Όταν στόχος ενός ταξιδιου είναι να κάνει τους γευστικούς κάλυκες να τραγουδούν.

χωρίς τίτλο 2021 09 13T234204.133

Όταν οι άνθρωποι αποφασίζουν να ταξιδέψουν, επιλέγουν τον προορισμό τους για διάφορους λόγους. Ενώ μερικοί άνθρωποι ελπίζουν να πάνε σε παραδοσιακές διακοπές, πολλοί θέλουν να επιβιβαστούν σε αεροπλάνο για να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο.

Οι λάτρεις των ταξιδιών αναζητούν τώρα το τέλειο ταξίδι, δοκιμάζοντας την κουζίνα σε διαφορετικές περιοχές. Είναι μια τάση που ονομάζεται γαστρονομικός τουρισμός, ο οποίος ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αναζητούν στον κόσμο για το επόμενο υπέροχο πιάτο που κάνει τους γευστικούς κάλυκες να τραγουδούν.

Γι ‘αυτό πρέπει να διαβάσετε αυτόν τον οδηγό για τον γαστρονομικό τουρισμό, μια απολαυστική τάση ταξιδιών.

., Όταν στόχος ενός ταξιδιου είναι να κάνει τους γευστικούς κάλυκες να τραγουδούν.

  1. Τα ζευγάρια θέλουν κατι ξεχωριστό

Αφού οι άνθρωποι απομακρυνθούν από το σπίτι, θέλουν να δημιουργήσουν ξεχωριστές αναμνήσεις με αυτούς που αγαπούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τόσα πολλά ζευγάρια ξεφεύγουν σε έναν ονειρικό προορισμό και εγγράφονται σε μαθήματα που μπορούν να κάνουν μόνοι τους. Τους δίνει μια εμπειρία που μπορούν να εκτιμήσουν, όπως τα καθηλωτικά μαθήματα πολιτιστικής μαγειρικής.

Όταν τα ζευγάρια προσπαθούν να μαγειρέψουν κάτι νέο μαζί, ενισχύουν δεξιότητες όπως η επικοινωνία και η ομαδική εργασία. Στη συνέχεια, μπορούν να φάνε κάτι απίστευτο και να απολαύσουν την επιτυχία τους. Θα ανατρέξουν στην τάξη με αγάπη, γι ‘αυτό τα ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να προσφέρουν μαθήματα μαγειρικής για ζευγάρια, ακριβώς στον χώρο τους

Οι ξενοδόχοι μπορούν να προσλάβουν έναν επαγγελματία σεφ για να επισκέπτεται μερικές φορές την εβδομάδα και να φιλοξενεί ένα μάθημα μαγειρικής ζευγαριών σε μειωμένη τιμή για τους επισκέπτες. Είναι κάτι που οι ανταγωνιστές σας ενδέχεται να μην προσφέρουν, γεγονός που δίνει μεγαλύτερη ακρίβεια στην ιδιοκτησία σας για τους πρώτους επισκέπτες και δείχνει ότι η διοίκηση ενδιαφέρεται για τη δημιουργία ενός διασκεδαστικού περιβάλλοντος

2. Στους ανθρώπους αρέσει να παρακολουθούν την προετοιμασία φαγητού

Η τεχνολογία έχει δημιουργήσει έναν κόσμο όπου τα Brands φαίνονται πιο διαφανείς από ποτέ. Δημιουργούν προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μιλούν με τους πελάτες σε προσωπικό επίπεδο, οπότε είναι φυσικό οι άνθρωποι να περιμένουν διαφάνεια με άλλους τρόπους. Τα ξενοδοχεία μπορούν να αφήσουν τους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά στα παρασκήνια δημιουργώντας σχέδια ανοιχτού ορόφου στην τραπεζαρία.

Αφήστε τους επισκέπτες να παρακολουθούν τους σεφ του σπιτιού να φτιάχνουν τα γεύματά τους. Θα τους αρέσει να μαθαίνουν πώς το φαγητό τους φτάνει στο τραπέζι τους σχεδόν όσο το δοκιμάζουν για πρώτη φορά. Είναι μέρος της γαστρονομικής εμπειρίας που ολοκληρώνει κάθε γεύμα.

3.Οι τουρίστες κυνηγούν λιχουδιές σοκολάτας
Νέα πολιτιστικά ή τοπικά τρόφιμα κερδίζουν τους ανθρώπους κάθε μέρα, αλλά η σοκολάτα είναι πάντα η αγαπημένη του κόσμου. Είναι ένα δια βίου άνετο φαγητό για πολλούς – η πρώτη τους επιλογή όταν θέλουν ένα σνακ ή επιδόρπιο. Οι άνθρωποι ταξιδεύουν για να το δοκιμάσουν σε νέα πιάτα συνεχώς, έτσι ώστε τα ξενοδοχεία να μπορούν να μπουν σε αυτήν την τάση με ευκολία.

Υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους οι ξενοδόχοι μπορούν να προσφέρουν περισσότερες λιχουδιές σοκολάτας στους επισκέπτες πέρα από το μενού της υπηρεσίας δωματίου. Αφήστε ξεχωριστά τυλιγμένα κομμάτια στα δωμάτια για να καλωσορίσετε τις νέες αφίξεις ή μεγαλώστε για να μετατρέψετε την ιδιοκτησία σας σε έναν παράδεισο για φαγητό.

Ορισμένα ξενοδοχεία έχουν ξεκινήσει να διαθέτουν εκπαιδευμένο σοκολατοποιό για να σχεδιάζει γκουρμέ γλυκά όταν οι επισκέπτες ανεβαίνουν στον πάγκο τους. Δημιουργήστε ένα εστιατόριο ειδικά για δημιουργίες σοκολάτας για να κάνετε το ξενοδοχείο σας ορόσημο στον κόσμο του γαστρο-τουρισμού. Θα έχετε επισκέπτες που ταξιδεύουν για την εμπειρία και θα κερδίσετε άλλους που περιπλανιούνται

4. Εξερευνήστε την τοπική κουζίνα

Πριν προχωρήσετε σε οτιδηποτε πρωτα ερευνήστε την τοπική κουζίνα στην περιοχή σας για να καταλάβετε τι θέλουν να φάνε οι άνθρωποι. Βρείτε τα πιο δημοφιλή εστιατόρια και πιάτα και, στη συνέχεια, ενημερώστε τις ανέσεις σας φέρνοντας γκουρμέ σοκολατάκια ή ανακαινίζοντας την κουζίνα σας. Οι λάτρεις του φαγητού θα λατρέψουν τις ενημερώσεις ακινήτων όπως αυτές, επειδή δημιουργούν νέες επιλογές για τα μαγειρικά ταξίδια τους.

Θυμηθείτε: οι άνθρωποι ταξιδεύουν για εμπειρίες που δεν μπορούν να βρουν στο σπίτι. Η ενθάρρυνση των επισκεπτών να ικανοποιήσουν την επιθυμία του καλού φαγητού τους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία – που θα μπορούσε να τους δει να επιστρέφουν.

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top