Έρευνα-All Inclusive Resorts-Πόσο καταναλώνουν οι φιλοξενούμενοι σε All Inclusive πρόγραμμα?

χωρίς τίτλο 2021 10 27T230525.641

Το πρόγραμμα All Inclusive ξεκίνησε αρχικά από το Club Méd από μια ιδέα του Βέλγου Gérard Blitz, ο οποίος έστησε 200 σκηνές το 1950 σε μια παραλία της Μαγιόρκα, πρόσφερε στους Ευρωπαίους επισκέπτες φαγητό, επαφή με τη φύση και εξωτερικές δραστηριότητες. 

Σιγά σιγά, το Club Med αναβάθμισε τις υποδομές του και αντικατέστησε τα αντίσκηνα με καλύβες παραλίας, αλλα και τις καλύβες με ξενοδοχεία. Κάπως έτσι ξεκίνησε η τάση για all inclusive οι οποίες ,συνδυάζουν διαμονή, διατροφή και διασκέδαση σε ένα πακέτο.

Κατα πόσο όμως συμφέρει επιχειρηματικά αυτο το μοντέλο διακοπών τους ξενοδόχους?δηλαδή να τρώει και να πίνουν απεριόριστα όλοι οι φιλοξενούμενοι τους. Η μήπως το “όλοι” δεν ειναι πολύ ακριβές?

Σε έρευνα που έγινε απο την Hoteltraining τον Ιούλιο του 2021 σε δυο ξενοδοχεία All Inclusive της Κρήτης και στο ερωτηματολόγιο συμετείχαν 810 φιλοξενούμενοι απο τις χώρες 31% Δανία, 19% Γερμανία, 16% Πολωνία,15% Αγγλία, 10%,Σουηδία, 7% Βέλγιο,2% Ελλάδα παρατηρήθηκαν τα εξής

., Έρευνα-All Inclusive Resorts-Πόσο καταναλώνουν οι φιλοξενούμενοι σε All Inclusive πρόγραμμα?

  • 72% Προτιμούν μόνο All Inclusive Πακέτα για τις διακοπές τους
  • 55% Ανδρών, γυναικών και παιδίων προτίμουν τα ζυμαρικά στον μπουφέ κατι το οποίο είναι οικονομικό κοστολογικά.
  • 23% των φιλοξενουμένων είναι παιδιά τα οποία δεν καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα φαγητού και ως επί το πλείστον Snacks
  • 77% είναι ενήλικες.
  • 52% των ενηλίκων είναι γυναίκες εκ των οποίων ένα ποσοστό αυτών της τάξης του 29% ακολουθεί κάποιο πρόγραμμα διατροφής για λόγους αισθητικής.
  • 9% των γυναικών αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας τα οποία τις αναγκάζουν να προσέχουν τα διατροφή τους.
  • 48% είναι άνδρες , το 22% απο αυτούς ακολουθέι κάποια διατροφή λόγω προβλήματων υγείας και το 16% προσέχει την διατροφή του για λόγους αισθητικής.
  • 21% δεν θέλουν να επιστρέψουν με παραπάνω κίλα διακοπών στην εργασία τους
  • Το 13% των ανδρών δήλωσαν ότι επέλεξαν All Inclusive πρόγραμμα οταν έκαναν την κράτηση ώστε να καταναλώσουν μεγάλες ποσότητες αλκοόλ όμως τελικά μόνο τις μισές μέρες της διαμονής τους το έκαναν πράξη.
  • Η έρευνα επίσης έδειξε ότι οι φιλοξενούμενοι καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες στα Food and Beverage τμήματα μόνο τις πρώτες 48 ώρες
  • 63% των ενηλίκων πίνουν βαρελίσια μπύρα κατα την διάρκεια της ημέρας κατι το οποίο είναι οικονομικό κοστολογικά.
  • 77% των Ελλήνων φιλοξενουμένων καταναλώνουν μεγαλες ποσότητες στο Food και ελάχιστες στο Beverage

Διαπιστώνουμε ότι ο μέσος όρος αυτών που μπόρουν να καταναλώσουν μεγάλες ποσότητες είναι χαμηλός και μετα τις 48 ώρες χαμηλώνει το ποσοστό αυτό ακόμα πιο πολύ.Επίσης παρατηρούμε οτι τα προιόντα που προτιμάει η πλειοψηφία ειναι οικονομικά κοστολογικά.

Έχουμε τους ξενοδόχους που υποστηρίζουν ότι το All Inclusive αυξάνει τους τζίρους και τα κέρδη τους, ότι είναι ωφέλιμο για τους επισκέπτες καθως περνάνε ξέγνοιαστα τις διακοπές τους αλλα και ότι δημιουργεί θέσεις εργασίας για την τοπική κοινωνία. Από την άλλη υπάρχουν αυτοί που μάχονται το All Inclusive αναφέροντας(όχι άδικα) ότι οι φιλοξενούμενοι μένουν εντός του ξενοδοχείου και δεν ξοδεύουν χρήματα στα καταστήματα της περιοχής και κυρίως στις επισιτιστικές επιχειρήσεις.

Το All Inclusive αποτελεί παγκόσμια τάση που καλύπτει την ανάγκη των τουριστών να ελέγξουν το κόστος των διακοπών τους..Υπάρχουν και πολλοί που καταδικάζουν τον συγκεκριμένο τρόπο διακοπών και δαιμονοποιούν ορισμένα τουριστικά προϊόντα τα οποία μας κάνουν ανταγωνιστικούς στη διεθνή αγορά.

., Έρευνα-All Inclusive Resorts-Πόσο καταναλώνουν οι φιλοξενούμενοι σε All Inclusive πρόγραμμα?

Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining εκπαιδευση
Uncategorized
sarras

Το 80% των θέσεων εργασίας σε ξενοδοχεία δεν δημοσιέυονται ποτέ. Τι είναι το Hidden Job Market η αλλιώς κρυφή αγορά εργασίας;

Υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας στις οποίες δυστυχώς δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να υποβάλουν αίτηση. Το 80% των θέσεων εργασίας δεν δημοσιεύονται ποτέ στο διαδίκτυο. Αυτή η στατιστική πραγματικότητα αποτελεί ένα αναπόφευκτο κομμάτι της σύγχρονης αναζήτησης εργασίας. Σκεφτείτε για λίγο

Διάβασε το άρθρο
multitasking, efficiency, time management-2840792.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Ο Κλειδί-Ρόλος των Middle Managers στην Επιτυχία των Ξενοδοχείων: Αναδεικνύοντας την Κρίσιμη Συνεισφορά των Middle Managers στην Επιτυχία

Τα ξενοδοχεία αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας, παρέχοντας καταλύματα και υπηρεσίες σε εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε χρόνο. Η επιτυχία ενός ξενοδοχείου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και ένας από τους σημαντικότερους είναι η αποτελεσματική διαχείριση. Στο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top