Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

χωρίς τίτλο 2022 02 06T105320.507 1

Του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

Ο επιτυχημένος ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου δεν συναναστρέφεται μόνο καθημερινά με πελάτες, προμηθευτές και προσωπικό, αλλά θα πρέπει επίσης να επεξεργαστεί και την στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει. 

Ιδέες μπορεί να πάρει, χωρίς να κουραστεί ιδιαίτερα, από τον ανταγωνισμό. Μπορεί ως μυστηριώδης πελάτης (mystery shopper) να επισκεφθεί ανταγωνιστικά εστιατόρια και να πάρει ιδέες ή απλώς να παρακολουθεί τις αναρτήσεις τους. Οι ιδέες αυτές δεν χρειάζεται πάντα να είναι πολύπλοκες ή high tech. Ας δούμε ορισμένες από αυτές:

Εκπονήστε ‘exit surveys’ για όλους τους πελάτες. Πρόκειται για feedback cards με μόλις 3-4 ερωτήσεις (αποτελεί και ευκαιρία για τη συλλογή ηλεκτρονικών διευθύνσεων και την αξιοποίηση του e-mail marketing).

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

Επενδύστε στα παιδιά. Παιδιά ικανοποιημένα, γονείς ικανοποιημένοι. Αν το κατάστημά σας αρέσει στα παιδιά (π.χ. ύπαρξη παιδικού μενού, παιχνίδια), αυτά θα «σύρουν» τους γονείς ξανά σε σας.

Στείλτε τακτικά newsletters. Παραμείνετε ψηλά στο μυαλό τους (top of mind awareness) στέλνοντας τακτικά, χωρίς να γίνετε κουραστικοί, newsletters, όχι απαραίτητα προωθητικά (π.χ. νέα, συνταγές – αλλά και κουπόνια).

Στοχεύσατε σε συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών (π.χ. vegans, solo diners, λάτρεις των σπορ, επιχειρηματίες), προκειμένου να γεμίσετε και σε μέρες/ώρες που είστε χαλαρά. Προσθέστε νέα πιάτα, αναπροσαρμόστε τους χώρους και τα τραπέζια.

Ενθαρρύνετε τους χρήστες να γράψουν κριτική. Μην τους περιμένετε να γράψουν από μόνοι τους. Οι περισσότεροι, ακόμα και αν είναι ικανοποιημένοι, δεν θα το κάνουν.

Αξιοποιήστε το Instagram. Ανεβάστε φωτογραφίες των πιάτων σας αλλά και σύντομα βίντεο. Δημιουργήστε το δικό σας #hashtag, οργανώστε διαγωνισμούς φωτογραφίας.  

Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις, προκειμένου να δημιουργήσετε από κοινού πακέτα ή προγράμματα μάρκετινγκ. πρόκειται για μια win win πρακτική.

Εντρυφήστε στο geofencing. Στείλτε στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα σε όσους είναι κοντά στην επιχείρησή σας (π.χ. σε μια ακτίνα 300 μ

Βρείτε το Online σεμινάριο που σας ενδιαφέρει πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top