Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το Remarketing από ένα ξενοδοχείο

χωρίς τίτλο 2022 04 17T114834.575

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Αν έχετε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις σχετικά με τα social media και τις διαφημίσεις, προφανώς έχετε ακούσει τον όρο ‘’remarketing’’ (συχνά αποκαλείται και ως ‘’retargeting’’).

Ο βασικός στόχος του remarketing, είναι το awareness, να παραμείνουμε δηλαδή «φρέσκοι» στο μυαλό του χρήστη που αναζητεί ένα ξενοδοχείο σαν το δικό μας, καθώς του ενθυμίζει, ιδιαίτερα όταν έχει επισκεφθεί το site μας (σ.σ. το 95% των χρηστών που επισκέπτεται ένα site δεν προβαίνει στην επιθυμητή ενέργεια, π.χ. να προχωρήσει σε κράτηση), την προσφορά μας, παρακινώντας τον με αυτόν τον τρόπο να επιστρέψει και να κλείσει.

Βασικά το remarketing μπορεί να επιτευχθεί με τους εξής τέσσερις τρόπους: α) με τη χρήση cookies στο site, β) με τη στόχευση χρηστών που έχουν κοινά ενδιαφέροντα με την αγορά-στόχο, γ) με την αξιοποίηση πληροφοριών των πελατών και τη δημιουργία λιστών και δ) με τις διαφημίσεις αναζήτησης. 

., Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το Remarketing από ένα ξενοδοχείο

1) Website Visit-Based Remarketing

Τα Google Ads παρέχουν έναν remarketing code που προσκολλάται σε κάθε επιμέρους σελίδα του site. Με τον τρόπο αυτό προσεγγίζεται ο χρήστης που θα επισκεφθεί το site, μπαίνει σε μια λίστα και του αποστέλλονται διαφημιστικά, ενώ επισκέπτεται άλλα sites ή apps.  

Δύναται να δημιουργηθούν διάφορες λίστες ανάλογα με τη σελίδα που επισκέφθηκε, π.χ. τριήμερο Αγίου Πνεύματος ή σουίτες, προκειμένου η προσφορά στο Google Display Network να είναι απόλυτα στοχευμένη, π.χ. “Rooms Still Available For Easter”.

Συμβουλή: μην στέλνετε διαφημιστικά σε όσους προχώρησαν σε κράτηση (υπάρχει σχετικό burnout pixel).

2)  Interest-Based Remarketing

Εδώ το remarketing εστιάζει σε χρήστες που έχουν κοινά στοιχεία με τον τυπικό επισκέπτη του site. H Google εντοπίζει χρήστες με κοινά ενδιαφέροντα ή απλώς όσους έχουν επισκεφθεί ένα site με παρόμοιο κοινό με το δικό σας. Μολονότι αυτοί οι χρήστες δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ το site, εντούτοις οι μηχανές αναζήτησης κρίνουν ότι ταιριάζουν με τους επισκέπτες σας. 

Με τον τρόπο αυτό, οι διαφημίσεις σας θα μπορούν να εμφανίζονται σε sites και apps μπροστά σε όσους έχουν κάνει αναζήτηση για ξενοδοχεία στην περιοχή σας. 

Συμβουλή: για να μην γίνετε ενοχλητικοί, θέστε ένα όριο (frequency cap) στις εμφανίσεις των διαφημίσεων σας. 

3) Customer List-Based Remarketing

Αν συλλέγετε τα στοιχεία των επισκεπτών σας (κάτι που πρέπει να το κάνετε), θα μπορούσατε με αυτές τις πληροφορίες να δημιουργήσετε λίστες στα Google Ads. Αξιοποιώντας αυτά τα mail, η Google θα τους στέλνει διαφημιστικά. 

Συμβουλή: δημιουργήστε μια λίστα με παλιούς επισκέπτες σας και στείλτε τους διαφημιστικά στην «επέτειο» της προηγούμενης επίσκεψής τους, ενθυμίζοντάς τους πόσο ωραία πέρασαν στο ξενοδοχείο σας. 

4) Remarketing Lists for Search Ads

Κλείνοντας, υπάρχει και η δυνατότητα αξιοποίησης του remarketing κατά τη φάση της αναζήτησης (search ads). Οι διαφημίσεις αυτές, σε αντίθεση με τα display ads, θα εμφανίζονται όταν ο χρήστης, που κατά το πρόσφατο παρελθόν έχει επισκεφθεί το site, κάνει αναζήτηση στην Google.

Συμβουλή: δεδομένου ότι ο χρήστης έχει επισκεφθεί το site σας και τώρα κάνει μια ακόμη αναζήτηση στην Google, επενδύστε σε πιο γενικές λέξεις-κλειδιά όπως “hotel in (όνομα περιοχής)”, καθώς είναι ήδη εξοικειωμένοι με το ξενοδοχείο σας. 

., Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το Remarketing από ένα ξενοδοχείο

χωρίς τίτλο 2023 01 15T144036.313
Uncategorized
John Protopapadakis

Ημέρες Καριέρας Injobbs. To Μεγαλύτερο Συνέδριο Ανθρώπινου Δυναμικού στη Ξενοδοχειακή Βιομηχανία

Η Injobbs, η πλατφόρμα που προσφέρει διαρκώς νέες λύσεις στελέχωσης στη Φιλοξενία και sτην Εστίαση, διοργανώνει το 4o Forum Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία το Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2023 στο WYNDHAM GRAND ATHENS Στην ημέρα καριέρας θα πραγματοποιηθούν B2Β συναντήσεις ανάμεσα

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top