Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως

χωρίς τίτλο 2021 09 08T225726.622

Η Hoteltraining.gr υλοποιεί το εξ αποστάσεως σεμινάριο “PROTEL”, με σκοπό οι συμμετέχοντες να γίνουν άριστοι γνώστες του λογισμικού αυτού, εμπλουτίζοντας κατ’ αυτό τον τρόπο το βιογραφικό τους.

Η γνώση του χειρισμού του Protel, θεωρείται απαραίτητη σε όσους στοχεύουν σε μια καριέρα στον Τουρισμό και αποτελεί σπουδαίο όπλο για τους επαγγελματίες που εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν στον ξενοδοχειακό κλάδο.

., Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως

Το Protel είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό πρόγραμμα διαχείρισης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, με το οποίο λειτουργούν τα περισσότερα Ξενοδοχεία ανά την υφήλιο.  Οι συμμετέχοντες, θα γίνουν άριστοι γνώστες του λογισμικού αυτού και των δυνατοτήτων του με κόστος ολόκληρου του σεμιναρίου μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης μόνο με 59 ευρώ.

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο του Εξ αποστάσεως Σεμιναρίου

• Έλεγχος διαθεσιμότητας στο Protel

• Κατηγορίες και διαχείριση κρατήσεων

• Βασικοί όροι συμφωνίας που χρησιμοποιούνται στις κρατήσεις

• Επιβεβαίωση κράτησης

• Ακύρωση κράτησης

• Φόρμα κράτησης

• Δημιουργία προφίλ πελάτη / εταιρίας / τουριστικού γραφείου στο Protel

• Registration Card

• Κράτηση μεμονωμένου πελάτη

• Άφιξη χωρίς κράτηση και διαχείριση της (Walk-in)

• Τρόποι αναζήτησης κράτησης• Εταιρική κράτηση

• Δημιουργία εταιρικής κράτησης• Πρακτορειακή κράτηση

• Δημιουργία πρακτορειακής κράτησης (Τουριστικό γραφείο)

• Ξενοδοχειακά πακέτα• Διαχείριση αφίξεων – Check in

• Προγραμματισμένη αλλαγή δωματίου και ολοκλήρωσή της στο σύστημα

• Άμεση αλλαγή δωματίου• Αλλαγή ημερομηνίας άφιξης ή αναχώρησης

• Αλλαγή όρου συμφωνίας στην κράτηση• Προσθήκη προκαταβολής σε κράτηση

• Έκδοση proforma invoice• Έκδοση info invoice• Παράδοση – παραλαβή ταμείου βάρδιας

• Ανάλυση και διαχείριση ταμειακής κατάστασης (Cash Register)

• Καταχώρηση χρεωστικών σε διαμένοντες – Χρεώσεις δωματίων

• Παροχή extra υπηρεσιών με χρέωση στο δωμάτιο

• Έκδοση λογαριασμού σε πελάτη / εταιρεία / τουριστικό γραφείο

• Τρόποι πληρωμής παραστατικού• Ακύρωση παραστατικού και αιτιολογία

• Ανάλυση και διαδικασία προετοιμασίας για το κλείσιμο ημέρας

Όλα τα σεμινάρια είναι μαγνητοσκοπημένα, πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να τα παρακολουθήσει κανείς ανά πάσα στιγμή, από τον υπολογιστή, το tablet ή ακόμα κι απ’ το smartphone του.

Η διαδικασία εγγραφης και παρακολούθησης είναι εξαιρετικά εύκολη και δε χρειάζονται δικαιολογητικά


, Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεωςΜε την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου θα λάβει ο ενδιαφερόμενος Πιστοποιητικό Παρακολούθησης με μοναδικό αριθμό γνησιότητας .
, Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως Απευθύνεται σε σπουδαστές και αποφοίτους του τομέα Τουρισμού αλλά και επαγγελματίες του τμήματος κρατήσεων και υποδοχής (front & back office).
, Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως Όλα τα Ξενοδοχειακά Σεμινάρια της Hoteltraining είναι μαγνητοσκοπημένα και διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο και αυτό ισχύει και για το Protel.
, Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως Μετά την εγγραφή είναι στην διάθεση σας για 14 ήμερες να το παρακολουθήσετε οσες φορές το επιθυμείτε ώστε να κρατήσετε και τις σημειώσεις που θέλετε

Κάντε κλικ ΕΔΩ για να μάθετε περισσότερα για το Protel αλλά και το σύνολο των διαθέσιμων σεμιναρίων

., Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top