Housekeeping-Οροφοκομία, η σημαντική επένδυση σε ένα ξενοδοχείο. -Κατεβάστε Δωρεάν Checklist Δωματίου-

Untitled design 11

Το housekeeping και το προσωπικό που το στελεχώνει βρίσκεται στον κεντρικό άξονα ενος ξενοδοχείου . Η οροφοκομία είναι τμήμα άµεσης επαφής µε τον πελάτη και η σωστή του διαχείριση η και οργάνωση συντελεί αρχικά στην ευχάριστη παραµονή των πελατών στο ξενοδοχείο, στη µεγαλύτερη δυνατή απασχόληση του προσωπικού και στη µείωση του κόστους εργασίας, των υλικών καθαριότητας, των φθορών των διαφόρων εγκαταστάσεων του ιµατισµού και της επίπλωσης.

., Housekeeping-Οροφοκομία, η σημαντική επένδυση σε ένα ξενοδοχείο. -Κατεβάστε Δωρεάν Checklist Δωματίου-

Τα δυο τελευταία χρονιά με την εμφάνιση του Covid-19 πιο πολύ από πότε η καθαριότητα και η υγιεινή των ξενοδοχειακών µονάδων είναι από τους παράγοντες επηρεασµού του πελάτη ως προς την επιλογή ενός ξενοδοχείου που θα κάνουν την κράτηση για τις διακοπές του. Οι φιλοξενούμενοι είναι πολύ ευαισθητοποιηµένοι τόσο σε θέµατα που αφορούν την καθαριότητα και την υγιεινή των χώρων του ξενοδοχείου, όσο και σε θέµατα προστασίας του περιβάλλοντος. Η καθαριότητα και η υγιεινή των ξενοδοχείων, συµβάλλουν ουσιαστικά στην αναβάθµιση του τουριστικού προϊόντος.

Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην στελέχωση και εκπαίδευση προσωπικού της οροφοκομίας και να διαθέτει όλες τις θέσεις επανδρωμένες οπως προϊσταμένους καθαρισμού, καμαριέρες, σερβιτόρους, καθαριστές ενώ θα πρέπει να παρέχει οικολογικά υλικά καθαρισμού και τον απαραίτητο εξοπλισμό.Στην ελληνική αγορά όµως, υπήρχε σηµαντικό κενό στο τοµέα της καθαριότητας και υγιεινής των ξενοδοχείων σε θέµατα χρήσης καθαριστικών φιλικότερων προς το περιβάλλον,κενό το οποίο τα τελευταία χρόνια δείχνει να εξαλείφεται

., Housekeeping-Οροφοκομία, η σημαντική επένδυση σε ένα ξενοδοχείο. -Κατεβάστε Δωρεάν Checklist Δωματίου-

Μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι και όχι μόνο μέσω checklists προσπαθούν να μειώνουν τα περιθώρια λάθους σε ένα τόσο σημαντικό τμήμα .Καθε ξενοδοχείο όμως έχει ξεχωριστές ανάγκες όποτε μπορείτε να φτιάξετε βάσει του συνημμένου το δικό σας Checklist. Σας παραθέτουμε ένα παράδειγμα checklist να το κατεβάσετε δωρεάν ΕΔΩ

Παρακολούθησε σήμερα το εξ αποστάσεως σεμινάριο Housekeeping-Οροφοκομία

Εξ Αποστάσεως Ξενοδοχειακό Σεμινάριο της Hoteltraining.Το σεμινάριο είναι μαγνητοσκοπημένο και μπορεί κάποιος να το παρακολουθήσει από οποιoδήποτε Smartphone Tablet, υπολογιστή. Από τη στιγμή της εγγραφής, υπάρχει η δυνατότητα επαναλαμβανόμενης παρακολούθησης των σεμιναρίων, τα οποία είναι διαθέσιμα 24 ώρες την ημέρα, σε διάστημα εως και δυο εβδομάδες. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου λαμβάνεις άμεσα Πιστοποιητικό παρακολούθησης με μοναδικό αριθμό γνησιότητας

“Οροφοκομία-Housekeeping”

, Housekeeping-Οροφοκομία, η σημαντική επένδυση σε ένα ξενοδοχείο. -Κατεβάστε Δωρεάν Checklist Δωματίου-

DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
sunbedwar
Uncategorized
sarras

Η μάχη της ξαπλώστρας σε ξενοδοχείο όπως δεν την έχετε ξαναδεί(Video)

Κάθε πρωί, ενώ ο ήλιος μόλις αρχίζει να ανατέλλει, ένα μοναδικό φαινόμενο εκτυλίσσεται σε πολλά ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Οι επισκέπτες, οπλισμένοι με πετσέτες, καπέλα και σαγιονάρες, ξεκινούν έναν ανελέητο αγώνα για να εξασφαλίσουν τις καλύτερες ξαπλώστρες στην πισίνα. Η

Διάβασε το άρθρο
staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top