Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

χωρίς τίτλο 2022 02 28T165702.771

Στο Αμπου Ντάμπι, στην υποδοχή του πολυτελούς ξενοδοχείου Εmirates Palace, αυτόματος πωλητής προσφέρει ράβδους χρυσού και νομίσματα προς 1.000 δολάρια την ουγκιά. Ηδη η συγκεκριμένη εταιρεία έχει εγκαταστήσει σε πολλα ξενοδοχεία ανα τον κόσμο αυτοματους πωλητές χρυσού

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

Χωρίς αμφιβολία το Burj Al Arab Jumeirah στο Ντουμπάι είναι ένα από τα πολυτελέστερα ξενοδοχεία του κόσμου και έτσι ίσως δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι ανέσεις του περιλαμβάνουν τη χρήση ενός χρυσού iPad . Το ipad παρέχεται σε κάθε επισκέπτη κατά την άφιξη και προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες για το ξενοδοχείο.

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

Στη Φλωρεντία και συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο Il Salviatino αλλα και στην Αγγλία στο Dial House Hotel οι επισκέπτες μπορούν να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία αφρόλουτρου σε μια μπανιέρα γεμάτη με σαμπάνια. Η συγκεκριμένη υπηρεσία ξεκινάει από 5.000 δολάρια.

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

Αυτόματοι πωλητές της Moet & Chandon έχουν κανει την εμφανισή τους σε πολλα ξενοδοχεία και είναι εφοδιασμένα με μπουκάλια σαμπάνιας 200 ml Moët & Chandon. Ο αυτόματος πωλητής δουλεύει με μάρκα, που μπορεί να προμηθευτεί κανείς από τις ρεσεψιόν. Τα συγκεκριμένα μηχανήματα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή και υπάρχουν πλέον και σε ξενοδοχεία

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top