Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

rothstein 34


Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο κύριος παράγοντας για κάθε πελάτη που ήθελε να αγοράσει εισιτήριο ήταν η τιμή.

., Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Λόγω του ανταγωνισμού που επικρατούσε, η American Airlines είχε απώλειες της τάξης 76.000.000 $ το 1980. γνώριζε ότι έπρεπε να καταλήξει σε μια μοναδική πρωτότυπη προώθηση που όχι μόνο θα διασφάλιζε τις πωλήσεις αλλά θα εξασφάλιζε την πίστη των πελατών. Ο Robert Crandall (Διευθύνων Σύμβουλος της American Airlines το 1981) σκέφτηκε να πουλήσει ΤΟ απόλυτο ταξιδιωτικό πακέτο που θα εξασφάλιζε γρήγορα χρήματα για την American Airlines. Την ίδια στιγμή, ο Διευθύνων Σύμβουλος και το διοικητικό συμβούλιο πίστευαν ότι κανείς δεν θα πετούσε τόσο πολύ για να βγάλει την αξία των χρημάτων του από αυτό το απεριορίστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής εισιτήριο

Είναι αλήθεια ότι αυτά τα απεριορίστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής εισιτήρια με υψηλό κόστος έφεραν στην εταιρεία ταμειακές ροές που ήταν ζωτικής σημασίας για την επιβίωσή της στην ανταγωνιστική αγορά της δεκαετίας του 1980, αλλά ταυτόχρονα, μια τέτοιας εμβέλειας εταιρεία θα πρέπει να κάνει πρόβλεψη μακροπρόθεσμων ζημιών που θα μπορούσαν να προκύψουν λόγω τέτοιων προωθήτικών ενεργειών. Στις αρχές του 1990, η American Airlines συνειδητοποίησε ότι έκαναν τεράστιο λάθος που πουλούσαν αυτά τα εισιτήρια, επειδή οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που τα αγόρασαν πέταξαν περισσότερο από ό,τι άξιζε το εισιτήριο.

Ως εκ τούτου, το 1994, διέκοψαν την πώληση απεριορίστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής εισιτηρίων , με συνολικά είκοσι οκτώ πελάτες να τα εχουν αγοράσει από την ημέρα κυκλοφορία τους. Το πρόβλημα ήταν ότι αυτοί οι είκοσι οκτώ πελάτες, ειδικά ένας με το όνομα Steve Rothstein,αξιοποιούσαν στο έπακρο το «δωρεάν» που δικαιούταν, προκαλώντας μεγάλες απώλειες για την American Airlines. Ο Rothstein έκανε περισσότερες από 3.000 κρατήσεις σε διάστημα τεσσάρων ετών και ακύρωσε 2.500 από αυτές, κάτι που σήμαινε ακόμη περισσότερες απώλειες για την American Airlines. Μια ανάλυση που έγινε από την οικονομική ομάδα της American Airlines το 2007 έδειξε ότι κατά μέσο όρο, καθένας από αυτούς τους είκοσι οκτώ πελάτες κοστίζει στην American Airlines περίπου 1.000.000 $ ετησίως σε τέλη και φόρους. Αυτό σημαίνει ότι η American Airlines έχανε σχεδόν 30.000.000 $ ετησίως λόγω των απεριορίστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής εισιτηρίων.

., Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Ο Rothstein κάποιες φορές έκλεινε τις πτήσεις με ψεύτικο όνομα, όπως Bag Rothstein,. Κάτι που μετά από χρόνια βόλεψε την εταιρεία ώστε να τον κατηγορήσει για απάτη και μετά από 21 χρόνια, τον Δεκέμβριο του 2008, προσπάθησε να κάνει check-in, ο υπάλληλος της εταιρείας του πήρε το πολυπόθητο εισιτήριο και του έδωσε ένα γράμμα το οποίο δήλωνε πως το εισιτήριο του είχε ακυρωθεί λόγω απάτης.

, Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$
hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top