Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό.

.

Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος αρκεί για να χαθεί για πάντα ένας πελάτης, ακόμα και αν το προϊόν είναι άψογο. Ένας μόνο υπάλληλος που δεν μπορεί ή δεν θέλει να παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση, αρκεί ώστε να γίνετε αποδέκτες παραπόνων και αρνητικών κριτικών.

Για το λόγο αυτό, μέσα από αυτό το πρακτικό σύγγραμμα, την Εξυπηρέτηση Πελατών στη Φιλοξενία και την Εστίαση, τα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης θα εντρυφήσουν στην υποδειγματική εξυπηρέτηση, θα γίνουν καλύτεροι επαγγελματίες και θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των επισκεπτών τους.

Απότοκο της καραντίνας, το εν λόγω σύγγραμμα έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά (υπάρχουν αμέτρητα βιβλία γενικά για την Εξυπηρέτηση, κανένα όμως δεν απευθύνεται αποκλειστικά στη Φιλοξενία και την Εστίαση).

Διαβάζοντας τις σελίδες του βιβλίου αυτού, με αμέτρητα πραγματικά παραδείγματα και 42 μελέτες περίπτωσης, θα ανακαλύψετε τα μυστικά για να προσφέρετε υπηρεσίες 5 αστέρων στους πελάτες σας!!

P.S.

Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι πολυγραφότατος συγγραφέας, με μακρά ακαδημαϊκή εμπειρία, και εκατοντάδες ώρες σεμιναρίων σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

.neo

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    sarras

    Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

    Μερικά απο τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Αυστρία λαμβάνουν μέρος στην εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων “Σούπα με νόημα” και δίνουν ενεργά το παράδειγμα ενάντια στη φτώχεια, την πείνα και τη σπατάλη τροφίμων. . Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Η Hilton χρησιμοποιεί τεχνολογία Virtual Reality(VR Oculus) για την εκπαίδευση του προσωπικού της

    Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Hilton χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Oculus for Business για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της Η Hilton είναι μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε 117 χώρες. Βραβευμένη

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    sarras

    Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

    Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό. . Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top