Housekeeping-Οροφοκομία, η σημαντική επένδυση σε ένα ξενοδοχείο. -Κατεβάστε Δωρεάν Checklist Δωματίου-

Untitled design 11

Το housekeeping και το προσωπικό που το στελεχώνει βρίσκεται στον κεντρικό άξονα ενος ξενοδοχείου . Η οροφοκομία είναι τμήμα άµεσης επαφής µε τον πελάτη και η σωστή του διαχείριση η και οργάνωση συντελεί αρχικά στην ευχάριστη παραµονή των πελατών στο ξενοδοχείο, στη µεγαλύτερη δυνατή απασχόληση του προσωπικού και στη µείωση του κόστους εργασίας, των υλικών καθαριότητας, των φθορών των διαφόρων εγκαταστάσεων του ιµατισµού και της επίπλωσης.

., Housekeeping-Οροφοκομία, η σημαντική επένδυση σε ένα ξενοδοχείο. -Κατεβάστε Δωρεάν Checklist Δωματίου-

Τα δυο τελευταία χρονιά με την εμφάνιση του Covid-19 πιο πολύ από πότε η καθαριότητα και η υγιεινή των ξενοδοχειακών µονάδων είναι από τους παράγοντες επηρεασµού του πελάτη ως προς την επιλογή ενός ξενοδοχείου που θα κάνουν την κράτηση για τις διακοπές του. Οι φιλοξενούμενοι είναι πολύ ευαισθητοποιηµένοι τόσο σε θέµατα που αφορούν την καθαριότητα και την υγιεινή των χώρων του ξενοδοχείου, όσο και σε θέµατα προστασίας του περιβάλλοντος. Η καθαριότητα και η υγιεινή των ξενοδοχείων, συµβάλλουν ουσιαστικά στην αναβάθµιση του τουριστικού προϊόντος.

Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην στελέχωση και εκπαίδευση προσωπικού της οροφοκομίας και να διαθέτει όλες τις θέσεις επανδρωμένες οπως προϊσταμένους καθαρισμού, καμαριέρες, σερβιτόρους, καθαριστές ενώ θα πρέπει να παρέχει οικολογικά υλικά καθαρισμού και τον απαραίτητο εξοπλισμό.Στην ελληνική αγορά όµως, υπήρχε σηµαντικό κενό στο τοµέα της καθαριότητας και υγιεινής των ξενοδοχείων σε θέµατα χρήσης καθαριστικών φιλικότερων προς το περιβάλλον,κενό το οποίο τα τελευταία χρόνια δείχνει να εξαλείφεται

., Housekeeping-Οροφοκομία, η σημαντική επένδυση σε ένα ξενοδοχείο. -Κατεβάστε Δωρεάν Checklist Δωματίου-

Μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι και όχι μόνο μέσω checklists προσπαθούν να μειώνουν τα περιθώρια λάθους σε ένα τόσο σημαντικό τμήμα .Καθε ξενοδοχείο όμως έχει ξεχωριστές ανάγκες όποτε μπορείτε να φτιάξετε βάσει του συνημμένου το δικό σας Checklist. Σας παραθέτουμε ένα παράδειγμα checklist να το κατεβάσετε δωρεάν ΕΔΩ

Παρακολούθησε σήμερα το εξ αποστάσεως σεμινάριο Housekeeping-Οροφοκομία

Εξ Αποστάσεως Ξενοδοχειακό Σεμινάριο της Hoteltraining.Το σεμινάριο είναι μαγνητοσκοπημένο και μπορεί κάποιος να το παρακολουθήσει από οποιoδήποτε Smartphone Tablet, υπολογιστή. Από τη στιγμή της εγγραφής, υπάρχει η δυνατότητα επαναλαμβανόμενης παρακολούθησης των σεμιναρίων, τα οποία είναι διαθέσιμα 24 ώρες την ημέρα, σε διάστημα εως και δυο εβδομάδες. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου λαμβάνεις άμεσα Πιστοποιητικό παρακολούθησης με μοναδικό αριθμό γνησιότητας

“Οροφοκομία-Housekeeping”

, Housekeeping-Οροφοκομία, η σημαντική επένδυση σε ένα ξενοδοχείο. -Κατεβάστε Δωρεάν Checklist Δωματίου-

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top