Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

χωρίς τίτλο 2021 11 18T101330.801

Ο Σπύρος Πεδιαδιτάκης είναι ένας Έλληνας Pastry Chef με αξιοσημείωτη πορεία τα τελευταία χρόνια.

Έχοντας εργαστεί σε κορυφαία εστιατόρια της Ευρώπης και βραβευτεί ως “Best Pastry Chef” από τα FNL Awardsκαι “Pastry Chef of theYear” από τον Gault & Millau Hellas, ο ταλαντούχος ζαχαροπλάστης από το Ηράκλειο Κρήτης μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο για επαγγελματίες εστιατορίων.

Το Notebook: Pastries For Restaurants είναι ένα βιβλίο υψηλής ζαχαροπλαστικής, με 38 δημιουργίες, 216 υποσυνταγές και 256 φωτογραφίες που περιγράφουν βήμα-βήμα το τελικό στήσιμο του πιάτου.

., Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

Ένας απαραίτητος οδηγός για όσους επαγγελματίες θέλουν να εμπνευστούν από ευφάνταστες παρουσιάσεις γλυκών, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με πρωτότυπες συνταγές και να γνωρίσουν νέες τεχνικές ζαχαροπλαστικής.

Το Notebook, το οποίο εκδόθηκε με την υποστήριξη της Cacao Barry, της κορυφαίας εταιρείας σοκολάτας στον κόσμο, κυκλοφόρησε μετά την επίσημη παρουσίαση του, που πραγματοποιήθηκε στο The Box Athensτην 3η Νοεμβρίου 2021.

., Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

Το βιβλίο διατίθεται σε Ελλάδα και Κύπρο μέσω του website www.spyrospediaditakis.com/notebook και στην Ευρώπη μέσα από το γνωστό βιβλιοπωλείο Librairie Gourmande στο Παρίσι καθώς και από την ηλεκτρονική πλατφόρμα Books for Chefs https://www.booksforchefs.com/en/. Υπάρχει, επίσης, διαθέσιμο προς πώληση στο ζαχαροπλαστείο Ourse.

Ο Σπύρος Πεδιαδιτάκης δραστηριοποιείται και στον τομέα της συμβουλευτικής εστιατορίων ενώ παραδίδει σεμινάρια πάνω στην ζαχαροπλαστική τέχνη σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια. Το  επόμενο σεμινάριο έχει προγραμματιστεί στο Ηράκλειο της Κρήτης στις 30 Ιανουαρίου 2022 από την Gourmet Chef Professional Seminars.

Καλοτάξιδο Σπύρo

., Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top