Success Stories-Από εργασία στην λάντζα, Ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος ξενοδοχειακού ομίλου

Untitled design

Όταν ήταν 20 ετών, ο Nehme Imad Darwiche έπλενε πιάτα σε ένα ξενοδοχείο. Τώρα στα 33 του, είναι ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Darwiche Worldwide Legacy Group, καθιστώντας τον έναν από τους νεότερους CEOs στον χώρο της φιλοξενίας.

Σύμφωνα με τον Darwiche, η ιστορία του ξεκίνησε με μια μόνο λέξη – αποφασιστικότητα.

.

Είναι μια αδιάσειστη αποφασιστικότητα που άνοιξε φωτιά στην ψυχή του. Μια φωτιά που δεν μπορούσε να σβήσει, και το απέδειξε αυτό όταν ήταν πολύ νεότερος.

20 ετών είπε στον φίλο του George για το όραμά του. Έπλεναν πιάτα τότε στην λάντζα ενος ξενοδοχείου όταν όπως θυμάται ο George του λέει ότι σε λίγα χρόνια, θα ήταν F&B Manager. Ο George απλά χαμογέλασε.

Δύο χρόνια αργότερα, η προφητεία του πραγματοποιήθηκε όταν έγινε F&B Manager του ξενοδοχείου. Ηταν πιθανότατα ο νεότερος F&B Manager στη Μέση Ανατολή εκείνο το διάστημα.

Και ενώ ήταν F&B Manager στα 22, είπε στους συναδέλφους του ότι στα 25 του, θα ήταν ο Γενικός Διευθυντής. Για άλλη μια φορά, απλά γέλασαν.

.

Αυτό όμως δεν τον σταμάτησε καθόλου. Η αμφιβολία των φίλων του λειτούργησε ως καταλύτης που θα τον οδηγούσε τελικά στην επιτυχία. Ηταν αρκετά επίμονος ώστε έγινε Γενικός Διευθυντής σε ηλικία 25 ετών.

Λίγα χρόνια αργότερα, παραιτήθηκε από Γενικός Διευθυντής για να δημιουργήσει τη δική του ομάδα. Έβαλε την ιδέα του. Χρηματοδοτήθηκε. Και μαζί με παθιασμένους ανθρώπους δίπλα του, έφτιαξε το πρώτο του ξενοδοχείο. Μέσα στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, το ξενοδοχείο είχε κερδίσει 9 βραβεία και Brand Name.

Σε αυτή τη στρατηγική, ο Darwiche συμβουλεύει ότι όταν μπορείτε να πραγματοποιήσετε ό, τι έχετε υποσχεθεί από οικονομική άποψη, σημαίνει ότι έχετε κάτι που οι άλλοι δεν έχουν. Και όταν το έχετε, όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα εμπιστεύονται και θα συνεργαστούν μαζί σας.

Tο Jannah Hotels & Resorts έκανε το ντεμπούτο του 2013. Και σαν μια όαση στην έρημο, ήταν μια ιδέα που ήρθε στο Darwiche μέσα από ένα όνειρο. Ονειρευόταν να φυτέψει ελιές στην έρημο και αυτή ήταν η έμπνευσή του για να ξεκινήσει να χτίζει τη δική του αυτοκρατορία.

Σήμερα, η ομάδα του διαχειρίζεται 9 ακίνητα στο  Dubai, Abu Dhabi, Ras Al Khaimah, και Sharjah. Το πρώτο του ξενοδοχείο ήταν κάποτε ένα όνειρο που άνθισε στην έρημο Liwa των ΗΑΕ, και τώρα είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες ξενοδοχείων στον κόσμο.

Το Jannah Hotels & Resorts είναι ενα πολυβραβευμένο brand, που κερδίζει αναγνώριση από τα World Luxury Hotel Awards, Haute Grandeur Global Hotel Awards και τα Middle East Hospitality Awards, μεταξύ άλλων αξιόλογων επιτευγμάτων.

Το γενικό σχέδιο του Darwiche είναι να δημιουργήσει περισσότερες εταιρείες για να υποστηρίξει την ξενοδοχειακή επιχείρηση, όπως υπηρεσίες πλυντηρίου, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και μεταφορών κ.λπ.

Η πιο σημαντική συμβουλή του Darwiche: «Κάθε επιχείρηση βασίζεται στους ανθρώπους της».

Πιστεύει ότι δεν μπορείς να πετύχεις τίποτα χωρίς να έχεις τους κατάλληλους ανθρώπους, αλλά η απλή ενδυνάμωσή τους δεν είναι αρκετή. Λέει ότι οι άνθρωποι πρέπει να πιστεύουν πρωτίστως. Γιατί όταν οι άνθρωποι πιστεύουν σε κάτι, θα είναι ισχυροί ακόμα και όταν οι καιροί είναι δύσκολοι.

Η πίστη δημιουργεί αποφασιστικότητα και η αποφασιστικότητα οδηγεί στην επιτυχία.

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top