Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

Πολλά εστιατόρια, ταχυφαγεία η ακόμα και ξενοδοχεία χρησιμοποιούν εντυπωσιακά κείμενα και εικόνες ελκυστικών πιάτων για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών.

Τι συμβαίνει όμως οταν αυτο που διατυμπανίζει η επιχείρηση μέσω φωτογραφιών δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα?

Θα πρέπει να υπάρχει εκπαίδευση στο προσωπικό και αυστηρα πρωτόκολα ώστε να διασφαλίστει ότι η ποιότητα των προσφερόμενων πιάτων θα παραμένει σταθερή και σύμφωνα με τα πρότυπα.

Δείτε παρακάτω μερικά τρανά παραδείγματα οπου η προσπάθεια προώθησης των πιάτων κατέληξε σε Βατερλώ

.

.

.

.

.

.

.

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    sarras

    Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

    Μερικά απο τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Αυστρία λαμβάνουν μέρος στην εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων “Σούπα με νόημα” και δίνουν ενεργά το παράδειγμα ενάντια στη φτώχεια, την πείνα και τη σπατάλη τροφίμων. . Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Η Hilton χρησιμοποιεί τεχνολογία Virtual Reality(VR Oculus) για την εκπαίδευση του προσωπικού της

    Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Hilton χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Oculus for Business για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της Η Hilton είναι μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε 117 χώρες. Βραβευμένη

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    sarras

    Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

    Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό. . Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top