Γιατί στις αγγελίες των ξενοδοχείων για αναζήτηση προσωπικού εν έτει 2022 θα πρέπει να αναγράφονται οι μισθοί;

χωρίς τίτλο 2022 04 10T163535.379

Ο μισθός είναι ίσως η πιο σημαντική παράμετρος που εξετάζει κάποιος για να αποφασίσει εάν θα δεχθεί μία θέση εργασίας σε ένα ξενοδοχείο ή ακόμα και εάν θα απαντήσει σε μια αγγελία για εργασία. Όμως τα ξενοδοχεία σπάνια αναγράφουν την αμοιβή στις αγγελίες τους.

Πολλές αγγελίες αναζήτησης προσωπικού  που αναρτούν ξενοδοχεία σε job sites, social media η και στον έντυπο τύπο  αρκούνται σε φράσεις όπως “μισθός ανταγωνιστικός” ή ακόμα και “μισθός ανάλογα με την προϋπηρεσία”.

Έρευνες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο το 74% από όσους ενδιαφερόμενους ρωτήθηκαν, απάντησαν ότι η αμοιβή είναι το πιο σημαντικό μέρος μιας αγγελίας, και μόλις το 11% των ξενοδοχείων που ανάρτησαν καποια αγγελία δημοσιοποίησαν και τον μισθό.

Το 2022 είναι η πιο δύσκολη χρονιά των τελευταίων ετών και για τους ξενοδόχους οι οποιοι αναζήτουν απεγνωσμένα προσωπικο αλλα και για τους εργαζόμενους στον τουρισμό που βλέπουν τις αυξήσεις στους λογάριασμους των νοικοκυριών τους να έχουν ανεβεί σε πρωτόγνωρα επίπεδα και θα πρέπει επιτέλους να παρέχουν τέτοιου είδους  λεπτομέρειες στις αγγελίες

Τα ξενοδοχεία δημοσιοποιόντας  τον μισθό κερδίζουν χρόνο καθώς στέλνουν βιογραφικό μόνο όσοι ήδη ενήμεροι  για το σημαντικότερο κομμάτι της αγγελίας, κερδίζουν χρόνο όμως και οι υποψήφιοι καθώς ο χρόνος που θα αφιερώσουν σε μια συνέντευξη δεν θα πάει χαμένος πήγαινοντας σε μια συνεντευξη που στο τέλος δεν θα τον ενδιαφέρει.

Καταλήγουμε με την διαπίστωση ότι ξενοδοχείο που δεν δημοσιοποιεί τον αναλογούμενο μίσθο στις αγγελίες του  είναι σίγουρο ότι δεν θα κεντρίσει το ενδιαφέρoν τόσο όσο άλλες αγγελίες.

., Γιατί στις αγγελίες των ξενοδοχείων για αναζήτηση προσωπικού εν έτει 2022 θα πρέπει να αναγράφονται οι μισθοί;

dubai, burj al arab, sails a ship-939844.jpg
Uncategorized
sarras

To Dubai με 13.000 εστιατόρια και καφέ, έχει καθιερωθεί πλέον ως ένας εμπνευσμένος γαστρονομικός προορισμός

Το Τμήμα Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι βάζει τον επισιτιστικό κλάδο στο επίκεντρο της τουριστικής ανάπτυξης της πόλης του Dubai στην εναρκτήρια έκθεση Dubai Gastronomy Industry Report Το Gastronomy Report το οποίο θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση επιβεβαιώνει τις καταναλωτικές

Διάβασε το άρθρο
chef, dishes, restaurant-5993951.jpg
Uncategorized
Vassilios Canellos

Ανάλυση κόστους εστιατορίου και οι 4 κύριες πηγές δαπανών

Η κατανόηση και ο έλεγχος των 4 πιο βασικών πηγών κόστους ενός εστιατορίου θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προστατεύσουν το αποτέλεσμα τους. Μία από τις κύριες προκλήσεις της λειτουργίας ενός εστιατορίου είναι η κατανόηση και η διαχείριση των διαφόρων δαπανών

Διάβασε το άρθρο
restaurant, furniture, interiors-1837150.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Πώς ένα ξενοδοχείο έπληξε ανεπανόρθωτα τη φήμη του…

Ακόμα και σήμερα υπάρχουν επιχειρήσεις που δεν αντιλαμβάνονται ότι το περιβάλλον έχει αλλάξει. Οι εταιρείες αυτές “κλείνουν τα μάτια’’ στην παντοδυναμία των social media και φυσικά των sites που φιλοξενούν κριτικές. Εξακολουθούν να λειτουργούν με όρους που ίσχυαν πριν 20

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top