Η εύρεση προσωπικού θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ξενοδοχεία το 2022

Untitled design 17

Δύσκολη αποστολή για ξενοδοχεία και resorts αποδεικνύεται το “κυνήγι” προσωπικού.

To πρόβλημα εύρεσης προσωπικού δεν είναι τωρινό, επιδεινώθηκε όμως με την πανδημία, δεν πρόκειται μόνο για δυσκολία στην εύρεση εποχικού προσωπικού, αλλά και στην προσέλκυση μόνιμων εργαζομένων στην εστίαση και στη φιλοξενία 

Πρόκειται για ένα φαινόμενο το οποίο θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει παράδοξο εξαιτίας της υψηλής ανεργίας που επικρατεί. Ξενοδόχοι έχουν πολλές φορές επισημάνει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Ενώ προσφέρουν υψηλότερους μισθούς απ’ αυτούς που επικρατούν στην αγορά αδυνατούν να βρουν προσωπικό για να καλύψουν τις θέσεις εργασίας.

., Η εύρεση προσωπικού θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ξενοδοχεία το 2022

Ας δούμε παρακάτω τι οδήγησε στις ελλείψεις προσωπικού στον τουριστικό κλάδο

  • Η Πανδημία του Covid-19

Το άνοιγμα και κλείσιμο ξενοδοχείων, εστιατορίων και μπαρ κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει δημιουργήσει μεγάλη αβεβαιότητα γι ‘αυτό οι εργαζόμενοι στον τουρισμό αναζήτησαν και συνεχίζουν να αναζητούν άλλους τύπους θέσεων εργασίας άσχετες με το αντικείμενο μεν άλλα με σταθερότητα δεν

  • Απουσία επαγγελματισμού από μερίδα ξενοδόχων

Η νοοτροπία μερίδας των επαγγελματιών του τουρισμού που αρέσκονται να απασχολούνται μόνο μερικούς μήνες με μειωμένο προσωπικό. Αθέτηση συμφωνιών χωρίς να σκέφτονται ότι μακροπρόθεσμα αυτό θα επηρεάσει και τις μελλοντικές προσλήψεις τους. Αυτα φανερώνουν αν μη τι άλλο έλλειψη επαγγελματισμού το οποίο οδήγησε σε κακοχαρακτηρισμό του κλάδου

  • Απουσία επαγγελματισμού από μερίδα εργαζομένων στον τουρισμό

Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την απουσία επαγγελματισμου απο τους ίδιους τους εργαζομένους. Και ενω η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων του τουρισμού διακρίνονται για το ήθος, τον επαγγελματισμό, την υπευθυνότητα, και την εντιμότητα που χαρακτήριζαν την πραγμάτωση του έργου τους υπάρχει και η μικρή μερίδα αυτών η οποία δημιουργεί εσωτερικά προβλήματα τα οποία επηρεάζουν αρνητικά όλη την ομάδα

  • Η οικονομική κρίση επηρέασε τις σπουδές τουριστικών επαγγελμάτων

Η  πανδημία του κορωνοïού εκτός από το υγειονομικό και οικονομικό πρόβλημα που έχει δημιουργήσει στην κοινωνία, έχει επηρεάσει και σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο σκέψης των νέων για τις επιλογές σπουδών τους. Δύσκολα θα επιλέξει για σπουδές ένας νέος τον τουριστικό κλάδο ο οποίος χτυπήθηκε πιο πολύ από όλους τους άλλους.

  • Το κράτος δεν ενισχύει την ανεργία κατά τους νεκρούς μήνες

Η πλειοψηφία των εργαζόμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο εργάζονται εποχιακά. 6 μήνες τον χρόνο και παίρνει 3.5 μήνες ταμείο ανεργίας το οποίο δεν επαρκεί για αξιοπρεπή διαβίωση

  • Ο αριθμός των ξενοδοχείων συνεχώς αυξάνεται

Ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων αυξάνεται συνεχώς βλέπουμε οτι ο αριθμός των εργαζομένων παραμένει σταθερός η και μειώνεται και δεν μπορεί να καλυφτεί η ζήτηση

Ο Τουρισμός είναι ο βασικότερος πυλώνας της οικονομίας και ευχόμαστε να προσφέρει περισσότερες θέσεις εργασίας σε ένα ασφαλές και φιλικό περιβάλλον προς τον εργαζόμενο με βασικό γνώμονα την καλύτερη παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας

photo 2
Uncategorized
sarras

Αυτός είναι ο καλύτερος μπουφές στον κόσμο (Φωτό+Video)

Το “Les Grands Buffet” είναι ένα από τα πιο διάσημα εστιατόρια της Γαλλίας και βρίσκεται στη Narbonne Ιδρύθηκε από τον Louis Privat το 1997 και από τότε έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για foodies στη Γαλλία. Θεωρείται

Διάβασε το άρθρο
technology, developer, continents-3435575.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Εξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιωτών μέσω Artificial Intelligense. Η νέα τάση (AI) που αναδύεται στο χώρο του τουρισμού

H eξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιωτών μέσω της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης είναι μία νέα τάση που αναδύεται στο χώρο του τουρισμού και αλλάζει τον τρόπο που οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν και απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Στην εποχή της τεχνολογίας, οι τουρίστες που

Διάβασε το άρθρο
χωρίς τίτλο 2
Uncategorized
sarras

Ξεκαθάρισε τις απορίες σου: Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων απαντά σε ερωτήσεις που απασχολούν τους εργαζόμενους στον κλάδο της φιλοξενίας

Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων, Μανώλης Μπαμιάκης τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο του, απάντησε σε ερωτήσεις που έχουν στείλει αναγνώστες μας και που σίγουρα ενδιαφέρουν το σύνολο των εργαζόμενων στα ξενοδοχεία. 1)Hoteltraining-Ένα συνηθισμένο ερώτημα των εργαζομένων στα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top