Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

χωρίς τίτλο 2022 03 09T181640.240

Οι Διευθυντές Ξενοδοχείων είναι οι άνθρωποι που καλούνται να λειτουργήσουν και να λάβουν κρίσιμες αποφάσεις για μία πλειάδα θεμάτων σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό και πολυσύνθετο εξωτερικό περιβάλλον.

Η συνεχής επιμόρφωση των Διευθυντών Ξενοδοχείων της Κρήτης είναι το κλειδί της επιτυχίας τους, και έτσι επέλεξαν μεταξύ άλλων δράσεων να κάνουν χρήση των νέων τεχνολογιών που προσφέρει η Hoteltraining παρακολουθώντας τα εξ αποστάσεως σεμινάρια «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών (Reviews)» και “ 56 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία ” του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη ο οποίος είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης, διαχείρισης παραπόνων και reviews.

., Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

Με ιστορία τριάντα πέντε ετών από την ίδρυση του ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, αποδεικνύει πως ο Σύλλογος συνεχίζει μέχρι και σήμερα να υπηρετεί τους σκοπούς που έθεσαν οι ιδρυτές του, με πλήρη συναίσθηση της δύσκολης οικονομικής περιόδου που διανύουμε και των συνεπειών αυτής.

Οι σεμιναριακές επιμορφώσεις είναι το βασικό εργαλείο για την προσωπική ανάπτυξη, την επικαιροποίηση των αρχικών ακαδημαϊκών γνώσεων και τη δημιουργία ανταγωνιστικών προσόντων στην επαγγελματική ζωή.

H Hoteltraining προσαρμόζεται στις συνθήκες & πρωτοπορεί με Online  σεμινάρια στον χρόνο και χώρο που το επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος με μια πολύ απλη διαδικασία ακομα και απο το smartphone χωρίς να χρειαστει να κανει download οτιδηποτε .

., Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
stairs, stages, feet-4574579.jpg
Uncategorized
sarras

Πώς να διεκδικήσεις την θέση εργασίας που επιθυμείς σε ένα ξενοδοχείο την επόμενη σεζόν

Εάν έχεις αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα να κάνεις μία αναβάθμιση στην καριέρα σου υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις, που θα σε βοηθήσουν να δείξεις ότι είσαι το κατάλληλο άτομο για αυτή τη θέση εργασίας. Οταν αναζητήσεις εργασία

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top