Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

Expectation Vs. Reality

Πολλά εστιατόρια, ταχυφαγεία η ακόμα και ξενοδοχεία χρησιμοποιούν εντυπωσιακά κείμενα και εικόνες ελκυστικών πιάτων για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών.

Τι συμβαίνει όμως οταν αυτο που διατυμπανίζει η επιχείρηση μέσω φωτογραφιών δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα?

Θα πρέπει να υπάρχει εκπαίδευση στο προσωπικό και αυστηρα πρωτόκολα ώστε να διασφαλίστει ότι η ποιότητα των προσφερόμενων πιάτων θα παραμένει σταθερή και σύμφωνα με τα πρότυπα.

Δείτε παρακάτω μερικά τρανά παραδείγματα οπου η προσπάθεια προώθησης των πιάτων κατέληξε σε Βατερλώ

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top