Γιατί στις αγγελίες των ξενοδοχείων για αναζήτηση προσωπικού εν έτει 2022 θα πρέπει να αναγράφονται οι μισθοί;

χωρίς τίτλο 2022 04 10T163535.379

Ο μισθός είναι ίσως η πιο σημαντική παράμετρος που εξετάζει κάποιος για να αποφασίσει εάν θα δεχθεί μία θέση εργασίας σε ένα ξενοδοχείο ή ακόμα και εάν θα απαντήσει σε μια αγγελία για εργασία. Όμως τα ξενοδοχεία σπάνια αναγράφουν την αμοιβή στις αγγελίες τους.

Πολλές αγγελίες αναζήτησης προσωπικού  που αναρτούν ξενοδοχεία σε job sites, social media η και στον έντυπο τύπο  αρκούνται σε φράσεις όπως “μισθός ανταγωνιστικός” ή ακόμα και “μισθός ανάλογα με την προϋπηρεσία”.

Έρευνες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο το 74% από όσους ενδιαφερόμενους ρωτήθηκαν, απάντησαν ότι η αμοιβή είναι το πιο σημαντικό μέρος μιας αγγελίας, και μόλις το 11% των ξενοδοχείων που ανάρτησαν καποια αγγελία δημοσιοποίησαν και τον μισθό.

Το 2022 είναι η πιο δύσκολη χρονιά των τελευταίων ετών και για τους ξενοδόχους οι οποιοι αναζήτουν απεγνωσμένα προσωπικο αλλα και για τους εργαζόμενους στον τουρισμό που βλέπουν τις αυξήσεις στους λογάριασμους των νοικοκυριών τους να έχουν ανεβεί σε πρωτόγνωρα επίπεδα και θα πρέπει επιτέλους να παρέχουν τέτοιου είδους  λεπτομέρειες στις αγγελίες

Τα ξενοδοχεία δημοσιοποιόντας  τον μισθό κερδίζουν χρόνο καθώς στέλνουν βιογραφικό μόνο όσοι ήδη ενήμεροι  για το σημαντικότερο κομμάτι της αγγελίας, κερδίζουν χρόνο όμως και οι υποψήφιοι καθώς ο χρόνος που θα αφιερώσουν σε μια συνέντευξη δεν θα πάει χαμένος πήγαινοντας σε μια συνεντευξη που στο τέλος δεν θα τον ενδιαφέρει.

Καταλήγουμε με την διαπίστωση ότι ξενοδοχείο που δεν δημοσιοποιεί τον αναλογούμενο μίσθο στις αγγελίες του  είναι σίγουρο ότι δεν θα κεντρίσει το ενδιαφέρoν τόσο όσο άλλες αγγελίες.

., Γιατί στις αγγελίες των ξενοδοχείων για αναζήτηση προσωπικού εν έτει 2022 θα πρέπει να αναγράφονται οι μισθοί;

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top