Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

χωρίς τίτλο 2022 02 06T105320.507 1

Του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

Ο επιτυχημένος ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου δεν συναναστρέφεται μόνο καθημερινά με πελάτες, προμηθευτές και προσωπικό, αλλά θα πρέπει επίσης να επεξεργαστεί και την στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει. 

Ιδέες μπορεί να πάρει, χωρίς να κουραστεί ιδιαίτερα, από τον ανταγωνισμό. Μπορεί ως μυστηριώδης πελάτης (mystery shopper) να επισκεφθεί ανταγωνιστικά εστιατόρια και να πάρει ιδέες ή απλώς να παρακολουθεί τις αναρτήσεις τους. Οι ιδέες αυτές δεν χρειάζεται πάντα να είναι πολύπλοκες ή high tech. Ας δούμε ορισμένες από αυτές:

Εκπονήστε ‘exit surveys’ για όλους τους πελάτες. Πρόκειται για feedback cards με μόλις 3-4 ερωτήσεις (αποτελεί και ευκαιρία για τη συλλογή ηλεκτρονικών διευθύνσεων και την αξιοποίηση του e-mail marketing).

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

Επενδύστε στα παιδιά. Παιδιά ικανοποιημένα, γονείς ικανοποιημένοι. Αν το κατάστημά σας αρέσει στα παιδιά (π.χ. ύπαρξη παιδικού μενού, παιχνίδια), αυτά θα «σύρουν» τους γονείς ξανά σε σας.

Στείλτε τακτικά newsletters. Παραμείνετε ψηλά στο μυαλό τους (top of mind awareness) στέλνοντας τακτικά, χωρίς να γίνετε κουραστικοί, newsletters, όχι απαραίτητα προωθητικά (π.χ. νέα, συνταγές – αλλά και κουπόνια).

Στοχεύσατε σε συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών (π.χ. vegans, solo diners, λάτρεις των σπορ, επιχειρηματίες), προκειμένου να γεμίσετε και σε μέρες/ώρες που είστε χαλαρά. Προσθέστε νέα πιάτα, αναπροσαρμόστε τους χώρους και τα τραπέζια.

Ενθαρρύνετε τους χρήστες να γράψουν κριτική. Μην τους περιμένετε να γράψουν από μόνοι τους. Οι περισσότεροι, ακόμα και αν είναι ικανοποιημένοι, δεν θα το κάνουν.

Αξιοποιήστε το Instagram. Ανεβάστε φωτογραφίες των πιάτων σας αλλά και σύντομα βίντεο. Δημιουργήστε το δικό σας #hashtag, οργανώστε διαγωνισμούς φωτογραφίας.  

Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις, προκειμένου να δημιουργήσετε από κοινού πακέτα ή προγράμματα μάρκετινγκ. πρόκειται για μια win win πρακτική.

Εντρυφήστε στο geofencing. Στείλτε στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα σε όσους είναι κοντά στην επιχείρησή σας (π.χ. σε μια ακτίνα 300 μ

Βρείτε το Online σεμινάριο που σας ενδιαφέρει πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
stairs, stages, feet-4574579.jpg
Uncategorized
sarras

Πώς να διεκδικήσεις την θέση εργασίας που επιθυμείς σε ένα ξενοδοχείο την επόμενη σεζόν

Εάν έχεις αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα να κάνεις μία αναβάθμιση στην καριέρα σου υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις, που θα σε βοηθήσουν να δείξεις ότι είσαι το κατάλληλο άτομο για αυτή τη θέση εργασίας. Οταν αναζητήσεις εργασία

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top