Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

χωρίς τίτλο 2022 03 09T181640.240

Οι Διευθυντές Ξενοδοχείων είναι οι άνθρωποι που καλούνται να λειτουργήσουν και να λάβουν κρίσιμες αποφάσεις για μία πλειάδα θεμάτων σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό και πολυσύνθετο εξωτερικό περιβάλλον.

Η συνεχής επιμόρφωση των Διευθυντών Ξενοδοχείων της Κρήτης είναι το κλειδί της επιτυχίας τους, και έτσι επέλεξαν μεταξύ άλλων δράσεων να κάνουν χρήση των νέων τεχνολογιών που προσφέρει η Hoteltraining παρακολουθώντας τα εξ αποστάσεως σεμινάρια «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών (Reviews)» και “ 56 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία ” του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη ο οποίος είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης, διαχείρισης παραπόνων και reviews.

., Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

Με ιστορία τριάντα πέντε ετών από την ίδρυση του ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, αποδεικνύει πως ο Σύλλογος συνεχίζει μέχρι και σήμερα να υπηρετεί τους σκοπούς που έθεσαν οι ιδρυτές του, με πλήρη συναίσθηση της δύσκολης οικονομικής περιόδου που διανύουμε και των συνεπειών αυτής.

Οι σεμιναριακές επιμορφώσεις είναι το βασικό εργαλείο για την προσωπική ανάπτυξη, την επικαιροποίηση των αρχικών ακαδημαϊκών γνώσεων και τη δημιουργία ανταγωνιστικών προσόντων στην επαγγελματική ζωή.

H Hoteltraining προσαρμόζεται στις συνθήκες & πρωτοπορεί με Online  σεμινάρια στον χρόνο και χώρο που το επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος με μια πολύ απλη διαδικασία ακομα και απο το smartphone χωρίς να χρειαστει να κανει download οτιδηποτε .

., Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top