Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

χωρίς τίτλο 2021 09 29T151839.282

Του Ηλία Κ. Στεφανίδη

Δύο είναι οι μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

1. Η συγκεντρωτική

2. Η αποκεντρωτική

Στην συγκεντρωτική μέθοδο επικρατεί η αντίληψη πως όλες οι εξουσίες πρέπει να συγκεντρώνονται αποκλειστικά σε ένα άτομο. Το άτομο αυτό θεωρεί ότι οι υπόλοιποι δεν είναι ιδιαίτερα άξιοι και ικανοί στην δουλειά τους με αποτέλεσμα να μην μεταβιβάζει πληροφορίες, να μην παρέχει κίνητρα και να αποθαρρύνει την λήψη πρωτοβουλιών.Κατά συνέπεια όλες οι ευθύνες και το βάρος πέφτουν στην δική του πλάτη, ταλαιπωρείτε και φθείρετε ψυχοσωματικά περισσότερο από τους υπόλοιπους.

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

Στην αποκεντρωτική μέθοδο επικρατεί η αντίληψη ότι η επιχείρηση πρέπει να αξιοποιεί πλήρως το ανθρώπινο δυναμικό της.Μεταβιβάζονται αρμοδιότητες και ευθύνες στους εργαζόμενους και ταυτόχρονα ενθαρρύνονται στη λήψη πρωτοβουλιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το βάρος και οι ευθύνες να μοιράζονται προς όλους. Θεωρείτε ιδανική και πιο αποτελεσματική μέθοδος από την προηγούμενη αλλά είναι δύσκολη στην εφαρμογή όταν ο επιχειρηματίας δεν γνωρίζει ή δεν είναι έτοιμος να υιοθετήσει τον συγκεκριμένο τρόπο διοίκησης.

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

O Ηλίας Κ. Στεφανίδης γεννήθηκε στο Μόναχο Γερμανίας. Από τις αρχές του 1994 δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον χώρο της εστίασης και στον Τουριστικό τομέα. Από το 2008 μέχρι και το 2015 εργάστηκε σε διοικητικές θέσεις εστιατορίων σε διάφορα σημεία της χώρας. Τα τελευταία 7 χρόνια παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες (σχεδιασμός, οργάνωση κ.α.) ως σύμβουλος επιχειρήσεων εστίασης κυρίως στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Παράλληλα αρθρογραφεί για θέματα που αφορούν την ορθή λειτουργία των εστιατορίων, παραδίδει σεμινάρια διοίκησης επιχειρήσεων εστίασης σε νέους επιχειρηματίες και είναι συγγραφέας του εγχειριδίου εστιατορίων «Οδηγός Εστιατορίου από το Α έως το Ω» .

Άρθρα και αποσπάσματα του εγχειριδίου όπως το παραπάνω μπορείτε να βρείτε εδώ : https://www.facebook.com/groups/291412291266589

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top