Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

χωρίς τίτλο 2022 06 06T212353.654

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο.

Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από 21 είδη αναρριχώτων φυτών που είναι διατεταγμένα σε διαφορετικά ύψη με βάση το πόσο ηλιακό φως χρειάζονται, την αντοχή τους στον άνεμο και το πόσο γρήγορα μεγαλώνουν.

Η κατασκευή του ξενοδοχείου ξεκίνησε το 2012 και ολοκληρώθηκε το 2016. Η κατασκευή του ξενοδοχείου στοίχισε περίπου 138 εκατομμύρια δολάρια Σιγκαπούρης (100 εκατομμύρια δολάρια Αμερικής).

Οι αρχιτέκτονες επέλεξαν κόκκινη βάση αλουμινίου για να αναριχηθεί η βλάστηση επειδή ήθελαν να δημιουργήσουν μια έντονη αντίθεση ενάντια στο πράσινο και τον γαλάζιο ουρανό. Το αλουμινένιο πλέγμα εκτείνεται πάνω από την κορυφή του κτιρίου, δημιουργώντας μια στέγη σαν κορώνα που δίνει στα αναρριχώμενα α φυτά επιπλέον 45 μέτρα για να αναπτυχθούν.

Η πράσινη πρόσοψη παίζει επίσης λειτουργικό σκοπό, διατηρώντας τη θερμοκρασία του ξενοδοχείου πιο δροσερή από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος εξοικονομώντας πολύτιμη ενέργεια.

Οι φωτογραφίες δείχνουν πώς τα φυτά έχουν κατακτήσει σιγά σιγά το κτίριο τα τελευταία χρόνια καθως και ποσο πράσινο υπάρχει εσωτερικά

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top