Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

χωρίς τίτλο 2022 03 09T181640.240

Οι Διευθυντές Ξενοδοχείων είναι οι άνθρωποι που καλούνται να λειτουργήσουν και να λάβουν κρίσιμες αποφάσεις για μία πλειάδα θεμάτων σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό και πολυσύνθετο εξωτερικό περιβάλλον.

Η συνεχής επιμόρφωση των Διευθυντών Ξενοδοχείων της Κρήτης είναι το κλειδί της επιτυχίας τους, και έτσι επέλεξαν μεταξύ άλλων δράσεων να κάνουν χρήση των νέων τεχνολογιών που προσφέρει η Hoteltraining παρακολουθώντας τα εξ αποστάσεως σεμινάρια «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών (Reviews)» και “ 56 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία ” του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη ο οποίος είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης, διαχείρισης παραπόνων και reviews.

., Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

Με ιστορία τριάντα πέντε ετών από την ίδρυση του ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, αποδεικνύει πως ο Σύλλογος συνεχίζει μέχρι και σήμερα να υπηρετεί τους σκοπούς που έθεσαν οι ιδρυτές του, με πλήρη συναίσθηση της δύσκολης οικονομικής περιόδου που διανύουμε και των συνεπειών αυτής.

Οι σεμιναριακές επιμορφώσεις είναι το βασικό εργαλείο για την προσωπική ανάπτυξη, την επικαιροποίηση των αρχικών ακαδημαϊκών γνώσεων και τη δημιουργία ανταγωνιστικών προσόντων στην επαγγελματική ζωή.

H Hoteltraining προσαρμόζεται στις συνθήκες & πρωτοπορεί με Online  σεμινάρια στον χρόνο και χώρο που το επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος με μια πολύ απλη διαδικασία ακομα και απο το smartphone χωρίς να χρειαστει να κανει download οτιδηποτε .

., Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top