Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

χωρίς τίτλο 2021 11 18T101330.801

Ο Σπύρος Πεδιαδιτάκης είναι ένας Έλληνας Pastry Chef με αξιοσημείωτη πορεία τα τελευταία χρόνια.

Έχοντας εργαστεί σε κορυφαία εστιατόρια της Ευρώπης και βραβευτεί ως “Best Pastry Chef” από τα FNL Awardsκαι “Pastry Chef of theYear” από τον Gault & Millau Hellas, ο ταλαντούχος ζαχαροπλάστης από το Ηράκλειο Κρήτης μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο για επαγγελματίες εστιατορίων.

Το Notebook: Pastries For Restaurants είναι ένα βιβλίο υψηλής ζαχαροπλαστικής, με 38 δημιουργίες, 216 υποσυνταγές και 256 φωτογραφίες που περιγράφουν βήμα-βήμα το τελικό στήσιμο του πιάτου.

., Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

Ένας απαραίτητος οδηγός για όσους επαγγελματίες θέλουν να εμπνευστούν από ευφάνταστες παρουσιάσεις γλυκών, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με πρωτότυπες συνταγές και να γνωρίσουν νέες τεχνικές ζαχαροπλαστικής.

Το Notebook, το οποίο εκδόθηκε με την υποστήριξη της Cacao Barry, της κορυφαίας εταιρείας σοκολάτας στον κόσμο, κυκλοφόρησε μετά την επίσημη παρουσίαση του, που πραγματοποιήθηκε στο The Box Athensτην 3η Νοεμβρίου 2021.

., Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

Το βιβλίο διατίθεται σε Ελλάδα και Κύπρο μέσω του website www.spyrospediaditakis.com/notebook και στην Ευρώπη μέσα από το γνωστό βιβλιοπωλείο Librairie Gourmande στο Παρίσι καθώς και από την ηλεκτρονική πλατφόρμα Books for Chefs https://www.booksforchefs.com/en/. Υπάρχει, επίσης, διαθέσιμο προς πώληση στο ζαχαροπλαστείο Ourse.

Ο Σπύρος Πεδιαδιτάκης δραστηριοποιείται και στον τομέα της συμβουλευτικής εστιατορίων ενώ παραδίδει σεμινάρια πάνω στην ζαχαροπλαστική τέχνη σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια. Το  επόμενο σεμινάριο έχει προγραμματιστεί στο Ηράκλειο της Κρήτης στις 30 Ιανουαρίου 2022 από την Gourmet Chef Professional Seminars.

Καλοτάξιδο Σπύρo

., Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top