Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

χωρίς τίτλο 2022 02 06T105320.507 1

Του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

Ο επιτυχημένος ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου δεν συναναστρέφεται μόνο καθημερινά με πελάτες, προμηθευτές και προσωπικό, αλλά θα πρέπει επίσης να επεξεργαστεί και την στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει. 

Ιδέες μπορεί να πάρει, χωρίς να κουραστεί ιδιαίτερα, από τον ανταγωνισμό. Μπορεί ως μυστηριώδης πελάτης (mystery shopper) να επισκεφθεί ανταγωνιστικά εστιατόρια και να πάρει ιδέες ή απλώς να παρακολουθεί τις αναρτήσεις τους. Οι ιδέες αυτές δεν χρειάζεται πάντα να είναι πολύπλοκες ή high tech. Ας δούμε ορισμένες από αυτές:

Εκπονήστε ‘exit surveys’ για όλους τους πελάτες. Πρόκειται για feedback cards με μόλις 3-4 ερωτήσεις (αποτελεί και ευκαιρία για τη συλλογή ηλεκτρονικών διευθύνσεων και την αξιοποίηση του e-mail marketing).

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

Επενδύστε στα παιδιά. Παιδιά ικανοποιημένα, γονείς ικανοποιημένοι. Αν το κατάστημά σας αρέσει στα παιδιά (π.χ. ύπαρξη παιδικού μενού, παιχνίδια), αυτά θα «σύρουν» τους γονείς ξανά σε σας.

Στείλτε τακτικά newsletters. Παραμείνετε ψηλά στο μυαλό τους (top of mind awareness) στέλνοντας τακτικά, χωρίς να γίνετε κουραστικοί, newsletters, όχι απαραίτητα προωθητικά (π.χ. νέα, συνταγές – αλλά και κουπόνια).

Στοχεύσατε σε συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών (π.χ. vegans, solo diners, λάτρεις των σπορ, επιχειρηματίες), προκειμένου να γεμίσετε και σε μέρες/ώρες που είστε χαλαρά. Προσθέστε νέα πιάτα, αναπροσαρμόστε τους χώρους και τα τραπέζια.

Ενθαρρύνετε τους χρήστες να γράψουν κριτική. Μην τους περιμένετε να γράψουν από μόνοι τους. Οι περισσότεροι, ακόμα και αν είναι ικανοποιημένοι, δεν θα το κάνουν.

Αξιοποιήστε το Instagram. Ανεβάστε φωτογραφίες των πιάτων σας αλλά και σύντομα βίντεο. Δημιουργήστε το δικό σας #hashtag, οργανώστε διαγωνισμούς φωτογραφίας.  

Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις, προκειμένου να δημιουργήσετε από κοινού πακέτα ή προγράμματα μάρκετινγκ. πρόκειται για μια win win πρακτική.

Εντρυφήστε στο geofencing. Στείλτε στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα σε όσους είναι κοντά στην επιχείρησή σας (π.χ. σε μια ακτίνα 300 μ

Βρείτε το Online σεμινάριο που σας ενδιαφέρει πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

Ανώνυμο σχέδιο 5
Uncategorized
sarras

Αγγελία πολυτελούς ξενοδοχείου που ανοίγει τις πύλες του στην Αθήνα τράβηξε την προσοχή μας για καλό λόγο

Οι άνθρωποι που απαρτίζουν την ομάδα της Hoteltraining.gr έχουν σαν βασικό μέλημα την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και υπηρεσιών οπότε λογικό ειναι ένα δελτίο τύπου σαν του One&Only Aesthesis, του νέου υπερπολυτελές θέρετρου δωδεκάμηνης λειτουργίας που θα ανοίξει στη Γλυφάδα

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 4
Uncategorized
papadakispaul

Εκπαιδευτικά Σεμινάρια Online: Αποκτήστε Νέες Δεξιότητες και Επιτυχία με Επαγγελματική Εκπαίδευση

Ο τομέας της φιλοξενίας είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και αναπτυσσόμενους κλάδους της σύγχρονης οικονομίας. Αν εργάζεστε στη φιλοξενία ή σκέφτεστε να αρχίσετε μια καριέρα σε αυτόν τον τομέα, τότε ένα σεμινάριο online μπορεί να αποτελέσει μια αξιόλογη ευκαιρία

Διάβασε το άρθρο
Σεμινάρια Τουρισμού
Uncategorized
papadakispaul

Skyrocket Your Productivity and Achieve Success with Hoteltraining.gr Σεμινάρια τουρισμού στην Ελλάδα.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έγινε μια πραγματικότητα έκτακτα κατα την διάρκεια της πανδημίας σε φοιτητές και σπουδαστές όλων των ειδικοτήτων. Με αυτή τη μεγάλη μετάβαση στο τρόπο διδασκαλίας και μάθησης υπογραμμίστηκαν οι διαφορές μεταξύ των δύο τρόπων εκπαίδευσης, όπως επίσης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top