CEO Ξενοδοχειακού Ομίλου μεταμφιέστηκε σε πελάτη και άλλαξε την ζωή σε έναν αφοσιωμένο υπάλληλο του

χωρίς τίτλο 2021 12 14T124058.795

Το “Undercover boss” ειναι ένα reality στις Ηνωμένες Πολιτείες στο οποίο CEO και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μεταμφιέζονται είτε σε πελάτες είτε σε εργαζομένους.

Στο συγκεκριμένο επεισόδιο ο CEO Stephen Cloobeck της Diamond Resorts  είχε επισκεφτεί ένα απο τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται με την ιδιότητα του πελάτη.

Αυτό που αντίκρυσε στο δωμάτιο του δεν του άρεσε καθόλου. Επικοινώνησε με το τμήμα του Housekeeping ώστε να δει και την άλλη πλευρά του νομίσματος και αυτο που ακολουθεί ειναι συγκινητικό.

Η Diamond Resorts με ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο παρείχε εκπαίδευση σε όλους του υπαλλήλους της καθώς και συνεργασία με πανεπιστήμια για να παρέχει άψογη εξυπηρέτηση πελατών. Πέρασε στα χέρια της Hilton Grand Vacations τον περασμένο Αύγουστο έναντι του ποσόυ των 1.4 δις.

, CEO Ξενοδοχειακού Ομίλου μεταμφιέστηκε σε πελάτη και άλλαξε την ζωή σε έναν αφοσιωμένο υπάλληλο του

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top