Κριτικές για γέλια…

travel reviews 2

From ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ στο marketing-tips.gr

Τουρίστας στην Αφρική, κατά το μήνα του μέλιτος, παραπονέθηκε όταν είδε το διεγερμένο μόριο ενός ελέφαντα. Ισχυρίστηκε ότι αυτό κατέστρεψε τις διακοπές του, καθώς τον έκανε να αισθανθεί «ανεπαρκής». Ανασφάλειες που έχει ο κόσμος…

., Κριτικές για γέλια…

«Χρειαζόταν να πληρώσω δύο ακόμα εισιτήρια για κάθε ένα από τα δύο παιδιά μου».  Αυτό ήταν το παράπονο πατέρα, που προφανώς την επόμενη φορά, για να μην πληρώσει για επιπλέον θέση, θα τα βάλει να ταξιδέψουν στο φτερό…

., Κριτικές για γέλια…

«Επισκεφθήκαμε ένα μεξικάνικο εστιατόριο στη Ρώμη και εκπλαγήκαμε όταν διαπιστώσαμε ότι ο σερβιτόρος ήταν Ιταλός. Μας είχατε διαβεβαιώσει ότι η Ιταλία ήταν το καλύτερο μέρος για μία αυθεντική γαστρονομική εμπειρία». Την άλλη φορά, για αυθεντική εμπειρία, πήγαινε στο Μεξικό.

., Κριτικές για γέλια…

«Δεν θα πρέπει να επιτρέπουν την topless ηλιοθεραπεία στην παραλία. Αποσπούσε την προσοχή του συζύγου μου, που απλώς ήθελε να χαλαρώσει». Κούνια που σε κούναγε…

., Κριτικές για γέλια…

«Γιατί δεν υπάρχουν καγκουρό που χοροπηδούν πέριξ της πόλης του Sydney; Είμαι σφόδρα δυσαρεστημένη». Εφυγαν, μόλις έμαθαν ότι θα έρθεις…

., Κριτικές για γέλια…

«Αν και η μπροσούρα του καταλύματος μιλούσε για πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, εντούτοις δεν υπήρχε πουθενά αυγοκόπτης». Αυτός ο επισκέπτης έζησε ένα δράμα…

., Κριτικές για γέλια…

«Το νερό στον Κόλπο του Μεξικού ήταν πλούσιο σε αλάτι. Κανείς δεν μας είπε ότι θα υπήρχε αλάτι στο νερό». Αυτός νομίζω ότι το ήπιε…

., Κριτικές για γέλια…

«Επρεπε να διακόψουμε την εκδρομή στο Yellowstone γιατί μας ενημέρωσαν ότι τα ζώα δεν θα βρίσκονται το βράδυ μέσα σε κλουβί. Αυτό είναι επικίνδυνο και μη αποδεκτό». Αν κάποιος πρέπει να βρίσκεται σε κλουβί, αυτός είναι εσύ…

., Κριτικές για γέλια…

«Ο δρόμος είχε λακκούβες, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να διαβάσουμε τον τοπικό οδηγό, στο δρόμο προς το ξενοδοχείο. Ως εκ τούτου, χάσαμε πράγματα που θα έκαναν τις διακοπές μας πιο ευχάριστες».

., Κριτικές για γέλια…

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

., Κριτικές για γέλια…

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top