Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

χωρίς τίτλο 2021 12 03T102621.230

Ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Βιρτζίνια(Αμερική) αναφέρει ότι 22 υποψήφιοι για εργασία δεν εμφανίστηκαν ποτέ στις προγραματισμένες συνεντεύξεις και δεν εμφανίστηκαν στις πρώτες βάρδιες μετά την πρόσληψη,και όλα αυτα μέσα σε έναν μήνα.

Ο Mikey Reisenberg, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του κορεατικού εστιατορίου Mashita, είπε ότι τον περασμένο μήνα 22 υποψήφιοι που είχαν κάνει αίτηση για θέσεις εργασίας δεν εμφανίστηκαν στις συνεντεύξεις, έχασαν τις πρώτες τους βάρδιες και υπάρχει περίπτωση που εγκατέλειψε εργαζόμενος μισή ώρα μέτα που έπιασε δουλειά την πρώτη μέρα εργασίας.

«Δεν μπορώ να σας πω πόσα χρήματα έχω σπαταλήσει φέτος γιατί έφερα ανθρώπους που πίστευα ότι μπορούσα να εκπαιδεύσω» είπε ο Ράιζενμπεργκ.

Το συγκεκριμένο εστιατόριο εχει εξαιρετικές κριτικές για το σέρβις και την ποιότητα του φαγητού απο τους πελάτες αλλα και όσοι έχουν εργαστεί στο συγκεκριμένο εστιατόριο αναφέρουν τα καλύτερα για συνθήκες εργασίας και οικονομικές απολαβές

Οι επιχειρήσεις σε όλες τις ΗΠΑ(και όχι μόνο) δυσκολεύονται επί του παρόντος τόσο να προσλάβουν αλλα και να διατηρήσουν προσωπικό.

«Σε συζητήσεις μεταξύ των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων που συναντώ, το βασικό θέμα συζήτησης είναι ότι κανείς δεν θέλει να εργαστεί», είπε ο Reisenberg. «Κανείς δεν νοιάζεται να δουλέψει».

., Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

Είναι κάτι που έχουν επαναλάβει πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αλλά οι Αμερικανοί εργαζόμενοι λένε στη συντριπτική τους πλειοψηφία ότι θέλουν να εργαστούν, μόνο για καλύτερους μισθούς, επιδόματα και συνθήκες εργασίας. Κάποιοι εργαζόμενοι στον επισιτιστικό κλάδο λένε ότι υπάρχει έλλειψη μισθών, όχι έλλειψη εργατικού δυναμικού. Βέβαια ο μέσος μισθός στην Αμερική εινα κατα μέσο όροι 12 ευρώ ανα ώρα ενώ τα tips ειναι γύρω στα 40 ευρώ την ημέρα, οπότε τι να πούμε στην Ελλάδα…

Εκτός από την εγκατάλειψη για παρόμοιες και καλύτερες θέσεις εργασίας, ορισμένοι εργαζόμενοι επέστρεψαν στην εκπαίδευση σε άλλο αντικείμενο, άλλαξαν κλάδο ή συνταξιοδοτήθηκαν πρόωρα.

Το προσωπικό της φιλοξενίας ανέφερε επίσης τις πολλές ώρες εργασίας, τους αγενείς πελάτες ή και τους φόβους να κολλήσουν τον COVID-19 ως λόγους για τους οποίους έχουν εγκαταλείψει τη δουλειά τους.

Είναι δεδομένο ότι η ανάπτυξη στον κλάδο της φιλοξενίας θα φέρει αύξηση της ζήτησης υπαλλήλων η οποία πρέπει να καλυφθεί με την αντίστοιχη προσφορά απο τους εργοδότες.

Εκτίμηση μας είναι ότι παγκόσμια θα υπάρξει ανοδική τάση των μισθών στον επιστιστικό κλάδο αλλα και της φιλοξενίας που αργά ή γρήγορα θα επεκταθεί και στο μη εξειδικευμένο προσωπικό ώστε να καλυφθεί η ζήτηση.

., Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top