Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

sdfwefwef

Κάθε μέλος της ομάδας σε ένα ξενοδοχείο πρέπει να διαθέτει δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών που υπερβαίνουν τις προσδοκίες ενός επισκέπτη. Ενώ ορισμένοι υπάλληλοι ενδέχεται να έρθουν στην εταιρεία με καταπληκτικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών, είναι σημαντικό να εκπαιδεύσετε όλους τους υπαλλήλους ώστε να είναι όλοι στο ίδιο μήκος κύματος .

Θέλετε να προσφέρετε μια όμοια και μοναδική εμπειρία σε όλους τους φιλοξενούμενους σας είτε παραγγέλνουν Room Service, είτε αλληλεπιδρούν με την οροφοκομία είτε κάνουν check out στην Υποδοχή. Έχοντας έναν συγκεκριμένο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτεςθα καταστήσετε σαφείς τις προσδοκίες.

Έχοντας αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες θα βοηθήσει το ξενοδοχείο να λειτουργεί ομαλά. Η διοίκηση πρέπει να εκπαιδεύσει νέους υπαλλήλουςπως να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες και να κάνει συχνά μαθήματα ανανέωσης στους υπάρχων υπαλλήλους.

Επικοινωνία
Η επικοινωνία είναι ίσως το πιο σημαντικό μέρος της εξυπηρέτησης πελατών. Ο τρόπος με τον οποίο οι υπάλληλοί σας αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες μπορεί να κάνει ή να σπάσει μια εμπειρία. Οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ψύχραιμοι, ήρεμοι και συγκεντρωμένοι, αλλά πρέπει επίσης να είναι εξυπηρετικοί και υποστηρικτικοί επίσης. Πρέπει να εκπαιδευτούν διεξοδικά με διαδραστικές προσομοιώσεις και σενάρια, ώστε να μην αιφνιδιάζονται.

.stars, rating, travel-1128772.jpg

Γλώσσα του σώματος
Η γλώσσα του σώματος είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας. Αν και μπορεί να είναι ακούσιο, η γλώσσα του σώματος λέει πολλά. Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας δίνουν το σωστό μήνυμα με τον τρόπο που μεταφέρονται σε όλη την ιδιοκτησία.

Προσδοκίες κάθε τμήματος
Θα πρέπει να υπάρχει σαφής κατανόηση του τι αναμένεται από κάθε άτομο. Ενώ πολλά από τα μέλη της ομάδας μπορούν να κάνουν παραπάνω απο αυτά που πρέπει ή δουλειά πρέπει πάντα να ανατίθεται σε έναν συγκεκριμένο ρόλο. Κάθε υπάλληλος πρέπει να γνωρίζει ποια καθήκοντα ανατίθενται σε κάθε τμήμα.

Με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες θα απολαύσουν καλύτερη εξυπηρέτηση και πιο οργανωμένη αλληλεπίδραση με το προσωπικό.

Κατάρτιση
Η εκπαίδευση είναι το πιο κρίσιμο κομμάτι, καθώς φέρνει το προσωπικό σας σε καλύτερη θέση να συμβάλει στην επιτυχία του ξενοδοχείου. Κάντε την κατάρτιση μέρος της καθημερινής διαχείρισης. Αυτό ισχύει τόσο για το προσωπικό όσο και για τη διεύθυνση.

Με την βοήθεια της τεχνολογίας ,πλατφόρμες εκπαίδευσης τουριστικών επαγγελμάτων μπορούν να ενισχύσουν online την εκπαίδευση που παρέχει κάθε ξενοδοχείο .

Για παράδειγμα διαδικτυακές πλατφόρμες οπως η όπως η hoteltraining.gr

.traffic sign, signpost, skills-809006.jpg

Συμπεριφορά

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στη διαχείριση της συμπεριφοράς του. Πρέπει να τους μάθετε πώς να εντοπίζουν τις ανάγκες και τα αιτήματα των πελατών και πώς να συμπεριφέρονται όταν εξυπηρετούν τον φιλοξενούμενο . Πρέπει να ενθαρρύνετε το προσωπικό σας να τα βλέπει όλα από την οπτική του φιλοξενούμενου ίσως για παράδειγμα με ένα επαγγελματικο εκπαιδευτικό ταξίδι σε κάποιο ξενοδοχείο το οποίο ειναι παράδειγμα προς μίμηση .

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top