Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

ferry boat ship ocean 123059

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό.

Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία.

., Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Αυτό το ποσό είτε προστίθεται στο “πακέτο” που θα προπληρώσει ο επιβάτης είτε θα πληρωθεί κατα το check out οπου θα ζητήσει να πληρώσει τα extra εαν υπάρχουν. Το ποσό αυτό διανέμεται ισομερώς σε όλο το ξενοδοχειακό προσωπικό του πλοίου.

Παραδοσιακά στην στεριά το φιλοδώρημα, tip η μπουρμπουάρ αποτελεί συνήθη άτυπη τακτική επιβράβευσης για μία υπηρεσία που μας παρείχε ένα μεμονωμένο άτομο η μία ομάδα ατόμων και που έχουμε μείνει ευχαριστημένοι

Στην περίπτωση της κρουαζιέρας όμως την στιγμή που έχουμε μείνει ευχαριστημένοι από συγκεκριμένα άτομα πως μπορούμε να δώσουμε φιλοδώρημα με τον παραδοσιακό τρόπο?

Παρά το γεγονός ότι το ποσό χρεώνεται στον λογαριασμό σας, σε ορισμένες εταιρείες έχετε την δυνατότητα να ζητήσετε από τη ρεσεψιόν του πλοίου ειδικό έντυπο με το οποίο μπορείτε να αλλάξετε το ποσό του φιλοδωρήματος ή να το ακυρώσετε ανάλογα με την επιθυμία σας.

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να δώσετε το φιλοδώρημα στο προσωπικό που σας έχει περιποιηθεί κατα την διάρκεια της κρουαζιέραςσας.

., Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top