικότητα των πελατών.
  • Εκτελεί τις περιοδικές εργασίες καθαρισμού (π.χ. καθαρισμός
    μοκετών με ατμό, εποχιακός καθαρισμός, γενικός καθαρισμός, κ.λπ.), ανάλογα με τις ανάγκες.
  • Καθαρίζει τα μπάνια και τα υπνοδωμάτια των επισκεπτών, καθώς και τους διαδρόμους των ορόφων.
  • Είναι υπεύθυνος για την αναπλήρωση των μπουκαλιών με νερό που διατίθεται δωρεάν στους επισκέπτες.
  • Είναι υπεύθυνος για την καθαριότητα και τη συντήρηση του χώρου εργασίας του.
  • Είναι υπεύθυνος για τα περιουσιακά στοιχεία του ξενοδοχείου στον χώρο εργασίας του.
  • Ανταποκρίνεται στις κλήσεις, τις επιθυμίες και τα παράπονα των πελατών στον χώρο για τον οποίο είναι υπεύθυνος.
  • Δίνει την έγκρισή του για την είσοδο των καμαριέρων στα δωμάτια για να τα καθαρίσουν ή να τα φρεσκάρουν, ανάλογα με την περίπτωση.
  • Είναι υπεύθυνος για την τήρηση των τυπικών διαδικασιών λειτουργίας.
  • Είναι υπεύθυνος για την επίτευξη και την υπέρβαση του σκορ ικανοποίησης επισκεπτών.

Παρακολούθησε σήμερα το Eξ αποστάσεως Σεμινάριο Οροφοκομία Housekeeping μόνο με 49 Ευρώ μαζι με το Πιστοποιητικό Παρακολούθησης ΕΔΩ

.οροφοκομία, Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top