Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

sdfwefwef

Κάθε μέλος της ομάδας σε ένα ξενοδοχείο πρέπει να διαθέτει δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών που υπερβαίνουν τις προσδοκίες ενός επισκέπτη. Ενώ ορισμένοι υπάλληλοι ενδέχεται να έρθουν στην εταιρεία με καταπληκτικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών, είναι σημαντικό να εκπαιδεύσετε όλους τους υπαλλήλους ώστε να είναι όλοι στο ίδιο μήκος κύματος .

Θέλετε να προσφέρετε μια όμοια και μοναδική εμπειρία σε όλους τους φιλοξενούμενους σας είτε παραγγέλνουν Room Service, είτε αλληλεπιδρούν με την οροφοκομία είτε κάνουν check out στην Υποδοχή. Έχοντας έναν συγκεκριμένο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτεςθα καταστήσετε σαφείς τις προσδοκίες.

Έχοντας αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες θα βοηθήσει το ξενοδοχείο να λειτουργεί ομαλά. Η διοίκηση πρέπει να εκπαιδεύσει νέους υπαλλήλουςπως να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες και να κάνει συχνά μαθήματα ανανέωσης στους υπάρχων υπαλλήλους.

Επικοινωνία
Η επικοινωνία είναι ίσως το πιο σημαντικό μέρος της εξυπηρέτησης πελατών. Ο τρόπος με τον οποίο οι υπάλληλοί σας αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες μπορεί να κάνει ή να σπάσει μια εμπειρία. Οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ψύχραιμοι, ήρεμοι και συγκεντρωμένοι, αλλά πρέπει επίσης να είναι εξυπηρετικοί και υποστηρικτικοί επίσης. Πρέπει να εκπαιδευτούν διεξοδικά με διαδραστικές προσομοιώσεις και σενάρια, ώστε να μην αιφνιδιάζονται.

., Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

Γλώσσα του σώματος
Η γλώσσα του σώματος είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας. Αν και μπορεί να είναι ακούσιο, η γλώσσα του σώματος λέει πολλά. Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας δίνουν το σωστό μήνυμα με τον τρόπο που μεταφέρονται σε όλη την ιδιοκτησία.

Προσδοκίες κάθε τμήματος
Θα πρέπει να υπάρχει σαφής κατανόηση του τι αναμένεται από κάθε άτομο. Ενώ πολλά από τα μέλη της ομάδας μπορούν να κάνουν παραπάνω απο αυτά που πρέπει ή δουλειά πρέπει πάντα να ανατίθεται σε έναν συγκεκριμένο ρόλο. Κάθε υπάλληλος πρέπει να γνωρίζει ποια καθήκοντα ανατίθενται σε κάθε τμήμα.

Με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες θα απολαύσουν καλύτερη εξυπηρέτηση και πιο οργανωμένη αλληλεπίδραση με το προσωπικό.

Κατάρτιση
Η εκπαίδευση είναι το πιο κρίσιμο κομμάτι, καθώς φέρνει το προσωπικό σας σε καλύτερη θέση να συμβάλει στην επιτυχία του ξενοδοχείου. Κάντε την κατάρτιση μέρος της καθημερινής διαχείρισης. Αυτό ισχύει τόσο για το προσωπικό όσο και για τη διεύθυνση.

Με την βοήθεια της τεχνολογίας ,πλατφόρμες εκπαίδευσης τουριστικών επαγγελμάτων μπορούν να ενισχύσουν online την εκπαίδευση που παρέχει κάθε ξενοδοχείο .

Για παράδειγμα διαδικτυακές πλατφόρμες οπως η όπως η hoteltraining.gr

., Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

Συμπεριφορά

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στη διαχείριση της συμπεριφοράς του. Πρέπει να τους μάθετε πώς να εντοπίζουν τις ανάγκες και τα αιτήματα των πελατών και πώς να συμπεριφέρονται όταν εξυπηρετούν τον φιλοξενούμενο . Πρέπει να ενθαρρύνετε το προσωπικό σας να τα βλέπει όλα από την οπτική του φιλοξενούμενου ίσως για παράδειγμα με ένα επαγγελματικο εκπαιδευτικό ταξίδι σε κάποιο ξενοδοχείο το οποίο ειναι παράδειγμα προς μίμηση .

photo 2
Uncategorized
sarras

Αυτός είναι ο καλύτερος μπουφές στον κόσμο (Φωτό+Video)

Το “Les Grands Buffet” είναι ένα από τα πιο διάσημα εστιατόρια της Γαλλίας και βρίσκεται στη Narbonne Ιδρύθηκε από τον Louis Privat το 1997 και από τότε έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για foodies στη Γαλλία. Θεωρείται

Διάβασε το άρθρο
technology, developer, continents-3435575.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Εξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιωτών μέσω Artificial Intelligense. Η νέα τάση (AI) που αναδύεται στο χώρο του τουρισμού

H eξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιωτών μέσω της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης είναι μία νέα τάση που αναδύεται στο χώρο του τουρισμού και αλλάζει τον τρόπο που οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν και απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Στην εποχή της τεχνολογίας, οι τουρίστες που

Διάβασε το άρθρο
χωρίς τίτλο 2
Uncategorized
sarras

Ξεκαθάρισε τις απορίες σου: Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων απαντά σε ερωτήσεις που απασχολούν τους εργαζόμενους στον κλάδο της φιλοξενίας

Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων, Μανώλης Μπαμιάκης τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο του, απάντησε σε ερωτήσεις που έχουν στείλει αναγνώστες μας και που σίγουρα ενδιαφέρουν το σύνολο των εργαζόμενων στα ξενοδοχεία. 1)Hoteltraining-Ένα συνηθισμένο ερώτημα των εργαζομένων στα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top