Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

Expectation Vs. Reality

Πολλά εστιατόρια, ταχυφαγεία η ακόμα και ξενοδοχεία χρησιμοποιούν εντυπωσιακά κείμενα και εικόνες ελκυστικών πιάτων για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών.

Τι συμβαίνει όμως οταν αυτο που διατυμπανίζει η επιχείρηση μέσω φωτογραφιών δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα?

Θα πρέπει να υπάρχει εκπαίδευση στο προσωπικό και αυστηρα πρωτόκολα ώστε να διασφαλίστει ότι η ποιότητα των προσφερόμενων πιάτων θα παραμένει σταθερή και σύμφωνα με τα πρότυπα.

Δείτε παρακάτω μερικά τρανά παραδείγματα οπου η προσπάθεια προώθησης των πιάτων κατέληξε σε Βατερλώ

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top