Κριτικές για γέλια…

travel reviews 2

From ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ στο marketing-tips.gr

Τουρίστας στην Αφρική, κατά το μήνα του μέλιτος, παραπονέθηκε όταν είδε το διεγερμένο μόριο ενός ελέφαντα. Ισχυρίστηκε ότι αυτό κατέστρεψε τις διακοπές του, καθώς τον έκανε να αισθανθεί «ανεπαρκής». Ανασφάλειες που έχει ο κόσμος…

., Κριτικές για γέλια…

«Χρειαζόταν να πληρώσω δύο ακόμα εισιτήρια για κάθε ένα από τα δύο παιδιά μου».  Αυτό ήταν το παράπονο πατέρα, που προφανώς την επόμενη φορά, για να μην πληρώσει για επιπλέον θέση, θα τα βάλει να ταξιδέψουν στο φτερό…

., Κριτικές για γέλια…

«Επισκεφθήκαμε ένα μεξικάνικο εστιατόριο στη Ρώμη και εκπλαγήκαμε όταν διαπιστώσαμε ότι ο σερβιτόρος ήταν Ιταλός. Μας είχατε διαβεβαιώσει ότι η Ιταλία ήταν το καλύτερο μέρος για μία αυθεντική γαστρονομική εμπειρία». Την άλλη φορά, για αυθεντική εμπειρία, πήγαινε στο Μεξικό.

., Κριτικές για γέλια…

«Δεν θα πρέπει να επιτρέπουν την topless ηλιοθεραπεία στην παραλία. Αποσπούσε την προσοχή του συζύγου μου, που απλώς ήθελε να χαλαρώσει». Κούνια που σε κούναγε…

., Κριτικές για γέλια…

«Γιατί δεν υπάρχουν καγκουρό που χοροπηδούν πέριξ της πόλης του Sydney; Είμαι σφόδρα δυσαρεστημένη». Εφυγαν, μόλις έμαθαν ότι θα έρθεις…

., Κριτικές για γέλια…

«Αν και η μπροσούρα του καταλύματος μιλούσε για πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, εντούτοις δεν υπήρχε πουθενά αυγοκόπτης». Αυτός ο επισκέπτης έζησε ένα δράμα…

., Κριτικές για γέλια…

«Το νερό στον Κόλπο του Μεξικού ήταν πλούσιο σε αλάτι. Κανείς δεν μας είπε ότι θα υπήρχε αλάτι στο νερό». Αυτός νομίζω ότι το ήπιε…

., Κριτικές για γέλια…

«Επρεπε να διακόψουμε την εκδρομή στο Yellowstone γιατί μας ενημέρωσαν ότι τα ζώα δεν θα βρίσκονται το βράδυ μέσα σε κλουβί. Αυτό είναι επικίνδυνο και μη αποδεκτό». Αν κάποιος πρέπει να βρίσκεται σε κλουβί, αυτός είναι εσύ…

., Κριτικές για γέλια…

«Ο δρόμος είχε λακκούβες, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να διαβάσουμε τον τοπικό οδηγό, στο δρόμο προς το ξενοδοχείο. Ως εκ τούτου, χάσαμε πράγματα που θα έκαναν τις διακοπές μας πιο ευχάριστες».

., Κριτικές για γέλια…

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

., Κριτικές για γέλια…

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top