Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

χωρίς τίτλο 2021 12 29T144517.013

Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό.

., Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος αρκεί για να χαθεί για πάντα ένας πελάτης, ακόμα και αν το προϊόν είναι άψογο. Ένας μόνο υπάλληλος που δεν μπορεί ή δεν θέλει να παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση, αρκεί ώστε να γίνετε αποδέκτες παραπόνων και αρνητικών κριτικών.

Για το λόγο αυτό, μέσα από αυτό το πρακτικό σύγγραμμα, την Εξυπηρέτηση Πελατών στη Φιλοξενία και την Εστίαση, τα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης θα εντρυφήσουν στην υποδειγματική εξυπηρέτηση, θα γίνουν καλύτεροι επαγγελματίες και θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των επισκεπτών τους.

Απότοκο της καραντίνας, το εν λόγω σύγγραμμα έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά (υπάρχουν αμέτρητα βιβλία γενικά για την Εξυπηρέτηση, κανένα όμως δεν απευθύνεται αποκλειστικά στη Φιλοξενία και την Εστίαση).

Διαβάζοντας τις σελίδες του βιβλίου αυτού, με αμέτρητα πραγματικά παραδείγματα και 42 μελέτες περίπτωσης, θα ανακαλύψετε τα μυστικά για να προσφέρετε υπηρεσίες 5 αστέρων στους πελάτες σας!!

P.S.

Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι πολυγραφότατος συγγραφέας, με μακρά ακαδημαϊκή εμπειρία, και εκατοντάδες ώρες σεμιναρίων σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

., Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
stairs, stages, feet-4574579.jpg
Uncategorized
sarras

Πώς να διεκδικήσεις την θέση εργασίας που επιθυμείς σε ένα ξενοδοχείο την επόμενη σεζόν

Εάν έχεις αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα να κάνεις μία αναβάθμιση στην καριέρα σου υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις, που θα σε βοηθήσουν να δείξεις ότι είσαι το κατάλληλο άτομο για αυτή τη θέση εργασίας. Οταν αναζητήσεις εργασία

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top