CEO Ξενοδοχειακού Ομίλου μεταμφιέστηκε σε πελάτη και άλλαξε την ζωή σε έναν αφοσιωμένο υπάλληλο του

Το “Undercover boss” ειναι ένα reality στις Ηνωμένες Πολιτείες στο οποίο CEO και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μεταμφιέζονται είτε σε πελάτες είτε σε εργαζομένους.

Στο συγκεκριμένο επεισόδιο ο CEO Stephen Cloobeck της Diamond Resorts  είχε επισκεφτεί ένα απο τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται με την ιδιότητα του πελάτη.

Αυτό που αντίκρυσε στο δωμάτιο του δεν του άρεσε καθόλου. Επικοινώνησε με το τμήμα του Housekeeping ώστε να δει και την άλλη πλευρά του νομίσματος και αυτο που ακολουθεί ειναι συγκινητικό.

Η Diamond Resorts με ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο παρείχε εκπαίδευση σε όλους του υπαλλήλους της καθώς και συνεργασία με πανεπιστήμια για να παρέχει άψογη εξυπηρέτηση πελατών. Πέρασε στα χέρια της Hilton Grand Vacations τον περασμένο Αύγουστο έναντι του ποσόυ των 1.4 δις.

Ανάρτηση Facebook

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    sarras

    Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

    Μερικά απο τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Αυστρία λαμβάνουν μέρος στην εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων “Σούπα με νόημα” και δίνουν ενεργά το παράδειγμα ενάντια στη φτώχεια, την πείνα και τη σπατάλη τροφίμων. . Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Η Hilton χρησιμοποιεί τεχνολογία Virtual Reality(VR Oculus) για την εκπαίδευση του προσωπικού της

    Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Hilton χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Oculus for Business για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της Η Hilton είναι μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε 117 χώρες. Βραβευμένη

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    sarras

    Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

    Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό. . Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top