Κριτικές για γέλια…

travel reviews 2

From ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ στο marketing-tips.gr

Τουρίστας στην Αφρική, κατά το μήνα του μέλιτος, παραπονέθηκε όταν είδε το διεγερμένο μόριο ενός ελέφαντα. Ισχυρίστηκε ότι αυτό κατέστρεψε τις διακοπές του, καθώς τον έκανε να αισθανθεί «ανεπαρκής». Ανασφάλειες που έχει ο κόσμος…

., Κριτικές για γέλια…

«Χρειαζόταν να πληρώσω δύο ακόμα εισιτήρια για κάθε ένα από τα δύο παιδιά μου».  Αυτό ήταν το παράπονο πατέρα, που προφανώς την επόμενη φορά, για να μην πληρώσει για επιπλέον θέση, θα τα βάλει να ταξιδέψουν στο φτερό…

., Κριτικές για γέλια…

«Επισκεφθήκαμε ένα μεξικάνικο εστιατόριο στη Ρώμη και εκπλαγήκαμε όταν διαπιστώσαμε ότι ο σερβιτόρος ήταν Ιταλός. Μας είχατε διαβεβαιώσει ότι η Ιταλία ήταν το καλύτερο μέρος για μία αυθεντική γαστρονομική εμπειρία». Την άλλη φορά, για αυθεντική εμπειρία, πήγαινε στο Μεξικό.

., Κριτικές για γέλια…

«Δεν θα πρέπει να επιτρέπουν την topless ηλιοθεραπεία στην παραλία. Αποσπούσε την προσοχή του συζύγου μου, που απλώς ήθελε να χαλαρώσει». Κούνια που σε κούναγε…

., Κριτικές για γέλια…

«Γιατί δεν υπάρχουν καγκουρό που χοροπηδούν πέριξ της πόλης του Sydney; Είμαι σφόδρα δυσαρεστημένη». Εφυγαν, μόλις έμαθαν ότι θα έρθεις…

., Κριτικές για γέλια…

«Αν και η μπροσούρα του καταλύματος μιλούσε για πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, εντούτοις δεν υπήρχε πουθενά αυγοκόπτης». Αυτός ο επισκέπτης έζησε ένα δράμα…

., Κριτικές για γέλια…

«Το νερό στον Κόλπο του Μεξικού ήταν πλούσιο σε αλάτι. Κανείς δεν μας είπε ότι θα υπήρχε αλάτι στο νερό». Αυτός νομίζω ότι το ήπιε…

., Κριτικές για γέλια…

«Επρεπε να διακόψουμε την εκδρομή στο Yellowstone γιατί μας ενημέρωσαν ότι τα ζώα δεν θα βρίσκονται το βράδυ μέσα σε κλουβί. Αυτό είναι επικίνδυνο και μη αποδεκτό». Αν κάποιος πρέπει να βρίσκεται σε κλουβί, αυτός είναι εσύ…

., Κριτικές για γέλια…

«Ο δρόμος είχε λακκούβες, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να διαβάσουμε τον τοπικό οδηγό, στο δρόμο προς το ξενοδοχείο. Ως εκ τούτου, χάσαμε πράγματα που θα έκαναν τις διακοπές μας πιο ευχάριστες».

., Κριτικές για γέλια…

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

., Κριτικές για γέλια…

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top