Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

χωρίς τίτλο 2022 02 06T105320.507 1

Του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

Ο επιτυχημένος ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου δεν συναναστρέφεται μόνο καθημερινά με πελάτες, προμηθευτές και προσωπικό, αλλά θα πρέπει επίσης να επεξεργαστεί και την στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει. 

Ιδέες μπορεί να πάρει, χωρίς να κουραστεί ιδιαίτερα, από τον ανταγωνισμό. Μπορεί ως μυστηριώδης πελάτης (mystery shopper) να επισκεφθεί ανταγωνιστικά εστιατόρια και να πάρει ιδέες ή απλώς να παρακολουθεί τις αναρτήσεις τους. Οι ιδέες αυτές δεν χρειάζεται πάντα να είναι πολύπλοκες ή high tech. Ας δούμε ορισμένες από αυτές:

Εκπονήστε ‘exit surveys’ για όλους τους πελάτες. Πρόκειται για feedback cards με μόλις 3-4 ερωτήσεις (αποτελεί και ευκαιρία για τη συλλογή ηλεκτρονικών διευθύνσεων και την αξιοποίηση του e-mail marketing).

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

Επενδύστε στα παιδιά. Παιδιά ικανοποιημένα, γονείς ικανοποιημένοι. Αν το κατάστημά σας αρέσει στα παιδιά (π.χ. ύπαρξη παιδικού μενού, παιχνίδια), αυτά θα «σύρουν» τους γονείς ξανά σε σας.

Στείλτε τακτικά newsletters. Παραμείνετε ψηλά στο μυαλό τους (top of mind awareness) στέλνοντας τακτικά, χωρίς να γίνετε κουραστικοί, newsletters, όχι απαραίτητα προωθητικά (π.χ. νέα, συνταγές – αλλά και κουπόνια).

Στοχεύσατε σε συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών (π.χ. vegans, solo diners, λάτρεις των σπορ, επιχειρηματίες), προκειμένου να γεμίσετε και σε μέρες/ώρες που είστε χαλαρά. Προσθέστε νέα πιάτα, αναπροσαρμόστε τους χώρους και τα τραπέζια.

Ενθαρρύνετε τους χρήστες να γράψουν κριτική. Μην τους περιμένετε να γράψουν από μόνοι τους. Οι περισσότεροι, ακόμα και αν είναι ικανοποιημένοι, δεν θα το κάνουν.

Αξιοποιήστε το Instagram. Ανεβάστε φωτογραφίες των πιάτων σας αλλά και σύντομα βίντεο. Δημιουργήστε το δικό σας #hashtag, οργανώστε διαγωνισμούς φωτογραφίας.  

Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις, προκειμένου να δημιουργήσετε από κοινού πακέτα ή προγράμματα μάρκετινγκ. πρόκειται για μια win win πρακτική.

Εντρυφήστε στο geofencing. Στείλτε στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα σε όσους είναι κοντά στην επιχείρησή σας (π.χ. σε μια ακτίνα 300 μ

Βρείτε το Online σεμινάριο που σας ενδιαφέρει πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top