Όταν στόχος ενός ταξιδιου είναι να κάνει τους γευστικούς κάλυκες να τραγουδούν.

Όταν οι άνθρωποι αποφασίζουν να ταξιδέψουν, επιλέγουν τον προορισμό τους για διάφορους λόγους. Ενώ μερικοί άνθρωποι ελπίζουν να πάνε σε παραδοσιακές διακοπές, πολλοί θέλουν να επιβιβαστούν σε αεροπλάνο για να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο.

Οι λάτρεις των ταξιδιών αναζητούν τώρα το τέλειο ταξίδι, δοκιμάζοντας την κουζίνα σε διαφορετικές περιοχές. Είναι μια τάση που ονομάζεται γαστρονομικός τουρισμός, ο οποίος ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αναζητούν στον κόσμο για το επόμενο υπέροχο πιάτο που κάνει τους γευστικούς κάλυκες να τραγουδούν.

Γι ‘αυτό πρέπει να διαβάσετε αυτόν τον οδηγό για τον γαστρονομικό τουρισμό, μια απολαυστική τάση ταξιδιών.

.restaurant, kitchen, chefs-2623071.jpg

  1. Τα ζευγάρια θέλουν κατι ξεχωριστό

Αφού οι άνθρωποι απομακρυνθούν από το σπίτι, θέλουν να δημιουργήσουν ξεχωριστές αναμνήσεις με αυτούς που αγαπούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τόσα πολλά ζευγάρια ξεφεύγουν σε έναν ονειρικό προορισμό και εγγράφονται σε μαθήματα που μπορούν να κάνουν μόνοι τους. Τους δίνει μια εμπειρία που μπορούν να εκτιμήσουν, όπως τα καθηλωτικά μαθήματα πολιτιστικής μαγειρικής.

Όταν τα ζευγάρια προσπαθούν να μαγειρέψουν κάτι νέο μαζί, ενισχύουν δεξιότητες όπως η επικοινωνία και η ομαδική εργασία. Στη συνέχεια, μπορούν να φάνε κάτι απίστευτο και να απολαύσουν την επιτυχία τους. Θα ανατρέξουν στην τάξη με αγάπη, γι ‘αυτό τα ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να προσφέρουν μαθήματα μαγειρικής για ζευγάρια, ακριβώς στον χώρο τους

Οι ξενοδόχοι μπορούν να προσλάβουν έναν επαγγελματία σεφ για να επισκέπτεται μερικές φορές την εβδομάδα και να φιλοξενεί ένα μάθημα μαγειρικής ζευγαριών σε μειωμένη τιμή για τους επισκέπτες. Είναι κάτι που οι ανταγωνιστές σας ενδέχεται να μην προσφέρουν, γεγονός που δίνει μεγαλύτερη ακρίβεια στην ιδιοκτησία σας για τους πρώτους επισκέπτες και δείχνει ότι η διοίκηση ενδιαφέρεται για τη δημιουργία ενός διασκεδαστικού περιβάλλοντος

2. Στους ανθρώπους αρέσει να παρακολουθούν την προετοιμασία φαγητού

Η τεχνολογία έχει δημιουργήσει έναν κόσμο όπου τα Brands φαίνονται πιο διαφανείς από ποτέ. Δημιουργούν προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μιλούν με τους πελάτες σε προσωπικό επίπεδο, οπότε είναι φυσικό οι άνθρωποι να περιμένουν διαφάνεια με άλλους τρόπους. Τα ξενοδοχεία μπορούν να αφήσουν τους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά στα παρασκήνια δημιουργώντας σχέδια ανοιχτού ορόφου στην τραπεζαρία.

Αφήστε τους επισκέπτες να παρακολουθούν τους σεφ του σπιτιού να φτιάχνουν τα γεύματά τους. Θα τους αρέσει να μαθαίνουν πώς το φαγητό τους φτάνει στο τραπέζι τους σχεδόν όσο το δοκιμάζουν για πρώτη φορά. Είναι μέρος της γαστρονομικής εμπειρίας που ολοκληρώνει κάθε γεύμα.

3.Οι τουρίστες κυνηγούν λιχουδιές σοκολάτας
Νέα πολιτιστικά ή τοπικά τρόφιμα κερδίζουν τους ανθρώπους κάθε μέρα, αλλά η σοκολάτα είναι πάντα η αγαπημένη του κόσμου. Είναι ένα δια βίου άνετο φαγητό για πολλούς – η πρώτη τους επιλογή όταν θέλουν ένα σνακ ή επιδόρπιο. Οι άνθρωποι ταξιδεύουν για να το δοκιμάσουν σε νέα πιάτα συνεχώς, έτσι ώστε τα ξενοδοχεία να μπορούν να μπουν σε αυτήν την τάση με ευκολία.

Υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους οι ξενοδόχοι μπορούν να προσφέρουν περισσότερες λιχουδιές σοκολάτας στους επισκέπτες πέρα από το μενού της υπηρεσίας δωματίου. Αφήστε ξεχωριστά τυλιγμένα κομμάτια στα δωμάτια για να καλωσορίσετε τις νέες αφίξεις ή μεγαλώστε για να μετατρέψετε την ιδιοκτησία σας σε έναν παράδεισο για φαγητό.

Ορισμένα ξενοδοχεία έχουν ξεκινήσει να διαθέτουν εκπαιδευμένο σοκολατοποιό για να σχεδιάζει γκουρμέ γλυκά όταν οι επισκέπτες ανεβαίνουν στον πάγκο τους. Δημιουργήστε ένα εστιατόριο ειδικά για δημιουργίες σοκολάτας για να κάνετε το ξενοδοχείο σας ορόσημο στον κόσμο του γαστρο-τουρισμού. Θα έχετε επισκέπτες που ταξιδεύουν για την εμπειρία και θα κερδίσετε άλλους που περιπλανιούνται

4. Εξερευνήστε την τοπική κουζίνα

Πριν προχωρήσετε σε οτιδηποτε πρωτα ερευνήστε την τοπική κουζίνα στην περιοχή σας για να καταλάβετε τι θέλουν να φάνε οι άνθρωποι. Βρείτε τα πιο δημοφιλή εστιατόρια και πιάτα και, στη συνέχεια, ενημερώστε τις ανέσεις σας φέρνοντας γκουρμέ σοκολατάκια ή ανακαινίζοντας την κουζίνα σας. Οι λάτρεις του φαγητού θα λατρέψουν τις ενημερώσεις ακινήτων όπως αυτές, επειδή δημιουργούν νέες επιλογές για τα μαγειρικά ταξίδια τους.

Θυμηθείτε: οι άνθρωποι ταξιδεύουν για εμπειρίες που δεν μπορούν να βρουν στο σπίτι. Η ενθάρρυνση των επισκεπτών να ικανοποιήσουν την επιθυμία του καλού φαγητού τους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία – που θα μπορούσε να τους δει να επιστρέφουν.

  • Βρείτε μας στα Social

  • General
    papadakispaul

    Οι Χώρες με τα καλύτερα συστήματα παροχής επιδομάτων ανεργίας

    Η απώλεια μιας σταθερής εργασίας είναι δύσκολη υπόθεση για οποιονδήποτε, καθώς το άγχος της απώλειας εργασίας και της ανεργίας μπορεί να επηρεάσει εσάς και τους ανθρώπους που εξαρτώνται από εσάς. Ωστόσο, σε ορισμένες χώρες, το πρόβλημα μπορεί να μην είναι

    Διάβασε το άρθρο
    Hotel
    papadakispaul

    Πώς να εκπαιδεύσετε τους νέους υπαλλήλους στο ξενοδοχείο σας

    Υπάρχει επί του παρόντος έλλειψη προσωπικού στον κλάδο της φιλοξενίας λόγω της πανδημίας του COVID-19. Καθώς τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια και άλλες εγκαταστάσεις προσπαθούν να ανοίγουν ξανά και να επιστρέψουν στο 100%, της λειτουργίας , η έλλειψη επαρκούς προσωπικού δεν

    Διάβασε το άρθρο
    Hotel
    papadakispaul

    15 ενδιαφέροντα και αστεία facts για την ξενοδοχειακή βιομηχανία που πρέπει να γνωρίζετε

    Xαλαρώστε και διαβάστε ορισμένα γεγονότα για την ξενοδοχειακή βιομηχανία και τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν. Ειμαστε σίγουροι ότι τα γεγονότα που αναφέρονται στο τέλος θα σας διασκεδάσουν Περισσότερα από 800.000 ξενοδοχεία και θέρετρα είναι διάσπαρτα σε όλο τον κόσμο.

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top