Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

χωρίς τίτλο 2021 09 29T151839.282

Του Ηλία Κ. Στεφανίδη

Δύο είναι οι μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

1. Η συγκεντρωτική

2. Η αποκεντρωτική

Στην συγκεντρωτική μέθοδο επικρατεί η αντίληψη πως όλες οι εξουσίες πρέπει να συγκεντρώνονται αποκλειστικά σε ένα άτομο. Το άτομο αυτό θεωρεί ότι οι υπόλοιποι δεν είναι ιδιαίτερα άξιοι και ικανοί στην δουλειά τους με αποτέλεσμα να μην μεταβιβάζει πληροφορίες, να μην παρέχει κίνητρα και να αποθαρρύνει την λήψη πρωτοβουλιών.Κατά συνέπεια όλες οι ευθύνες και το βάρος πέφτουν στην δική του πλάτη, ταλαιπωρείτε και φθείρετε ψυχοσωματικά περισσότερο από τους υπόλοιπους.

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

Στην αποκεντρωτική μέθοδο επικρατεί η αντίληψη ότι η επιχείρηση πρέπει να αξιοποιεί πλήρως το ανθρώπινο δυναμικό της.Μεταβιβάζονται αρμοδιότητες και ευθύνες στους εργαζόμενους και ταυτόχρονα ενθαρρύνονται στη λήψη πρωτοβουλιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το βάρος και οι ευθύνες να μοιράζονται προς όλους. Θεωρείτε ιδανική και πιο αποτελεσματική μέθοδος από την προηγούμενη αλλά είναι δύσκολη στην εφαρμογή όταν ο επιχειρηματίας δεν γνωρίζει ή δεν είναι έτοιμος να υιοθετήσει τον συγκεκριμένο τρόπο διοίκησης.

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

O Ηλίας Κ. Στεφανίδης γεννήθηκε στο Μόναχο Γερμανίας. Από τις αρχές του 1994 δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον χώρο της εστίασης και στον Τουριστικό τομέα. Από το 2008 μέχρι και το 2015 εργάστηκε σε διοικητικές θέσεις εστιατορίων σε διάφορα σημεία της χώρας. Τα τελευταία 7 χρόνια παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες (σχεδιασμός, οργάνωση κ.α.) ως σύμβουλος επιχειρήσεων εστίασης κυρίως στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Παράλληλα αρθρογραφεί για θέματα που αφορούν την ορθή λειτουργία των εστιατορίων, παραδίδει σεμινάρια διοίκησης επιχειρήσεων εστίασης σε νέους επιχειρηματίες και είναι συγγραφέας του εγχειριδίου εστιατορίων «Οδηγός Εστιατορίου από το Α έως το Ω» .

Άρθρα και αποσπάσματα του εγχειριδίου όπως το παραπάνω μπορείτε να βρείτε εδώ : https://www.facebook.com/groups/291412291266589

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top