Πρόσληψη στο ξενοδοχείο σας: Το προσωπικό είναι που θα το οδηγήσει στην επιτυχία

Σχέδιο χωρίς τίτλο

Η θετική εικόνα ενός ξενοδοχείου είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του ξενοδοχείου σας . Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε προσωπικό που να μπορεί να αντιπροσωπεύει πλήρως τις αξίες σας, βοηθώντας σας να κάνετε την διαφόρα στην εξυπηρέτηση πελατών και στην ποιότητα κάνοντας τους επισκέπτες να επιστρέφουν ξανά και ξανά.

Είναι πιο εύκολο βέβαια να το λες παρά να το κάνεις. Η απασχόληση σε ένα ξενοδοχείο μπορεί να αποδειχθεί ένα πραγματικό αγκάθι στην λειτουργία του.

.interview, superior, staff-2204251.jpg

Τι πρέπει λοιπόν να κάνει το management ή o ιδιοκτήτης; Ψάξτε για τα σωστά χαρακτηριστικά από την αρχή της αναζήτησης προσωπικού. Ενώ οι θέσεις του προσωπικού του ξενοδοχείου είναι συχνά entry level, και ως εκ τούτου προσελκύουν μια τεράστια γκάμα υποψηφίων, θα πρεπει να προσλαμβάνετε ατομα τα οποία ταιριάζουν στις συγκεκριμένες θέσεις.

Ποια είναι όμως τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσετε στους υποψήφιους.

1)Πάνω απο όλα οι… φιλοξενούμενος
Στα ξενοδοχεία οι ρυθμοί είναι εντατικοί και οι εργασίες που γίνονται back office πολλες . Θα πρέπει ότι εργασία και να κανει το προσωπικό να αντιδράει άμεσα σε κάτι που επιθυμεί ο φιλοξενούμενος. Όλοι του ξενοδοχειακού κλάδου θα έχουμε συναντήσει συναδέλφους που θα δίνουν λαθος προτεραιοτητες οπως να φτιάξουν πρώτα τον καφέ ενός συνάδελφου και μετά του πελάτη,η ακομα χειρότερα να βρίσκεται στον χώρο ο διευθυντής η ιδιοκτήτης και να στρέφει όλη την προσοχή σε αυτούς και να αγνοεί τον φιλοξενούμενο. Επιλέγουμε προσωπικό που έχει τον φιλοξενούμενο πάνω απο όλα.

2)Το προσωπικό του ξενοδοχείου θα πρέπει…να μπορεί να διαχειριστεί το άγχος
Η επιλογή μεταξύ εξίσου σημαντικών εργασιών μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά το να κοιτάνε μπροστά είναι το κλειδί. Να βάζουν προτεραιότητες. Χρειάζεστε υπαλλήλους που ακολουθούν μια ήρεμη και μετρημένη προσέγγιση και μπορούν να είναι αποφασιστικοί στην εκτέλεση των καθηκόντων που τους έχουν ανατεθεί αλλα και των εκτάκτων καθηκόντων.

Ένας άλλος παράγοντας είναι ο τρόπος με τον οποίο χειρίζονται τα παράπονα από τους επισκέπτες. Εάν κάποιος επισκέπτης παραπονεθεί, είναι επιτακτική ανάγκη το προσωπικό σας να μην μπει σε έντονη συζήτηση με τον επισκέπτη, αλλά να κάνει ό,τι μπορεί για να εκτονώσει οποιαδήποτε κακή εμπειρία και να δώσει μόνιμες και σίγουρες λύσεις. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί ακόμη και να είναι σε θέση να μετατρέψουν μια εκκρεμή αρνητική κριτική σε θετική μέχρι το τέλος της διαμονής.

3)Να κατανοεί τις… νέες τεχνολογίες

Η ψηφιακή τεχνολογία κυριαρχεί στη σύγχρονη εποχή και στα ξενοδοχεία ειδικότερα, και όσοι έχουν κολλήσει στο παρελθόν το μόνο που κάνουν είναι να παρασύρουν την επιχείρησή σας προς τα κάτω. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι νέοι σε ηλικία. Αφιερώστε χρόνο για να κατανοήσετε αν όσοι δεν γνωρίζουν απο νέες τεχνολογίες την προθυμία τους να μάθουν.

.credit card, terminal, cashless-5547852.jpg

4)Προσωπικό ξενοδοχείου…που μπορεί να συνεργαστεί καλά με τους συναδέλφους τους
Η φιλοξενία δεν είναι μέρος για τον μοναχικό λύκο. Η συνεργασία είναι πρωταρχικής σημασίας για μια επιτυχημένη επιχείρηση, διασφαλίζοντας ότι η ομάδα σας μπορεί να βασίζεται η μία στην άλλη για να καλύψει τις ανάγκες άλλων τμημάτων – όλα προς όφελος του επισκέπτη.

Η γνώση των σωστών ερωτήσεων που πρέπει να κάνετε κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων είναι σημαντική για να αναδείξετε τον πραγματικό χαρακτήρα των υποψηφίων. Θα πρέπει να μπορείτε να πάρετε μια εντύπωση για εκείνους που είναι «κοινωνικοί» και για εκείνους που δεν είναι.

5)Το προσωπικό του ξενοδοχείου… που να τηρεί τους κανόνες που έχει θέσει η επιχείρηση

Ο κλάδος της φιλοξενίας διέπεται από μια σειρά βασικών κανόνων συμπεριφορών, εσωτερικών κανονισμών και τήρηση νομοθεσίας . Οι νέες προσλήψεις δεν αναμένεται να γνωρίζουν τα πάντα και προφανώς απαιτείται πάντα εκπαίδευση. Ωστόσο, εάν ο υποψήφιος δεν έχει ισχυρές γενικές γνώσεις σχετικά με αυτές τις παραμέτρους ή δεν έχει κάνει καμία έρευνα, θα μπορούσε να φέρει την επιχείρησή σας σε μεγάλο πρόβλημα. Φροντίστε να ρωτήσετε από την αρχή και να ξέρετε αν πρόκειται να λάβουν τη θέση στα σοβαρά.

6)Προσωπικό που να θέλει να… εξελιχθεί

Οι εργαζόμενοι ενός ξενοδοχείου θα πρέπει να σκέφτονται το μέλλον τους ,να εργάζονται για μεγαλυτερες οικονομικές απολαβές ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας μέσω της αποδοτικότητας τους. Για αυτο και κυριαρχεί η ερώτηση κατα την διαδικασία συνέντευξης «πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 5 χρόνια;».

7)Εκπαίδευση

Προσωπικό που να θέλει να μάθει παραπάνω. Να πηγαινει τις γνώσεις του ένα βημα παραπάνω.

Για παράδειγμα: έχετε δυο υποψήφιους με την ίδια προυπηρεσια και προσόντα, όμως ο ένας απο τους δύο ασχολήθηκε και παρακολούθησε τον ελεύθερο χρόνο του κάποια σεμινάρια. Ποιον θα πρεπει να προτιμήσετε?

8)Θα πρέπει να δίνετε παραπάνω προσοχή η ακόμα και να αποφεύγετε υποψήφιους πού…

Έχουν δώσει λάθος περιγραφή προηγούμενης εργασιακής εμπειρίας,να μην έχει κανει σωστή έρευνα για τη θέση εργασίας που ενδιαφέρεται, άτομα που κάνουν υπερβολική προσπάθεια επίδειξης γνώσης και ικανοτήτων,άτομα που δεν αιτιολογούν γιατί είναι ιδανικοί για τη εργασία.

.

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top