Glamping, η τάση που οδηγεί το παραδοσιακό camping ένα βήμα παραπέρα.

glampn dubai hoteltrainng

Το Glamping περιγράφει ένα στιλ upgraded κάμπινγκ με ανέσεις που συνήθως δεν σχετίζονται με το «παραδοσιακό» κάμπινγκ.

., Glamping, η τάση που οδηγεί το παραδοσιακό camping ένα βήμα παραπέρα.

Κόψτε την λέξη glamping στα δύο και θα παρατηρήσετε ότι πηγάζει απο τον συνδυασμό λέξεων glamorous και camping, πολυτελές camping δηλαδή

Το Glamping έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής σε ταξιδιώτες, που αναζητούν τις πολυτέλειες διαμονής σε ένα ξενοδοχείο παράλληλα με την απόδραση και περιπέτεια αναψυχής σε εξωτερικό χώρο.

Για να κάνεις κράτηση σε κάποιο από τα Glamping που δραστηροποιούνται στην Ελλάδα η στο εξωτερικό εκτός τις γνωστές πλατφόρμες(booking, airbnb κλπ) υπαρχουν και πλατφόρμες κρατήσεων ειδικά για Glamping

., Glamping, η τάση που οδηγεί το παραδοσιακό camping ένα βήμα παραπέρα.

Το υπουργείο τουρισμού έχει θεσπίσει σήμα Glamping

Με τον Nόμο 4688/2020 θεσπίστηκε για πρώτη φορά το Σήμα Glamping, που θα έχει πενταετή διάρκεια και θα χορηγείται από το υπουργείο Τουρισμού σε τουριστικά καταλύματα (σε επιχειρήσεις ξενοδοχείων ή κάμπινγκ) που ανεγείρονται σε εκτός σχεδίου περιοχές και περιλαμβάνουν διαφοροποιημένους τύπους διαμονής. Tα καταλύματα αυτά πρέπει να είναι τουλάχιστον τριών αστέρων.

Δείτε παρακάτω κάποια από τα ποιοτικά κριτήρια του glamping

  • διαμονή σε άρτια και ποιοτικά εξοπλισμένα διαφόρων τύπων και μεγεθών κατασκηνωτικά μέσα ή ημιμόνιμες δομές υψηλής αισθητικής σε κελύφη ιδιαίτερου αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, που δύνανται να συναρμολογούνται και να αποσυναρμολογούνται ή να μεταφέρονται, όπως ενδεικτικά θολωτές δομές (domes), γιούρτες (yurts), πασαλοκαλύβες,
  • εναρμόνιση των κατασκηνωτικών μέσων και ημιμόνιμων δομών με το φυσικό περιβάλλον με τη μικρότερη δυνατή επέμβαση σε αυτό,
  • χρήση υλικών φιλικών προς το φυσικό περιβάλλον στο σύνολο της εγκατάστασης,
  • προώθηση δραστηριοτήτων θεματικού τουρισμού – ειδικών μορφών τουρισμού.

., Glamping, η τάση που οδηγεί το παραδοσιακό camping ένα βήμα παραπέρα.

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top