5 Καταξιωμένοι Food and Beverage Managers μιλάνε στην Hoteltraining.gr

λίγο κείμενο 22

Είναι οι αφανείς ήρωες των ξενοδοχείων που μέσω των αποφάσεων και των επιλογών τους κρίνονται κάθε μέρα,κάθε λεπτό, ειναι οι F&B Managers

Είναι υπεύθυνοι για τη διεκπεραίωση όλων των λειτουργιών των επισιτιστικών τμημάτων εντός του πλαισίου προϋπολογισμού και συντονίζουν ώστε να υπάρχει βέλτιστη εμπειρία των επισκεπτών σε ενα ξενοδοχείο.

., 5 Καταξιωμένοι Food and Beverage Managers μιλάνε στην Hoteltraining.gr

Στις αρμοδιότητές τους συμπεριλαμβάνονται η προσέλκυση, η πρόσληψη και στη συνέχεια η διαχείριση του προσωπικού των F&B τμημάτων. Παράλληλα, είναι υπεύθυνοι για όλες τις αποθήκες και τις προμήθειες, παρακολουθούν καθημερινά τα κόστη και τα έσοδα και διασφαλίζουνπως οι διαδικασίες που ακολουθούνται συμμορφώνονται με τα διεθνή πρότυπα διαχείρισης τροφίμων και της πολιτικής, που ορίζει το ξενοδοχείο για παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών.

Η θέληση, ο ενθουσιασμός για τη σταδιοδρομία τους στον F&B τομέα και η αντοχή στους εντατικούς ρυθμούς που απαιτει η συγκεκριμένη θέση χαρακτηρίζουν τους παρακατω καλεσμενους στο σημερινό αρθρο μας…Ας τους γνωρίσουμε…

., 5 Καταξιωμένοι Food and Beverage Managers μιλάνε στην Hoteltraining.gr

Άγγελος Μάργαρης

Food and Beverage Director at Elounda S.A

Πόσα χρόνια εργάζεστε στον χώρο της φιλοξενίας και από τί θέση ξεκινήσατε?

Eργάζομαι 20 χρόνια στην τουριστική βιομηχανία στον χώρο της εστίασης και της διασκέδασης.Στα 20 αυτά χρόνια είχα την τύχη να εργαστώ σε μεγάλες ξενοδοχειακές εταιρείες όπως η Costa Navarino ,η Grecotel ,τα Τhanos Hotels στην Κύπρο το ιστορικό Πεντελικόν με το βραβευμένο με αστέρι Michelen ”Vardis”,στην Panas Group με το δημοφιλέστατο Island και το σημαντικότερο members club salon de Bricolage και τα τελευταία 6 χρόνια στην Elounda.S.A,.με τα πολυτελή ξενοδοχεία και τα βραβευμένα με χρυσό σκούφο Old Mill,Yacht club  και Calypso.Ξεκίνησα την καριέρα μου κάνοντας την πρακτική μου ως βοηθός barman δίπλα σε έμπειρους επαγγελματίες.

Πείτε μας τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην καθημερινότητα σας?

Η καθημερινή μου πρόκληση είναι η συνεχής βελτίωση  των υπηρεσιών μέσω της ομαδικής δουλειάς,πράγμα που απαιτεί δημιουργία ομάδων με motivaτιον και αγάπη για την εστίαση, συνεχής επαφή με τους πελάτες ώστε να αντιλαμβάνομαι τις ανάγκες τους και τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης,non stop training και πολύ ψυχική και σωματική ενέργεια.

Τι θα συμβουλεύατε εργαζόμενο σε F&B τμήμα που θέλει να ανέβει στην ιεραρχεία του τμήματος?

Η συμβουλή που θα έδινα στα παιδιά που ξεκινάνε είναι είναι ότι μπορούν να πετύχουν τα πάντα αρκεί να έχουν πάθος,προσήλωση σωστό mentoring και την κατάλληλη υποστήριξη.

, 5 Καταξιωμένοι Food and Beverage Managers μιλάνε στην Hoteltraining.gr

Παναγιώτης Βλάσσης

Food and Beverage Manager at LaLiBay Resort And Spa

Ποσα χρόνια εργάζεστε στον χώρο της φιλοξενίας και απο τί θέση ξεκινήσατε?

Εργάζομαι γενικότερα στον χώρο του τουρισμού και της εστίασης ως υπάλληλος/στέλεχος αλλά και ως ιδιοκτήτης καταστήματος για περισσότερα από 25 έτη. Ξεκίνησα από την βάση του επαγγέλματος μας στα τέλη 80 αρχές 90 και με υπομονή, επιμονή και σκληρή δουλειά κατάφερα σταδιακά να ανέβω τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας.

Πείτε μας τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην καθημερινότητα σας?

Ο ανθρώπινος παράγοντας. Με όλα αυτά που συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα (COVID -19), αλλά και με τις τεράστιες αλλαγές στον τομέα των εργασιακών, όχι μόνο από πλευράς νομοθεσίας, αλλά κυρίως σχέσεων και οπτικής του τρόπου εργασίας, πρέπει η προσοχή μας να εστιάζει ακόμη περισσότερο σε αυτό που κατά την άποψη μου θεωρώ πως είναι το σημαντικότερο όλων: τους ανθρώπους μας / συνεργάτες μας.  Είμαστε σε έναν τομέα που δημιουργούμε αναμνήσεις ζωής στους καλεσμένους μας και για αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να επενδύσουμε πολύ περισσότερο στους ανθρώπους μας, όχι μόνο στο οικονομικό κομμάτι αλλά περισσότερο στο να δημιουργήσουμε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον. Άλλωστε ένας ευτυχισμένος εργαζόμενος “δημιουργεί” πολύ πιο εύκολα έναν ευτυχισμένο καλεσμένο.   

Τι θα συμβουλεύατε εργαζόμενο σε F&B τμήμα που θέλει να ανέβει στην ιεραρχεία του τμήματος?

  • Να κατανοήσει την φύση της εργασίας μας (δημιουργία αναμνήσεων και όχι απλά εξυπηρέτηση του καλεσμένου)
  • Να την αγαπήσει γιατί χωρίς την αγάπη για αυτό που κάνεις απλά διεκπεραιώνεις πράγματα.
  • Να μην φοβάται να ρωτάει. Είναι ο καλύτερος τρόπος να μάθεις αλλά και να κατανοήσεις πράγματα όταν αυτά συμβαίνουν σε πραγματικό χρόνο.

., 5 Καταξιωμένοι Food and Beverage Managers μιλάνε στην Hoteltraining.gr

., 5 Καταξιωμένοι Food and Beverage Managers μιλάνε στην Hoteltraining.gr

Ειρήνη Βασαρμίδου

Food And Beverage Manager at Theartemis Palace

Ποσα χρόνια εργάζεστε στον χώρο της φιλοξενίας και απο τί θέση ξεκινήσατε?

Το 2002 παράλληλα με τις σπουδές μου  άρχισα να εργάζομαι σε εστιατόρια στην Αθήνα για να μπορώ να είμαι ανεξάρτητη οικονομικά. Η ικανοποίηση των πελατών, τα θετικά σχόλια με συνάρπαζαν. Το 2004 μου δόθηκε η ευκαιρία να μπω στην Grecotel και ακολούθησαν άλλες μεγάλες εταιρείες του κλάδου. Από εκείνη τη στιγμή κατάλαβα ότι θα ασχοληθώ με την τουριστική βιομηχανία. Ξεκίνησα από την χαμηλότερη θέση και αυτό με βοήθησε να αφουγκραζομαι με ακρίβεια τις ανάγκες και τις ανησυχίες των εργαζομένων, να τους βοηθάω ώστε να προχωράμε μαζί για τα καλύτερα αποτελέσματα.19 χρόνια πλέον ασχολούμαι ανελλιπώς με τα επισιτιστικα και τον ξενοδοχειακό κλάδο και νοιώθω ακόμα το ίδιο συναίσθημα, όταν επιτυγχάνουμε με την ομάδα μου την άριστη ικανοποίηση των επισκεπτών που συμβάλλει και στην βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων.Λατρεύω την δουλειά μου και είμαι ο πιο αυστηρός κριτής του εαυτού μου. Δίνω πάντα πολυ σημασία στη λεπτομέρεια γιατι αυτό πιστευω ότι κάνει την διαφορά.

Μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπισατε κατα την διάρκεια της καριέρας σας?

 Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν αυτή με την πανδημία. Διαπίστωσα ότι πολλές εταιρείες στην Ελλάδα δεν είχαν ασχοληθεί με το φαινόμενο “Crisis Management ” και προχωρούσαν στα τύφλα. Αναλαμβανοντας την θέση του Covid Coordinator στη μονάδα που εργάζομαι, έπρεπε να προετοιμάσω ολο το σχέδιο δράσης για την λειτουργία της μονάδας. Να το παρουσιάσω, να εκπαιδεύσω το προσωπικό για να ειμαστε έτοιμοι και ασφαλής όλοι. Μπήκα σε μια διαδικασία έρευνας και μελέτης η οποία όμως μου επέφερε παρα πολλές γνώσεις.

Τα ξενοδοχεία έχουν ανεβάσει τον πήχη τα τελευταία χρόνια στα επισιτιστικά τμήματα,πιστέυετε ότι ειμαστε ανταγωνιστικοί σε σχέση με αλλες χώρες?

Ναι όντως έχουν θέσει πολυ ψηλά τον πήχη και για εμένα θα έπρεπε να τον είχαν πολυ καιρό πριν. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και πρέπει να παρέχουμε ποιότητα στους επισκέπτες μας αν θέλουμε να κρατήθουμε σε αυτον. Η ελληνική παραδοσιακή διατροφή που είναι η πραγματική εκδοχή της “Μεσογειακής διατροφής” μας δίνει ενα πολυ μεγάλο προβάδισμα μιας και ειναι παγκοσμίως γνωστή για τα οφέλη της και την υπέροχη γεύση της.  Οι επισκέπτες αναζητούν να την γευτούν στον τόπο μας και έτσι ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία επενδύουν σε αυτό και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.

 Η εύρεση προσωπικού ειναι ένα μεγάλο πρόβλημα,πώς πιστέυτετε ότι μπορει να λυθεί το συγκεκριμένο προβλημα?

Το πρόβλημα εύρεσης προσωπικού υπήρχε πάντα απλώς η πανδημία το επιδεινώσε. Αρκετοί που εργάζονταν στην βιομηχανία του τουρισμού αναγκάστηκαν να κάνουν επαγγελματική στροφή. Θα πρέπει σίγουρα να γίνουν και κινήσεις από το κράτος αλλα και οι επιχειρηματίες να επενδύουν στο προσωπικό τους. Επικρατεί στην αγορά μια τάση να ζητάνε γνώσεις, δεξιότητες αλλα και προϋπηρεσία χωρίς αυτό να αντικατοπριζεται στον μισθό που τους παρέχουν.

“Success is no accident. It is hard work, perseverance, learning, studying, sacrifice and most of all, love of what you are doing or learning to do.” 

Pele

., 5 Καταξιωμένοι Food and Beverage Managers μιλάνε στην Hoteltraining.gr

Βασίλειος Κανέλλος

Food and Beverage Manager at Amada Colossos Resort

Πόσα χρόνια εργάζεστε στον χώρο της φιλοξενίας και από τι θέση ξεκινήσατε?

Η πρώτη μου θέση ήταν αυτή του βοηθού Bar. Στο χώρο της φιλοξενίας βρίσκομαι 27 έτη. Τα περισσότερα από αυτά σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες κυρίως στα Δωδεκάνησα. Για ένα διάστημα που παρέμεινα στην Αθήνα εργάστηκα σε αυτόνομα επισιτιστικά καταστήματα,
τύπου fine dining και συνεργάστηκα με αρκετά κτήματα στον τομέα του event management.

Πείτε μας τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην καθημερινότητά σας
Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζω καθημερινά, είναι η διαχείριση των ανθρώπων μου. Απαιτεί μεγάλη προσπάθεια να φέρεις σε επαφή κάποιους , μέχρι πρότινος αγνώστους και να δημιουργήσεις τις συνθήκες εκείνες που θα τους κάνουν να μοιραστούν τις ίδιες
πρακτικές, τις ίδιες επιδιώξεις και τις ίδιες αξίες. Κατόπιν να διαφυλάττεις τη συνοχή και την ενότητα της ομάδας ως κόρη οφθαλμού καθημερινά. Όταν αυτό επιτυγχάνεται, τότε η υποδειγματική εξυπηρέτηση των πελατών και η επιτυχία είναι μονόδρομος.

Τι θα συμβουλεύατε έναν εργαζόμενο σε ένα F&B τμήμα που θέλει να ανέβει στην ιεραρχία του τμήματος?
Αρχικά θα πρέπει να λάβει μια σωστή θεωρητική γνώση. Όποια σπουδή κι αν ακολουθήσει όμως δεν θα είναι αρκετή για να του δώσει άμεσα το χρίσμα της θέσης αυτής. H καθημερινή τριβή με πρόσωπα και πράγματα θα οπλίζουν τη φαρέτρα του εκκολαπτόμενου Manager σταδιακά. Η επιμόρφωση δεν πρέπει να σταματά ποτέ διότι οι τεχνολογίες αλλάζουν, οι τάσεις στο ποτό και το φαγητό αλλάζουν οπότε πρέπει να αλλάζουν και οι ίδιοι για να μην τους προσπερνούν οι εξελίξεις. Ευελιξία λοιπόν, ταπεινότητα, αντοχή στους εντατικούς ρυθμούς και κυρίως ομαδικό πνεύμα.

Υπάρχει μυστικό επιτυχίας στο επάγγελμα;
Ο κάθε επαγγελματίας προσεγγίζει τον στόχο του με τον τρόπο που ταιριάζει καλύτερα στην ιδιοσυγκρασία του. Παρόλα αυτά, μια γενική παραδοχή αναφέρει οτι το τρίπτυχο που κερδίζει είναι: «Κράτα χαρούμενο τον συνεργάτη σου για να κρατήσει χαρούμενο τον πελάτη σου,
διατηρώντας τα κόστη σε σωστά επίπεδα ώστε να κρατήσεις χαρούμενη και την επιχείρηση».

., 5 Καταξιωμένοι Food and Beverage Managers μιλάνε στην Hoteltraining.gr

Φούσκας Πασχάλης

Food and Beverage Manager at Katikies

Πόσα χρόνια εργάζεστε στον χώρο της φιλοξενίας και από τι θέση ξεκινήσατε?
Πάντοτε με ενθουσίαζε αυτός ο χώρος. Hταν σαν να ηταν κάτι εκεί και να με περίμενε. Μπορώ πολύ καθαρά να θυμηθώ τον εαυτό μου στα 14-15 να παρατηρεί τους εργαζόμενους στα καφέ καθώς τα επισκεπτόμουν με την παρέα μου, τους θαύμαζα, θεωρούσα πως βρίσκονται σε μια πιο προνομιακή
θέση από όλους εμάς τους καθήμενους. Κάπου εκεί ήταν λοιπόν που έκανα και το ξεκίνημα μου στο χώρο αυτό ξεκινόντας ως σερβιτόρος.

Γεννημένος στην Αλεξανδρούπολη του Έβρου και με την αγάπη μου να εκδηλώνεται για τον χώρο εστίασης από μικρή ηλικία ξεκίνησα να εργάζομαι ως σερβιτόρος για αρκετά χρόνια στα café και bar restaurants της πόλης μου προσαρμόζοντας αλλά και παράλληλα πλάθοντας από την πρώτη στιγμή τον χαρακτήρα και τη φιλοσοφία μου στους επισιτιστικούς χώρους.

Σύντομα μου δόθηκε η ευκαιρία και έκανα το επόμενο βήμα στο eccentrico ένα bar restaurant & café ορόσημο της πόλης, που άλλαζε τα
τότε δεδομένα, ως Head Host και Shift Supervisor και επειτα προχώρησα και στο Ammo Ammo beach bar, του ίδιου ιδιοκτήτη, που μέχρι και σήμερα κρατά ψηλά τα standards.
Στο πλαίσιο σεμιναρίου και εκπαίδευσης που ξεκίνησα να λαμβάνω έκανα την πρακτική μου στο front office του Grecotel Astir Egnatia Alexandroupolis.
Ως Operations Supervisor προχώρησα με το B2 Genuine Cocktail Bar ενα διαμάντι μέσα στον πεζόδρομο της Λεονταρίδου που δεν σταμάτησε ποτέ να εξελίσει και να εξελίσεται. Μυούμενος καθημερινά στο fine drinking παρακολούθησα σεμινάρια και masterclasses γύρω από το ρούμι, το τζιν, το ουΐσκι, τη βότκα αλλά και το κρασί από τους πιο καταξιωμένους bartenders της χώρας μας. Το πάθος και το μεράκι τους αυτό με παρακίνησε να συνεχίσω.
Πρόσφατα έλαβα πιστοποίηση ως Στέλεχος Ανάπτυξης Οινοτουρισμού μέσω προγράμματος Οινογνωσίας και παράλληλα συνεχίζω με γοργά βήματα για το πτυχιο INTERNATIONAL DIPLOMA IN TRAVEL AND TOURISM αλλά και για το CERTIFICATE FOR WAITERS.
Τα τελευταία 4 χρόνια διευθύνω τη λειτουργία όλων των εστιατορίων του KATIKIES Santorini στην μαγική Οία.
Μέσω μιας εξαιρετική ομάδας και συνεχής εκπαίδευσης με βάση την πολιτική του ξενοδοχείου και τα κορυφαία πρότυπά του, διασφάλιζουμε την ποιότητα στο ομορφότερο 5* boutique hotel του νησιού.

Πείτε μας τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην καθημερινότητά σας?

Ως θαυμαστής της φράσης «Employees are the key to business success», δεν θα μπορούσα να θεωρήσω μεγαλύτερη πρόκληση άλλη από αυτή της ομαλής σύνδεσης μεταξύ manager-employee-guest.
Το να μεταλαμπαδεύσεις δηλαδή στους ανθρώπους της ομάδας το φως και το πλάνο που έχεις δομημένο στις σκέψεις σου και αυτοί με τη σειρά τους να οδηγήσουν όλη την ομάδα στην επίτευξη του στόχου που δεν είναι άλλος από το guest satisfaction.
Απο την άλλη ως manager δεν πρέπει ωστόσο στιγμή να ξεχνάς το employee satisfaction που είναι κύριο συστατικο στην επίτευξη του παραπάνω στόχου, πόσο μάλλον την εποχή αύτη που ξεκινά, στους ξενοδοχειακους κλαδους τουλάχιστον, να εξαλλείφεται η απουσία των ορίων μεταξύ εργασίας και ξεκούρασης που σαφως υπηρχε αλλά και συνεχίζει να υπάρχει σε ουκ ολίγες επιχειρίσεις, σε κάθε σεζόν. Η έλλειψη εναλλαγής παραστάσεων του ανθρωπινου δυναμικού δεν είναι σύμμαχός μας και κατα τη γνώμη μου το εργασιακό μοντέλο της σεζον θα πρέπει εκ νέου να διαμορφωθεί λαμβάνοντας υπ’οψιν τις ημέρες και ώρες εργασίας, τη σίτιση, τη διαμονή, τα βασικά δηλαδή, ενισχύοντας ταυτόχρονα την κουλτούρα δέσμευσης και παρακίνησης, ώστε να διασφαλιστεί το προσδοκώμενο επίπεδο παραγωγικότητας.

Τι θα συμβουλεύατε έναν εργαζόμενο σε ένα f&b τμήμα που θέλει να ανέβει στην ιεραρχία του τμήματος?

Να δομησει για αρχή την ιδέα του και να εδραιώσει για τα καλά τόσο την απόφασή του όσο και την ακεραιότητα του χαρακτήρα του, την αντοχή και το κουράγιο του.
Να καλλιεργεί ασταμάτητα την νοοτροπία ανάπτυξης και να πιστεύει ότι μπορεί να φτάσει εκεί που επιθυμεί δουλεύοντας γι’ αυτό καθημερινώς και μη σταματώντας να λαμβάνει συνεχώς γνώση που θα τον βοηθήσει να αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες που θα τον κάνουν με τον καιρό έναν καλό
ηγέτη. 
Το ομαδικό πνεύμα, η επιτακτική συνέπεια, η διάθεση για προσωπική θυσία και αλλαγή των προτεραιοτήτων μαζί με ένα αυθεντικά ζεστό τρόπο συμπεριφοράς είναι κατ’ εμέ κύρια συστατικά για να χαρακτηρίσει κανείς πετυχημένη τη συνταγή της εξέλιξης.
Βεβαια ο τρόπος ανατροφής παίζει σημαίνοντα ρόλο, διότι η παιδεία και η καλλιέργεια όπως και ο σεβασμός προς τους άλλους και για τον ίδιο τον εαυτό μεταλαμπαδεύονται μεταξύ των μελών της οικογένειας.

., 5 Καταξιωμένοι Food and Beverage Managers μιλάνε στην Hoteltraining.gr


cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top