Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

χωρίς τίτλο 2021 09 21T145146.338

Νέες προσεγγίσεις στη διαχείριση των εσόδων των ξενοδοχείων στην Big-Data εποχή

Revenue Management είναι η διαχείριση των εσόδων μιας επιχείρησης, ως πρακτική είναι ο οδηγός μας για την βελτιστοποίησή τους.

 Revenue Management χρησιμοποιεί τις βασικές αρχές της οικονομίας, της προσφοράς και της ζήτησης. Για να λειτουργήσει ωστόσο σωστά θα πρέπει να υπάρχουν τρεις βασικές προϋποθέσεις:

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

  1. Η προθυμία των πελατών να πληρώσουν άλλες τιμές για το ίδιο ακριβώς προϊόν. Στο ξενοδοχειακό προιόν πολλά τμήματα της αγοράς είναι πρόθυμα να πληρώσουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις. Ακόμα δε περισσότερο είναι διατεθειμένα να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για ένα ιδιαίτερο δωμάτιο (π.χ. με θέα, με πισίνα κ.λπ.)
  2. Η ποσότητα προϊόντος προς πώληση να ειναι αμετάβλητη και σταθερή. Η δυναμικότητα σε ολα τα ξενοδοχεία ειναι συγκεκριμένη
  3. Το προϊόν να θεωρείται αναλώσιμο.Tα δωμάτια ενός ξενοδοχείου θεωρουνται αναλώσιμα – αν δεν πωληθούν σήμερα, δεν θα μπορούν αύριο. να  αναπληρώσουν την απώλεια

Πως εφαρμόζουμε το Revenue Management

  • Θα πρεπει να καθορίσουμε το ίδιο το ξενοδοχειακό προϊόν.
  • Να διαμορφώσουμε τις τιμές που μπορούν να χρησιμοποιηθούνσε κάθε ξεχωριστό τμήμα αγοράς .
  • Επισης θα πρεπει να καθοριστούν τα τμήματα αγοράς στα οποία αυτό απευθύνετα

Προτεραιότητα θα πρεπει να δίνουμε στην πληρότητα και στην συνεχεία στην μέση τιμή. όσο αυξάνεται η πληρότητα τόσο μπορεί να aυξάνεται και η τιμή.

Θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και παρακολούθηση ανα συχνά διαστήματα και αναλόγως με την ζήτηση που προβλέπουμε να δημιουργούνταιτα πακέτα,οι εκπτώσεις οι ειδικές τιμέςκ.λπ. Η πρόβλεψη αυτή όμως θα πρέπει να βασίζεται και στο ιστορικό της επιχείρησης. Γι αυτό τα στατιστικά στοιχεία της θα πρέπει να ενημερώνονται και να τηρούνται.

 Σύμφωνα με μελέτες το 40% των ξενοδοχείων χρησιμοποιούν apps Η αύξηση των κρατήσεων από smartphones, σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία θα απαιτήσουν γρήγορα συστήματα cloud για να τα συμπεριλάβουν στο mobile marketing

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top