Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

χωρίς τίτλο 2022 02 28T165702.771

Στο Αμπου Ντάμπι, στην υποδοχή του πολυτελούς ξενοδοχείου Εmirates Palace, αυτόματος πωλητής προσφέρει ράβδους χρυσού και νομίσματα προς 1.000 δολάρια την ουγκιά. Ηδη η συγκεκριμένη εταιρεία έχει εγκαταστήσει σε πολλα ξενοδοχεία ανα τον κόσμο αυτοματους πωλητές χρυσού

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

Χωρίς αμφιβολία το Burj Al Arab Jumeirah στο Ντουμπάι είναι ένα από τα πολυτελέστερα ξενοδοχεία του κόσμου και έτσι ίσως δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι ανέσεις του περιλαμβάνουν τη χρήση ενός χρυσού iPad . Το ipad παρέχεται σε κάθε επισκέπτη κατά την άφιξη και προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες για το ξενοδοχείο.

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

Στη Φλωρεντία και συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο Il Salviatino αλλα και στην Αγγλία στο Dial House Hotel οι επισκέπτες μπορούν να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία αφρόλουτρου σε μια μπανιέρα γεμάτη με σαμπάνια. Η συγκεκριμένη υπηρεσία ξεκινάει από 5.000 δολάρια.

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

Αυτόματοι πωλητές της Moet & Chandon έχουν κανει την εμφανισή τους σε πολλα ξενοδοχεία και είναι εφοδιασμένα με μπουκάλια σαμπάνιας 200 ml Moët & Chandon. Ο αυτόματος πωλητής δουλεύει με μάρκα, που μπορεί να προμηθευτεί κανείς από τις ρεσεψιόν. Τα συγκεκριμένα μηχανήματα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή και υπάρχουν πλέον και σε ξενοδοχεία

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

., Χρυσός και σαμπάνια, απίστευτες παροχές που μπορείς να βρεις σε ξενοδοχεία ανα τον κόσμο

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top