Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

sdfwefwef

Κάθε μέλος της ομάδας σε ένα ξενοδοχείο πρέπει να διαθέτει δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών που υπερβαίνουν τις προσδοκίες ενός επισκέπτη. Ενώ ορισμένοι υπάλληλοι ενδέχεται να έρθουν στην εταιρεία με καταπληκτικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών, είναι σημαντικό να εκπαιδεύσετε όλους τους υπαλλήλους ώστε να είναι όλοι στο ίδιο μήκος κύματος .

Θέλετε να προσφέρετε μια όμοια και μοναδική εμπειρία σε όλους τους φιλοξενούμενους σας είτε παραγγέλνουν Room Service, είτε αλληλεπιδρούν με την οροφοκομία είτε κάνουν check out στην Υποδοχή. Έχοντας έναν συγκεκριμένο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτεςθα καταστήσετε σαφείς τις προσδοκίες.

Έχοντας αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες θα βοηθήσει το ξενοδοχείο να λειτουργεί ομαλά. Η διοίκηση πρέπει να εκπαιδεύσει νέους υπαλλήλουςπως να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες και να κάνει συχνά μαθήματα ανανέωσης στους υπάρχων υπαλλήλους.

Επικοινωνία
Η επικοινωνία είναι ίσως το πιο σημαντικό μέρος της εξυπηρέτησης πελατών. Ο τρόπος με τον οποίο οι υπάλληλοί σας αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες μπορεί να κάνει ή να σπάσει μια εμπειρία. Οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ψύχραιμοι, ήρεμοι και συγκεντρωμένοι, αλλά πρέπει επίσης να είναι εξυπηρετικοί και υποστηρικτικοί επίσης. Πρέπει να εκπαιδευτούν διεξοδικά με διαδραστικές προσομοιώσεις και σενάρια, ώστε να μην αιφνιδιάζονται.

., Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

Γλώσσα του σώματος
Η γλώσσα του σώματος είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας. Αν και μπορεί να είναι ακούσιο, η γλώσσα του σώματος λέει πολλά. Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας δίνουν το σωστό μήνυμα με τον τρόπο που μεταφέρονται σε όλη την ιδιοκτησία.

Προσδοκίες κάθε τμήματος
Θα πρέπει να υπάρχει σαφής κατανόηση του τι αναμένεται από κάθε άτομο. Ενώ πολλά από τα μέλη της ομάδας μπορούν να κάνουν παραπάνω απο αυτά που πρέπει ή δουλειά πρέπει πάντα να ανατίθεται σε έναν συγκεκριμένο ρόλο. Κάθε υπάλληλος πρέπει να γνωρίζει ποια καθήκοντα ανατίθενται σε κάθε τμήμα.

Με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες θα απολαύσουν καλύτερη εξυπηρέτηση και πιο οργανωμένη αλληλεπίδραση με το προσωπικό.

Κατάρτιση
Η εκπαίδευση είναι το πιο κρίσιμο κομμάτι, καθώς φέρνει το προσωπικό σας σε καλύτερη θέση να συμβάλει στην επιτυχία του ξενοδοχείου. Κάντε την κατάρτιση μέρος της καθημερινής διαχείρισης. Αυτό ισχύει τόσο για το προσωπικό όσο και για τη διεύθυνση.

Με την βοήθεια της τεχνολογίας ,πλατφόρμες εκπαίδευσης τουριστικών επαγγελμάτων μπορούν να ενισχύσουν online την εκπαίδευση που παρέχει κάθε ξενοδοχείο .

Για παράδειγμα διαδικτυακές πλατφόρμες οπως η όπως η hoteltraining.gr

., Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

Συμπεριφορά

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στη διαχείριση της συμπεριφοράς του. Πρέπει να τους μάθετε πώς να εντοπίζουν τις ανάγκες και τα αιτήματα των πελατών και πώς να συμπεριφέρονται όταν εξυπηρετούν τον φιλοξενούμενο . Πρέπει να ενθαρρύνετε το προσωπικό σας να τα βλέπει όλα από την οπτική του φιλοξενούμενου ίσως για παράδειγμα με ένα επαγγελματικο εκπαιδευτικό ταξίδι σε κάποιο ξενοδοχείο το οποίο ειναι παράδειγμα προς μίμηση .

Caesar salad
Uncategorized
papadakispaul

Η σαλάτα του Καίσαρα γίνεται 100 ετών, ένας αιώνας γαστρονομικής απόλαυσης

Η σαλάτα του Καίσαρα, ένα κλασικό πιάτο σε μενού σε όλο τον κόσμο, γιορτάζει την 100η επέτειό της το 2024. Αυτή η σαλάτα, γνωστή για την απλή αλλά γευστική σύνθεσή του, εφευρέθηκε το 1924 από τον Ιταλοαμερικανό εστιάτορα Καίσαρα Καρντίνι

Διάβασε το άρθρο
DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top