Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

χωρίς τίτλο 2022 01 18T120349.538

Μερικά απο τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Αυστρία λαμβάνουν μέρος στην εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων “Σούπα με νόημα” και δίνουν ενεργά το παράδειγμα ενάντια στη φτώχεια, την πείνα και τη σπατάλη τροφίμων.

., Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες τον χειμώνα κάνουν τις μέρες και τις νύχτες όλο και πιο δύσκολες ειδικά για αυτούς που δεν έχουν ούτε τα βασίκα όπως στέγη και τροφή. Η χειμερινή εκστρατεία δωρεάς “Soup mit sinn” βοηθά και υποστηρίζει όσους είναι σε ανάγκη. Oι συμμετέχοντας στη «σούπα με νόημα», στηρίζουν ότι είναι σημαντικό να δημιουργηθεί μια ισορροπία στους έχοντες και μή. Οι επιχειρήσεις συμμετέχουν στην δράση με ό,τι καλύτερο μπορούν να προσφέρουν: μία γώνια στον κατάλογό τους και τον επαγγελματισμό τους.

Γιατί κάθε ευρώ μετράει
Οι επιχειρήσεις αφιερώνουν μια ιδιαίτερη σούπα στο μενού τους στην δράση. Για κάθε σούπα που πωλείται, ένα ευρώ δωρίζεται στην παλαιότερη τράπεζας τροφίμων της Αυστρίας. Με ένα ευρώ η τράπεζα τροφίμων μπορεί να προσφέρει, σε έως και δέκα άτομα που πλήττονται από τη φτώχεια τροφή.

Ακόμα και εργαζόμενοι σε αυτές τις ξενοδοχειακές και επισιτιστικές επιχειρήσεις στο διάλειμμα τους προχωράνε σε αγόρα της συγκεκριμένης σούπας ενώ υπάρχει φαγητό προσωπικού χωρίς χρέωση για να υποστηρίξουν τους συνανθρωπούς τους.

Μια αξιέπαινη κίνηση απο όλους και αξίζουν πολλα συγχαρητήρια

., Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top