Έρευνα-All Inclusive Resorts-Πόσο καταναλώνουν οι φιλοξενούμενοι σε All Inclusive πρόγραμμα?

χωρίς τίτλο 2021 10 27T230525.641

Το πρόγραμμα All Inclusive ξεκίνησε αρχικά από το Club Méd από μια ιδέα του Βέλγου Gérard Blitz, ο οποίος έστησε 200 σκηνές το 1950 σε μια παραλία της Μαγιόρκα, πρόσφερε στους Ευρωπαίους επισκέπτες φαγητό, επαφή με τη φύση και εξωτερικές δραστηριότητες. 

Σιγά σιγά, το Club Med αναβάθμισε τις υποδομές του και αντικατέστησε τα αντίσκηνα με καλύβες παραλίας, αλλα και τις καλύβες με ξενοδοχεία. Κάπως έτσι ξεκίνησε η τάση για all inclusive οι οποίες ,συνδυάζουν διαμονή, διατροφή και διασκέδαση σε ένα πακέτο.

Κατα πόσο όμως συμφέρει επιχειρηματικά αυτο το μοντέλο διακοπών τους ξενοδόχους?δηλαδή να τρώει και να πίνουν απεριόριστα όλοι οι φιλοξενούμενοι τους. Η μήπως το “όλοι” δεν ειναι πολύ ακριβές?

Σε έρευνα που έγινε απο την Hoteltraining τον Ιούλιο του 2021 σε δυο ξενοδοχεία All Inclusive της Κρήτης και στο ερωτηματολόγιο συμετείχαν 810 φιλοξενούμενοι απο τις χώρες 31% Δανία, 19% Γερμανία, 16% Πολωνία,15% Αγγλία, 10%,Σουηδία, 7% Βέλγιο,2% Ελλάδα παρατηρήθηκαν τα εξής

., Έρευνα-All Inclusive Resorts-Πόσο καταναλώνουν οι φιλοξενούμενοι σε All Inclusive πρόγραμμα?

  • 72% Προτιμούν μόνο All Inclusive Πακέτα για τις διακοπές τους
  • 55% Ανδρών, γυναικών και παιδίων προτίμουν τα ζυμαρικά στον μπουφέ κατι το οποίο είναι οικονομικό κοστολογικά.
  • 23% των φιλοξενουμένων είναι παιδιά τα οποία δεν καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα φαγητού και ως επί το πλείστον Snacks
  • 77% είναι ενήλικες.
  • 52% των ενηλίκων είναι γυναίκες εκ των οποίων ένα ποσοστό αυτών της τάξης του 29% ακολουθεί κάποιο πρόγραμμα διατροφής για λόγους αισθητικής.
  • 9% των γυναικών αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας τα οποία τις αναγκάζουν να προσέχουν τα διατροφή τους.
  • 48% είναι άνδρες , το 22% απο αυτούς ακολουθέι κάποια διατροφή λόγω προβλήματων υγείας και το 16% προσέχει την διατροφή του για λόγους αισθητικής.
  • 21% δεν θέλουν να επιστρέψουν με παραπάνω κίλα διακοπών στην εργασία τους
  • Το 13% των ανδρών δήλωσαν ότι επέλεξαν All Inclusive πρόγραμμα οταν έκαναν την κράτηση ώστε να καταναλώσουν μεγάλες ποσότητες αλκοόλ όμως τελικά μόνο τις μισές μέρες της διαμονής τους το έκαναν πράξη.
  • Η έρευνα επίσης έδειξε ότι οι φιλοξενούμενοι καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες στα Food and Beverage τμήματα μόνο τις πρώτες 48 ώρες
  • 63% των ενηλίκων πίνουν βαρελίσια μπύρα κατα την διάρκεια της ημέρας κατι το οποίο είναι οικονομικό κοστολογικά.
  • 77% των Ελλήνων φιλοξενουμένων καταναλώνουν μεγαλες ποσότητες στο Food και ελάχιστες στο Beverage

Διαπιστώνουμε ότι ο μέσος όρος αυτών που μπόρουν να καταναλώσουν μεγάλες ποσότητες είναι χαμηλός και μετα τις 48 ώρες χαμηλώνει το ποσοστό αυτό ακόμα πιο πολύ.Επίσης παρατηρούμε οτι τα προιόντα που προτιμάει η πλειοψηφία ειναι οικονομικά κοστολογικά.

Έχουμε τους ξενοδόχους που υποστηρίζουν ότι το All Inclusive αυξάνει τους τζίρους και τα κέρδη τους, ότι είναι ωφέλιμο για τους επισκέπτες καθως περνάνε ξέγνοιαστα τις διακοπές τους αλλα και ότι δημιουργεί θέσεις εργασίας για την τοπική κοινωνία. Από την άλλη υπάρχουν αυτοί που μάχονται το All Inclusive αναφέροντας(όχι άδικα) ότι οι φιλοξενούμενοι μένουν εντός του ξενοδοχείου και δεν ξοδεύουν χρήματα στα καταστήματα της περιοχής και κυρίως στις επισιτιστικές επιχειρήσεις.

Το All Inclusive αποτελεί παγκόσμια τάση που καλύπτει την ανάγκη των τουριστών να ελέγξουν το κόστος των διακοπών τους..Υπάρχουν και πολλοί που καταδικάζουν τον συγκεκριμένο τρόπο διακοπών και δαιμονοποιούν ορισμένα τουριστικά προϊόντα τα οποία μας κάνουν ανταγωνιστικούς στη διεθνή αγορά.

., Έρευνα-All Inclusive Resorts-Πόσο καταναλώνουν οι φιλοξενούμενοι σε All Inclusive πρόγραμμα?

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top