Ο μισθός είναι ίσως η πιο σημαντική παράμετρος που εξετάζει κάποιος για να αποφασίσει εάν θα δεχθεί μία θέση εργασίας σε ένα ξενοδοχείο ή ακόμα και εάν θα απαντήσει σε μια αγγελία για εργασία. Όμως τα ξενοδοχεία σπάνια αναγράφουν την αμοιβή στις αγγελίες τους.
Πολλές αγγελίες αναζήτησης προσωπικού που αναρτούν ξενοδοχεία σε job sites, social media η και στον έντυπο τύπο αρκούνται σε φράσεις όπως “μισθός ανταγωνιστικός” ή ακόμα και “μισθός ανάλογα με την προϋπηρεσία”.
Έρευνες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο το 74% από όσους ενδιαφερόμενους ρωτήθηκαν, απάντησαν ότι η αμοιβή είναι το πιο σημαντικό μέρος μιας αγγελίας, και μόλις το 11% των ξενοδοχείων που ανάρτησαν καποια αγγελία δημοσιοποίησαν και τον μισθό.
Το 2022 είναι η πιο δύσκολη χρονιά των τελευταίων ετών και για τους ξενοδόχους οι οποιοι αναζήτουν απεγνωσμένα προσωπικο αλλα και για τους εργαζόμενους στον τουρισμό που βλέπουν τις αυξήσεις στους λογάριασμους των νοικοκυριών τους να έχουν ανεβεί σε πρωτόγνωρα επίπεδα και θα πρέπει επιτέλους να παρέχουν τέτοιου είδους λεπτομέρειες στις αγγελίες
Τα ξενοδοχεία δημοσιοποιόντας τον μισθό κερδίζουν χρόνο καθώς στέλνουν βιογραφικό μόνο όσοι ήδη ενήμεροι για το σημαντικότερο κομμάτι της αγγελίας, κερδίζουν χρόνο όμως και οι υποψήφιοι καθώς ο χρόνος που θα αφιερώσουν σε μια συνέντευξη δεν θα πάει χαμένος πήγαινοντας σε μια συνεντευξη που στο τέλος δεν θα τον ενδιαφέρει.
Καταλήγουμε με την διαπίστωση ότι ξενοδοχείο που δεν δημοσιοποιεί τον αναλογούμενο μίσθο στις αγγελίες του είναι σίγουρο ότι δεν θα κεντρίσει το ενδιαφέρoν τόσο όσο άλλες αγγελίες.