Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

χωρίς τίτλο 2021 09 29T151839.282

Του Ηλία Κ. Στεφανίδη

Δύο είναι οι μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

1. Η συγκεντρωτική

2. Η αποκεντρωτική

Στην συγκεντρωτική μέθοδο επικρατεί η αντίληψη πως όλες οι εξουσίες πρέπει να συγκεντρώνονται αποκλειστικά σε ένα άτομο. Το άτομο αυτό θεωρεί ότι οι υπόλοιποι δεν είναι ιδιαίτερα άξιοι και ικανοί στην δουλειά τους με αποτέλεσμα να μην μεταβιβάζει πληροφορίες, να μην παρέχει κίνητρα και να αποθαρρύνει την λήψη πρωτοβουλιών.Κατά συνέπεια όλες οι ευθύνες και το βάρος πέφτουν στην δική του πλάτη, ταλαιπωρείτε και φθείρετε ψυχοσωματικά περισσότερο από τους υπόλοιπους.

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

Στην αποκεντρωτική μέθοδο επικρατεί η αντίληψη ότι η επιχείρηση πρέπει να αξιοποιεί πλήρως το ανθρώπινο δυναμικό της.Μεταβιβάζονται αρμοδιότητες και ευθύνες στους εργαζόμενους και ταυτόχρονα ενθαρρύνονται στη λήψη πρωτοβουλιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το βάρος και οι ευθύνες να μοιράζονται προς όλους. Θεωρείτε ιδανική και πιο αποτελεσματική μέθοδος από την προηγούμενη αλλά είναι δύσκολη στην εφαρμογή όταν ο επιχειρηματίας δεν γνωρίζει ή δεν είναι έτοιμος να υιοθετήσει τον συγκεκριμένο τρόπο διοίκησης.

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

O Ηλίας Κ. Στεφανίδης γεννήθηκε στο Μόναχο Γερμανίας. Από τις αρχές του 1994 δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον χώρο της εστίασης και στον Τουριστικό τομέα. Από το 2008 μέχρι και το 2015 εργάστηκε σε διοικητικές θέσεις εστιατορίων σε διάφορα σημεία της χώρας. Τα τελευταία 7 χρόνια παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες (σχεδιασμός, οργάνωση κ.α.) ως σύμβουλος επιχειρήσεων εστίασης κυρίως στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Παράλληλα αρθρογραφεί για θέματα που αφορούν την ορθή λειτουργία των εστιατορίων, παραδίδει σεμινάρια διοίκησης επιχειρήσεων εστίασης σε νέους επιχειρηματίες και είναι συγγραφέας του εγχειριδίου εστιατορίων «Οδηγός Εστιατορίου από το Α έως το Ω» .

Άρθρα και αποσπάσματα του εγχειριδίου όπως το παραπάνω μπορείτε να βρείτε εδώ : https://www.facebook.com/groups/291412291266589

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top