Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

Σχέδιο χωρίς τίτλο

Ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Βιρτζίνια(Αμερική) αναφέρει ότι 22 υποψήφιοι για εργασία δεν εμφανίστηκαν ποτέ στις προγραματισμένες συνεντεύξεις και δεν εμφανίστηκαν στις πρώτες βάρδιες μετά την πρόσληψη,και όλα αυτα μέσα σε έναν μήνα.

Ο Mikey Reisenberg, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του κορεατικού εστιατορίου Mashita, είπε ότι τον περασμένο μήνα 22 υποψήφιοι που είχαν κάνει αίτηση για θέσεις εργασίας δεν εμφανίστηκαν στις συνεντεύξεις, έχασαν τις πρώτες τους βάρδιες και υπάρχει περίπτωση που εγκατέλειψε εργαζόμενος μισή ώρα μέτα που έπιασε δουλειά την πρώτη μέρα εργασίας.

«Δεν μπορώ να σας πω πόσα χρήματα έχω σπαταλήσει φέτος γιατί έφερα ανθρώπους που πίστευα ότι μπορούσα να εκπαιδεύσω» είπε ο Ράιζενμπεργκ.

Το συγκεκριμένο εστιατόριο εχει εξαιρετικές κριτικές για το σέρβις και την ποιότητα του φαγητού απο τους πελάτες αλλα και όσοι έχουν εργαστεί στο συγκεκριμένο εστιατόριο αναφέρουν τα καλύτερα για συνθήκες εργασίας και οικονομικές απολαβές

Οι επιχειρήσεις σε όλες τις ΗΠΑ(και όχι μόνο) δυσκολεύονται επί του παρόντος τόσο να προσλάβουν αλλα και να διατηρήσουν προσωπικό.

«Σε συζητήσεις μεταξύ των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων που συναντώ, το βασικό θέμα συζήτησης είναι ότι κανείς δεν θέλει να εργαστεί», είπε ο Reisenberg. «Κανείς δεν νοιάζεται να δουλέψει».

.oktoberfest, munich, waiter-968232.jpg

Είναι κάτι που έχουν επαναλάβει πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αλλά οι Αμερικανοί εργαζόμενοι λένε στη συντριπτική τους πλειοψηφία ότι θέλουν να εργαστούν, μόνο για καλύτερους μισθούς, επιδόματα και συνθήκες εργασίας. Κάποιοι εργαζόμενοι στον επισιτιστικό κλάδο λένε ότι υπάρχει έλλειψη μισθών, όχι έλλειψη εργατικού δυναμικού. Βέβαια ο μέσος μισθός στην Αμερική εινα κατα μέσο όροι 12 ευρώ ανα ώρα ενώ τα tips ειναι γύρω στα 40 ευρώ την ημέρα, οπότε τι να πούμε στην Ελλάδα…

Εκτός από την εγκατάλειψη για παρόμοιες και καλύτερες θέσεις εργασίας, ορισμένοι εργαζόμενοι επέστρεψαν στην εκπαίδευση σε άλλο αντικείμενο, άλλαξαν κλάδο ή συνταξιοδοτήθηκαν πρόωρα.

Το προσωπικό της φιλοξενίας ανέφερε επίσης τις πολλές ώρες εργασίας, τους αγενείς πελάτες ή και τους φόβους να κολλήσουν τον COVID-19 ως λόγους για τους οποίους έχουν εγκαταλείψει τη δουλειά τους.

Είναι δεδομένο ότι η ανάπτυξη στον κλάδο της φιλοξενίας θα φέρει αύξηση της ζήτησης υπαλλήλων η οποία πρέπει να καλυφθεί με την αντίστοιχη προσφορά απο τους εργοδότες.

Εκτίμηση μας είναι ότι παγκόσμια θα υπάρξει ανοδική τάση των μισθών στον επιστιστικό κλάδο αλλα και της φιλοξενίας που αργά ή γρήγορα θα επεκταθεί και στο μη εξειδικευμένο προσωπικό ώστε να καλυφθεί η ζήτηση.

.

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    sarras

    Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

    Μερικά απο τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Αυστρία λαμβάνουν μέρος στην εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων “Σούπα με νόημα” και δίνουν ενεργά το παράδειγμα ενάντια στη φτώχεια, την πείνα και τη σπατάλη τροφίμων. . Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Η Hilton χρησιμοποιεί τεχνολογία Virtual Reality(VR Oculus) για την εκπαίδευση του προσωπικού της

    Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Hilton χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Oculus for Business για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της Η Hilton είναι μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε 117 χώρες. Βραβευμένη

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    sarras

    Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

    Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό. . Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top